Var det du? - Borås

Ryii

ryii
Gick med
6 May 2003
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 FIGHTER
Mötte en CBR-Fighter ikväll vid ca 21.30 vid motorvägsavfarten jämte teknis, någon som känns vid detta?
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Mötte en CBR-Fighter ikväll vid ca 21.30 vid motorvägsavfarten jämte teknis, någon som känns vid detta?


En kompis tog körkort igår och har en cbr-fighter, han var ute och körde hela dagen igår så sannolikheten att det var han är ganska stor. Vet dock ej om han är medlem på SH.
 

Kokane

Fear drives you and makes you better
Gick med
11 Feb 2006
Ort
Borås
Hoj
Ducati Sport1000S
Var det nån här som körde in på Ösjövägen i Sätila på fredagseftermiddagen med en vit Ducati 999.

Du trodde nog att jag var ett riktigt pucko när jag stod där och viftade med motorsågen.
Händer ju inte så ofta att en 999 kommer smygande på grusvägen förbi mitt ruckel.

Tjena iaf!

Det var min gamla hoj som rastades av den nya ägaren som är bosatt i Limmared. :)

/Kokane
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vem var det som gled upp jämsides (på samma körfält) med mig vid mcdonalds på R40 idag? Svart hoj å svart arlen ness ställ? Hursomhelst...Coolt! :tummenupp :D
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Vem/Vilka 2 är det som glider runt hejvilt i stan och wheelar och har sig?

En snubbe åker en gixxer iaf, blå/vit och har en ful vit bandit-hjälm med svart visir, och den andra är väl hans "lärling" :p En CBR masking kör han har jag för mig. Såg de vid Borås arena idag.

Såg de även på Viaredsrakan vid mitt jobb precis, någon gång i slutet på förra veckan :)
 

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
Vem/Vilka 2 är det som glider runt hejvilt i stan och wheelar och har sig?

En snubbe åker en gixxer iaf, blå/vit och har en ful vit bandit-hjälm med svart visir, och den andra är väl hans "lärling" :p En CBR masking kör han har jag för mig. Såg de vid Borås arena idag.

Såg de även på Viaredsrakan vid mitt jobb precis, någon gång i slutet på förra veckan :)

Är det dig man ser hela tiden överallt i Borås på dagarna? ;)

Klämmer 10-20 mil i och runt Borås varje dag med jobbilen och det har hänt att jag sett dig åkandes 3-4 gånger på en och samma dag. Haha roligt att någon har tid att åka hoj iaf :tummenupp

Riktigt snygg cykel förresten :)
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
har sett en honda cbr 1000 tillsammans med en grön kavva åka runt den del åxå.. vilka är det?
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
En stilla undran. HUR kommer det sig att jag nästan aldrig möter nån när jag e ute?? Klämde 12 mil idag innan regnet. 41an mot Fritsla tillbaka via rydal-viared vidare mot Uhamn...
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
En stilla undran. HUR kommer det sig att jag nästan aldrig möter nån när jag e ute?? Klämde 12 mil idag innan regnet. 41an mot Fritsla tillbaka via rydal-viared vidare mot Uhamn...

Om du förvarnar i samåkningstråden så får du nog med dig lite folk :7peta:
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
aha, ny här så jag har inte fått kläm på allt än...

Inte meningen att låta så tvär :)... Insåg när jag kollade i den andra tråden att det inte skrivs så mycket i den ändå (ADHD-åkning heter tråden), men det kan vara värt ett försök... Annars är det bara att hojta till om du skall ut!

Välkommen förresten!
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Inte meningen att låta så tvär :)... Insåg när jag kollade i den andra tråden att det inte skrivs så mycket i den ändå (ADHD-åkning heter tråden), men det kan vara värt ett försök... Annars är det bara att hojta till om du skall ut!

Välkommen förresten!

Tack! :) orkar jag inte mig ner till Lödde för tjejåkningen på sön så lär det bli en tur här då. Men jag tvivlar starkt på att jag håller ert tempo.
 

tompe66

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Ort
borås
Hoj
suzuki gsxr1000+KTM 450
gsx 600.

körde om vad ja tror en tjej på en stilig gsx 600 lördag kväll strax efter kinna mot borås,rött skinnställ med svart ryggsäck..;)..:yoparty
 

Ryii

ryii
Gick med
6 May 2003
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 FIGHTER
Vem/Vilka 2 är det som glider runt hejvilt i stan och wheelar och har sig?

En snubbe åker en gixxer iaf, blå/vit och har en ful vit bandit-hjälm med svart visir, och den andra är väl hans "lärling" :p En CBR masking kör han har jag för mig. Såg de vid Borås arena idag.

Såg de även på Viaredsrakan vid mitt jobb precis, någon gång i slutet på förra veckan :)

Det är jag som åker runt med gixxern och den fula bandit-hjälmet ;)
Har dock numera en cbr.

/ Richard
 

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Ort
V.Götaland
Hoj
VTR1000F, NSR125R
En stilla undran. HUR kommer det sig att jag nästan aldrig möter nån när jag e ute?? Klämde 12 mil idag innan regnet. 41an mot Fritsla tillbaka via rydal-viared vidare mot Uhamn...

Jag såg dig iallafall igår vid halv12tiden på 41an förbi donken i kinna, tror jag :va
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Jag såg dig iallafall igår vid halv12tiden på 41an förbi donken i kinna, tror jag :va

:) Kan nog stämma bra, för jag lämnade Vbg vid 11 tiden. Men vad jag minns så såg/mötte jag ingen hoj då. Hade iofs farten uppe så jag kan ju ha missat dig...
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Vem är det i stan som glider runt på en svart R6:a, av nyare år, helsvart ställ osv?

Det är jag :)

ja.. ja undrar oxå vems om åker runt på en svart R6a..

jädrans snygger är den iaf.. o varvas ska det:)

Tack, klart det ska varvas... :rolleyes: annars kommer man inte framåt på en 600:a tråkigt att den låter likadant på ettan som fyran bara.

han verkar iaf åka runt på jävlaigt låga växlar, varv varv varv:) men så är la de med halvlitarna;)

jaaa som sagt ovan...

Tjenare guys!
Snubben med ny svart R6.a/Svart ställ bor på Torgilsgatan uppe på Norrmalm. Han ligger konstant över 8000 varv :tummenupp t.o.m när han ska köra in på gården mitt emot mig :va . Det sitter ofta nya brudar bakom den snubben när han kommer hem :yoparty . Tror inte han haft hoj tidigare, inte säker...

mvh Dave

Jaa det är jag det, tur att du fick med adressen om jag inte skulle hitta hem nån dag. ;) Aldrig under 10 000 varv snarare, inget kul annars.
Det är samma tjej som ni såg idag som sitter på bak annars också alltså min flickvän. :) <3
och hoj har jag haft sen jag kunde köra en... Lite stalker varning där va david? ;) :gnissla

Är 100% på att det är Polarens jobbarkompis, riktigt fin hoj!



Ingen som sett en svart superduke med tvivelaktig klädselkombination den senaste månaden? Har åkte runt som besatt sen kortet kirrades.

Stämmer även bra det Andrehn, hasses polare :)
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Någon av er som pluggar på högskolan i Borås?

Började läsa nu i aug och man ser ju aldrig några hojar utanför skolan. Läste på chalmers innan och där var det minst 3-4 st hojar. Enda hojen där utanför var ju min hornet.

Vart är ni alla? :rolleyes:
 

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Ort
V.Götaland
Hoj
VTR1000F, NSR125R
Ooops, det ju för f-n livsfarligt om man skulle skjutsa en annan brud nån gång om den reguljära skulle råka läsa här :D


Jaa det är jag det, tur att du fick med adressen om jag inte skulle hitta hem nån dag. ;) Aldrig under 10 000 varv snarare, inget kul annars.
Det är samma tjej som ni såg idag som sitter på bak annars också alltså min flickvän. :) <3
och hoj har jag haft sen jag kunde köra en... Lite stalker varning där va david? ;) :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top