Var det du? - Borås

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Två streetfightrar som blåste om mig påväg upp mot sjöbo.. En med regplåten lååååångt in i hjulhuset och en vit någonting.. fick se några goa wheelies, så nu undrar jag vilka ni är... :D
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Två streetfightrar som blåste om mig påväg upp mot sjöbo.. En med regplåten lååååångt in i hjulhuset och en vit någonting.. fick se några goa wheelies, så nu undrar jag vilka ni är... :D



haha.. jag o freestyle åkte på två fighters uppför sjöbo.. men inte gjorde vi wheeelisar?? sånt är väl olagligt? o det där med skylten känner ja inte igen.. kan omöjligt vart oss du såg :rofl


edit: vart fan var du föresten? jag måste fan ha missat dej... haha
 
Last edited:

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
haha.. jag o freestyle åkte på två fighters uppför sjöbo.. men inte gjorde vi wheeelisar?? sånt är väl olagligt? o det där med skylten känner ja inte igen.. kan omöjligt vart oss du såg :rofl


edit: vart fan var du föresten? jag måste fan ha missat dej... haha

ja åker alltid med en hand på styret i laglig fart å ser tuff ut. så kan inte varit ja:gnissla
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Jag satt i en bil, påväg ut till träningen i fristad! försökte hänga på er men det var lixom inte aktuellt efter ett tag.. ha ha.

Sen så ville jag inte stressa er heller, då jag har en v50 med tonade rutor och ser vääääääldigt mycket ut som en civilbil.

men bra jobbat grabbar, jag måste få testa nån av era hojar.. såg sjukt kul ut.. :)
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
:tuttar
Jag satt i en bil, påväg ut till träningen i fristad! försökte hänga på er men det var lixom inte aktuellt efter ett tag.. ha ha.

Sen så ville jag inte stressa er heller, då jag har en v50 med tonade rutor och ser vääääääldigt mycket ut som en civilbil.

men bra jobbat grabbar, jag måste få testa nån av era hojar.. såg sjukt kul ut.. :)



ok.. var det en svart v50 tro? eller en mörk blå eller nått.. men lite hottade rims o så?

vad har du o byta med? har du möjligtvis någon fräsch brud man kan provåka då? om du tar hojen en timma?:tuttar :D
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
:tuttar



ok.. var det en svart v50 tro? eller en mörk blå eller nått.. men lite hottade rims o så?

vad har du o byta med? har du möjligtvis någon fräsch brud man kan provåka då? om du tar hojen en timma?:tuttar :D

Nja, mitt diesellok är ljusblå med 17:tummare. Men hyfsat fräsch som en volvo kan vara..

Självklart så kan jag skaka fram nåt som du kan åka. Jag vill bara ha in lite önskemål på utseende... Det finns lite varierande kvalite. :D
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Nja, mitt diesellok är ljusblå med 17:tummare. Men hyfsat fräsch som en volvo kan vara..

Självklart så kan jag skaka fram nåt som du kan åka. Jag vill bara ha in lite önskemål på utseende... Det finns lite varierande kvalite. :D

har du nått som liknar den här.. fejjan spelar ingen roll.. har man såna här pattar då kan hon se ut hur fan som helst... :tuttar
 

Bifogat

  • 61544167203448273304411084288546.jpg
    61544167203448273304411084288546.jpg
    20.2 KB · Visningar: 78

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
har du nått som liknar den här.. fejjan spelar ingen roll.. har man såna här pattar då kan hon se ut hur fan som helst... :tuttar

sluta runka å gå och lägg dig nu robban. en sådan brud får du bara i drömmen.:krama
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vilka 2 gjorde jag:tummenupp mot när jag körde ut från norrmalm kl 17.10? Båda hade sporthojströjor på sig. Jag hade precis lämnat min hoj å körde bil :(
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vem åker med en svart r1 (tror ja) med sporthojströja med en massa text om "balls" å liknande och har en Shoie XR-1000 Rogue som jag också har?:confused: :tummenupp
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Vem åker med en svart r1 (tror ja) med sporthojströja med en massa text om "balls" å liknande och har en Shoie XR-1000 Rogue som jag också har?:confused: :tummenupp

Haha det där är juh JAG! Men åker en VIT Za :va, har en Rogue och en SH tröja med balls och dick etc. på ryggen ja. Ifs nu när jag tänker efter så körde jag en svart ZX6R, (lånehoj från Stibix) när min var på service :)
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
haha,ok! Du körde om mig är jag satt i bilen på bron vid volvo/bilia. Jävligt möe text på din tröja...jag orkade inte ens läsa :)
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
haha,ok! Du körde om mig är jag satt i bilen på bron vid volvo/bilia. Jävligt möe text på din tröja...jag orkade inte ens läsa :)

Hehe.. "If my balls were on your chin, where would my dick be?" Där har du texten så slipper du fundera på vad det står nästa gång jag kör om dig ;)


Tänkte även slänga ut en förfrågan: Någon som har lust att lära en rookie att wheela nån gång i sommar kanske? :tungan
Var på viared och försökte mig på lite, men tror att jag behöver lite tips från någon som kan :D
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Hehe.. "If my balls were on your chin, where would my dick be?" Där har du texten så slipper du fundera på vad det står nästa gång jag kör om dig ;)


Tänkte även slänga ut en förfrågan: Någon som har lust att lära en rookie att wheela nån gång i sommar kanske? :tungan
Var på viared och försökte mig på lite, men tror att jag behöver lite tips från någon som kan :D

hehe.. nice slogan :)

det är bara o gasa.. fungerar inte det så försök o koppla upp den.. det gör ja o det fungerar.. det svåra är o hitta ballanspunkten.. jag har inte hittat den än.. känns som man ska slå över.. sen ska man lite högra.. sen håller man jämn gas.. sen är det bara växla o gasa vidare..

anderson är en jävel på o åka bakhjul.. hör med honom..
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
hehe.. nice slogan :)

det är bara o gasa.. fungerar inte det så försök o koppla upp den.. det gör ja o det fungerar.. det svåra är o hitta ballanspunkten.. jag har inte hittat den än.. känns som man ska slå över.. sen ska man lite högra.. sen håller man jämn gas.. sen är det bara växla o gasa vidare..

anderson är en jävel på o åka bakhjul.. hör med honom..

Hehe tack :p

Jo, var och tränade lite på viared nyss, fick väl till det ca 5ggr utav 50 försök, så är inte vidare nöjd :(
Känns som att jag släpper kopplingen lite för sakta, och/eller ger för lite gas när jag har dratt in kopplingen, måste ragga upp ngn som kan visa :fyllisar

anderson heter anderson på SH antar jag :p
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top