Var det du? - Borås

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
3 iakttagelser.
Orange KTM på 41:an mot Viskafors kl 16.45, jag gjorde :tummenupp genom bilrutan min :hihi

Kl 17.00 Vit Kawasaki (tror ja) z1000 bakom friskis&svettis. Har sett nån boråsare som har en sådan som avatar.

17.15 Grå/mörkblå hoj, tror det var en Suzuki GSX1300 mot coop forum (den lilla vägen längsmed 40:an).
 
Last edited:

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
BMW S1000RR
Jag har två vettiga iaktagelser idag..
En fighter jag stötte på i sparsör å körde med in till jet på sjöbo då jag va tvungen att tanka strax efter 13 tiden..
En gixxer shell på sjöbo som skulle ut på leden kl 15.30 kanske..

Det blev en tur på 19 mil idag bl.a runt lygnern.. underbart väder idag..
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vissa har det bra :)

Måste varit en riktig go dag att köra. 19 mil e inte illa, så långt kan inte jag köra utan det börjar värka överallt i kroppen.
 

Anjoner

Medlem
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
BMW S1000RR
19 mil blev det igår :)


OT i själva tråden.. men vart gick dina 19 mil jag va ju också ute på en 19 mila tur igår å tänkte ta en idag igen.. man kanske ska lära sig nya vägar redan 2 april :banana

Själv hamnar jag nästan alltid i Marks kommun å tar gärna ett varv eller två runt Lygnern..
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vit/Blå Suzuki Gsx-r (kan vart en 750) med vita fälgar kl 16.45 på 41:an i en rondell (den stora innan backen). Du skjutsade en tjej också :tummenupp
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
OT i själva tråden.. men vart gick dina 19 mil jag va ju också ute på en 19 mila tur igår å tänkte ta en idag igen.. man kanske ska lära sig nya vägar redan 2 april :banana

Själv hamnar jag nästan alltid i Marks kommun å tar gärna ett varv eller två runt Lygnern..

åkte från viskafors till stan sen ut till dalsjöfors tebax till stan ut till dalsjöfors igen -> äspered -> komskälet (stavning) -> tvärred mot gällstad in i skogen förbi bondgårdar å skit kom ut en bit innan marbäck? in i u-hamn bort mot timmele sen mot hökerum -> nitta -> fristad sen in mot stan och bort till Viskafors

ungefär så hehe
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
16.30 Svart KTM utanför soptippen på 41:an. Du hade svart luvtröja.
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Vit Z1000 var nog troligtvis jag, det finns 2 stycken i stan som jag känner till och den ena körs av min bästa polare som inte har KK än, så det måste varit jag :yoparty
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vit Z1000 var nog troligtvis jag, det finns 2 stycken i stan som jag känner till och den ena körs av min bästa polare som inte har KK än, så det måste varit jag :yoparty

Kul att få ett nickname på vem som kör vad här i Borås. Vit färg på hojen e fetast! :tummenupp :yoparty
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Onsdag kl 20.06 på 41:an utanför statoil. Röd honda cbr tror jag. Efter dig hade du en annan hoj. YamahaR1? svart / mörkblå. Du som körde den hade mörkblått skinnställ med vita markeringar från axeln till midjan...var det du? :)
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
17.44 41:an statoil. Gixxer blåvit. Antagligen samma som jag har skymtat innan. Körde nog tom med en sporthoj.com tröja på sig :tummenupp
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Såg en r1/r6 starta imorse utanför min uteplats på Fjällgatan 55..

Vem är det som väcker mig med sådan skönsång? All heder till dig! :)
 

freddan83

Medlem
Gick med
23 Sep 2008
Ort
borås
Hoj
Triumph TT 600 -01
såg en sh-tröja på något vitt i stan för 5 min sedan, missade vad det stod på ryggen..
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
Vem drog om mig nyss 22.25 nere Annelundsmotet? Friskt kört, hoppas du klara dig hem :confused:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top