Åka-tråden!

^Mats^

Ny medlem
Gick med
2 Dec 2003
Ort
Linköping
Hoj
KTM 660 & KTM 990 Super Duke, FD: Yamaha R1, Honda CBR600F, Honda NSR 125
Funderar på att ta en tur på motard imorgon em kring linköpingstrakten. vore kul med lite nya kompisar så om nån är intresserad ? kikar in här kring lunch imorgon och ser om något intresse finns. Har sporthoj med ifall någon vill åka lite fortare.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Funderar på att ta en tur på motard imorgon em kring linköpingstrakten. vore kul med lite nya kompisar så om nån är intresserad ? kikar in här kring lunch imorgon och ser om något intresse finns. Har sporthoj med ifall någon vill åka lite fortare.

Imorrn blir jävligt svårt men jag är på någon annan dag. Fredag kanske funkar :va
 

^Mats^

Ny medlem
Gick med
2 Dec 2003
Ort
Linköping
Hoj
KTM 660 & KTM 990 Super Duke, FD: Yamaha R1, Honda CBR600F, Honda NSR 125
Imorrn blir jävligt svårt men jag är på någon annan dag. Fredag kanske funkar :va

När jag skrev detta så syftade jag på idag (onsdag) men på fredag ska vi få fint väder så varför inte :tummenupp Återstår att se vad som händer på fredag.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Om någon är sugen så står jag utanför Max (vid gamla biltema) vid 3 cirkus. Jag kör en blå moppe.
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Tur det för det började vina som fasen vid framhjulet under min bombrepa mellan björs och askeby nyss. Så jag vände hem innan jag började få ofrivilliga stoppies.. :crash
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Någon här som är sugen på att hänga med till Arboga i morgon och klämma på lite italienare?

Jag tänkte åka dit via katrineholm och där plocka upp lite gammalt löst folk.
Planen är att passera K-holm straxt före 10, då det är då de planerat att rulla ut.
Förslag på tid och plats???
MAX Kallerstadsrondellen runt 9?
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
Någon bra fotograf från Lkpg som vill fota lite ? Skulle vilja ha lite bilder på cykeln i bra miljöer.

Ny polerad :tummenupp
 

Relocx

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Ort
I stan
Hoj
KTM 640 Adventure
Många som ska ut ikväll och köra lite? Passa på innan allt regn som ska härja i veckan...
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Många som ska ut ikväll och köra lite? Passa på innan allt regn som ska härja i veckan...


Hur gick det för dig i lördags sen, blev lite abrupt "harebraheej" för alla där. Brukar bli så när det väl är hemfärd för alla, folk ska ju åt olika håll.

Såg dig förbi Orvars iaf, stod och skulle till att tanka där.


Hur gick det då tyckte du? Jag måste säga att du hängde med bättre än väntat :tummenupp.

Jäkligt kul att du kom iaf :)!
 

Relocx

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2009
Ort
I stan
Hoj
KTM 640 Adventure
Hur gick det för dig i lördags sen, blev lite abrupt "harebraheej" för alla där. Brukar bli så när det väl är hemfärd för alla, folk ska ju åt olika håll.

Såg dig förbi Orvars iaf, stod och skulle till att tanka där.


Hur gick det då tyckte du? Jag måste säga att du hängde med bättre än väntat :tummenupp.

Jäkligt kul att du kom iaf :)!

Jodå det gick bra ändå, jag kom ju hem hel :Bugar
Det gick lite i vågor, ena stunden kände man sig säker och det gick smidigt och i nästa kände man sig stel och var inte alls säker. Skyller på allt äckligt grus i kurvorna :p

Blir nog fler gånger, fast det kanske får vänta ett litet tag tills jag lärt känna min hoj lite mer =)

Kul var det iaf!
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
tjena bikers! nu har ja äntligen fått upp bågen till linköping!

nån som skall köra här i veckan o kanske vill visa lite nya fina vägar :)
 

igge-kock

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2007
Ort
linköping
Hoj
honda CB1000R 09
Bara vädret blir lite bättre så blir det garanterat en eftermiddags tur i veckan! Men det ser ju inte så ljust ut :(
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
kan du några vägar häromkring...ja är helt grön o har bara tagit motorvägen in till stan =)
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Jag har lokalsinne som en guldfisk så det finns inga garantier att vi inte kan komma på ett villospår men jag ska nog hitta hem ändå!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top