Åka-tråden!

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Jag hänger mer en gärna på om du skall köra cross..Roligare att åka till en bana om man känner någon så skrik till så hänger jag på ett varv :tummenupp
 

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Någon som vet ett bra ställe där man kan köra lite fly-by:s? :) Tänkte försöka filma lite. En lång raka, utan bebyggelse och snutar vore bra.. :)
 

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Någon som vet ett bra ställe där man kan köra lite fly-by:s? :) Tänkte försöka filma lite. En lång raka, utan bebyggelse och snutar vore bra.. :)

Du har ju rakan vid ikanoområdet, bakom bauhaus den är ganska lång. Klockrike utanför Ljungsbro har du en gammal flygraka, den är ett par km, annars finns ju flygrakan vid gamla biltema, visserligen så är det 60km/h o det ekar som fan :) Men det låter säkert gött på fílmen.
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Något åk planerat i veckan? Tänkte ta en tur ikväll eventuellt om någon är sugen att hänga på. Men man kanske måste skaffa Facebook för att se när ni kör. Jag som vägrar Facebook. Nåväl skrik till här om ni ska ut o åka något. Mvh Tobbe
 

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Du har ju rakan vid ikanoområdet, bakom bauhaus den är ganska lång. Klockrike utanför Ljungsbro har du en gammal flygraka, den är ett par km, annars finns ju flygrakan vid gamla biltema, visserligen så är det 60km/h o det ekar som fan :) Men det låter säkert gött på fílmen.
Ah! Coolt! Ska kolla upp dessa vägarna! Den vid klockrike låter ju bra!

Hehe, den vid biltema låter lite risky.. ☺
 

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Något åk planerat i veckan? Tänkte ta en tur ikväll eventuellt om någon är sugen att hänga på. Men man kanske måste skaffa Facebook för att se när ni kör. Jag som vägrar Facebook. Nåväl skrik till här om ni ska ut o åka något. Mvh Tobbe
Tjena!

Ja det är lite bättre med uppdatering på Facebook. Torsdag verkar det bli några som ta en tur och fika lite.
uploadfromtaptalk1433741074431.jpg
 

hansaa

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2013
Ort
Linköping
Hoj
triumph daytona 675
Tobbe skit i facebook, locka fram dom gamla pepsen som var här förra året. Tar nog ett varv med ett par polare i veckan.
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Jadu hansaa det värkar inte så lätt, men vi får väl prova. Nu får ni lägga ner puts dukarna och alla sprayburkar det är dax att börja skita ner mopparna nu :rock. Skrik till här på tråden om ni är sugna på att gasa lite. Hansaa säg till om ni ska åka i veckan så hänger jag gärna på om möjlighet ges :banana
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Nu testar jag om några hänger på :tummenupp
Statoil ryd kl 18:00 på Torsdag.
om ni är sugna på att gasa lite så skriv upp erat intresse. Känns som det kan bli som förr med ca 15 bågar eller:tuttar
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Verkar inte som någon större uppslutning. Då provar vi en annan dag o hoppas på bättre tur. Ha det folks.
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Verkar inte vara lika livat som för 7 år sen, trist när man fått åtefall och skaffat hoj igen... :(
 

Hobbelito

Ny medlem
Gick med
14 May 2011
Ort
Lkpg
Hoj
nada
Jag började åka för 4 år sen o då var vi 10-15 hojar varenda gång typ, sen har det bara blivit mindre o mindre tyvärr
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Det var betydligt mer aktivitet med gruppkörningar för 7-8 år sen men nu är det mer stiltje..

Synd! Skulle varit kul om det hade varit lite mer gruppkörningar!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top