Åka-tråden!

exmanix

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2015
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -10
Låter bra :)
PR4orna är lite hårdare i mitten så dom borde tåla mer.
Framdäcket rosso har ett par hundra mil till i sig skulle jag tro sen blir det ett PR4a där med :tummenupp
 

Knobi

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2014
Ort
Linghem
Hoj
2002, Kawasaki ZR-7S
Kanske missade att exmanix också startat en?

Helt missat den lilla detaljen.

Vår har legat vilande sedan jag startade mitt koncept med MC Östergötland förra året. Vi får helt enkelt slå ihop dessa. Kollar lite vad som skrapas ihop sedan gör vi en merge.
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Så hur är uppslutningen/intresset för gruppkörningar?
Följde med på några för ett antal år sedan och då var det rätt så trevligt med en hel del som följde med.

Numera verkar det ha avsvalnat något, men kanske är bara jag som missuppfattar hur det är ? :)
 

exmanix

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2015
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -10
Så hur är uppslutningen/intresset för gruppkörningar?
Följde med på några för ett antal år sedan och då var det rätt så trevligt med en hel del som följde med.

Numera verkar det ha avsvalnat något, men kanske är bara jag som missuppfattar hur det är ? :)

Jag planerar att skapa några event i Facebookgruppen. Det var någon som sa att handelsboden har en kortege snart. Detta kanske vore ett tillfälle för en tur före/efter och under kortegen?

Vi har blivit ett gäng i den nya gruppen så det ser ljust ut. (25 Pers tror jag)
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Jag tror att de flästa tycker det är kul att åka med andra.

Absolut, det har jag inte ifrågasatt, tycker själv att det är trevligare att köra när det är fler :)

Jag planerar att skapa några event i Facebookgruppen. Det var någon som sa att handelsboden har en kortege snart. Detta kanske vore ett tillfälle för en tur före/efter och under kortegen?

Vi har blivit ett gäng i den nya gruppen så det ser ljust ut. (25 Pers tror jag)

Låter trevligt, dock har jag inte fejjan men får hålla utkik här om det blir nån körning :)
 

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Bra intitiativ med gruppen! Men kändes som om det inte var nåt för mig. Ni verkar vilja åka väldigt långa sträckor och det är inte riktigt min grej :D Jag brukar köra runt i stan och busköra på f13
 

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Hallå på er alla, kör ni något? Ser att det är inte många ansikten som man känner igen sen 2 år tillbaka. Dammade av gamla geten igår o fick sug, några kvällskörningar i veckan? Mvh Tobbe
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top