Bilens dag = hojens dag (Freeport) KHR!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Göra "bilens dag" till hojens dag är ämnet.

Jag tycker att vi, i KingsHill Riders, borde försöka samla så många hojar som möjligt till "bilens dag" som hålls på Freeport i vår/sommar. Jag ska kontakta Freeports centrumledare och diskutera lite om möjligheterna.

På bilens dag 2008 var den "bortre" delen av parkeringen nästan tom, varför inte fylla den med en "hojutställning?!

Förra året var datumet 19/4 (tyvärr en mörk dag för 2 av våra hojburna vänner), men som sagt ska jag kolla med chefen på Freeport om datum osv.

Är ni sugna? Jag tror att vi utan problem kan få ihop 100 hojar, av olika genrer. Hade det inte varit kul att sitta i ett partytält och tjöta hoj med likasinnade, och vandra runt bland massa hojar?!
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
Skitbra idé! Ska garanterat dit ändå! :tummenupp
Förra året stod man ju ändå och glodde på de parkerade hojarna lika mycket som bilarna..:)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Mail skickat :tummenupp


"Tjena!
Jag är medlem och delvis grundare av en motorcykel-klubb i Kungsbacka, vi heter KingsHill Riders och har ca 40 medlemmar i åldrar mellan 15 och 50 år.

Vi undrar om bilens dag kommer att hållas på Freeport i år?
Vi är i så fall intresserade av att "låna" en bit av parkeringen och där ställa ut våra motorcyklar.
Då flera av oss besökte bilens dag förra året insåg vi att många besökare gick runt bland de parkerade motorcyklarna och tittade.

Självklart kan vi i år, som förra året, bara parkera våra motorcyklar på lediga platser och sen är det inget mer med det.
Men det hade varit trevligt med något slags samarbete då det finns väldigt många motorcykel-intresserade människor i Kungsbacka.


Mvh
Emil
KingsHill Riders
"
 

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Buell xb9s
Lysande initativ, det mejlet går ju inte att neka till:tummenupp. Jag har förstås aldrig hört talats om eller varit på "Bilens dag" i Kungsbacka men såklart att man packar sig dit om KHR ockuperar en bit av parkeringen.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top