TR Anderstorp?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Tror det blivit fel i tidsschemat för lördagen? SBC Race 1 Start kl. 15:40?

Ja, det har blivit fel, schemat för lördagen ska vara lika som söndagen. Justeringar kan komma att ske, ska se över om Honda 100 ska köra sit på dagen.

SST 600 på lördagen har ramlat bort, men SST 1000 kör kl 15.40, och SST 600 därefter.
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Ja, det har blivit fel, schemat för lördagen ska vara lika som söndagen. Justeringar kan komma att ske, ska se över om Honda 100 ska köra sit på dagen.

SST 600 på lördagen har ramlat bort, men SST 1000 kör kl 15.40, och SST 600 därefter.


Jo, jag vet att det är problem att få till ett tidsschema som gör alla nöjda. Men vad gäller Honda-gänget så borde ni nog titta om det inte gick att få till lite annorlunda, dels den tidiga och enda träningen på fredagen (blev det några möjligheter för körning för juniorer på torsdagen? I så fall ligger ju inte denna så dumt, annars är det ju ett dygn mellan träningspasset och kvalet, detta för skolbarn som skall ta ledigt samt föräldrar som skall vara lediga en hel dag för 20 min träning). Sedan är det som Sandström skriver, det är barn mellan 8-14 år och de har svårt att hålla fokus om de skall gå och vänta hela dagen för att köra sent på eftermiddagen.

Mina 5 ören....
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top