TR Anderstorp?

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Tjoho,

Är det någon som har sett något TR för Anderstorp? Tänker då på att det vore ju intressant att veta sista betalningsdag, vilken avgift det blir i år o.s.v. , någon?

/Nitrous
 

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Varberg
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Känner oxå att man vill ha lite info inför denna helg höll jag på att skriva men menar såklart inför dessa dagar. Undrar oxå när det kommer info angående SP/openrejset som körs helgen innan i samband med ERF.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Men tillbaka till frågan! Var finns inbjudan?
Var ju ett par månader sedan tidsschemat diskuterades i tråden och TR borde väl va klar nu!
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Men tillbaka till frågan! Var finns inbjudan?
Var ju ett par månader sedan tidsschemat diskuterades i tråden och TR borde väl va klar nu!

Ja exakt, Nr18 brukar ju vara här och ha svar på tal. Vart ska vi slösa bort våra pengar, summa, konto, när senast?

/Nitrous
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Det är antagligen för att Svemo inte har tillsatt någon domare, och innan dess kan inte några regler skickas ut.

Ring 011 - 23 10 80 på måndag så kan du vända dig till rätt glagomottagare.
 

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Varberg
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Mailade Carry, tävlingsledaren, och TR ska läggas ut den här veckan, på onsdag eller torsdag :)

Hoppas att där kommer framgå summan på startavgiften för oss rookies. När man anmälde sig på roadracing.se stod det att denna skulle vara 2000 kr. Vill minnas att det utlovades en lägre avgift för de som kör ett endagarsrace på en vardag!
 

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Inget på www.arc.nu ännu ang kostnad och pg/bg, nu kommer inte jag att kunna betala på drygt en vecka för nu blir det Brno.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Mailade Carry igen för att höra om det kommer i veckan.

EDIT:
TR har legat hos domaren ett par dagar för godkännande och kommer att publiceras så fort han gett ok.

Fick följande info av Carry:
Rookie 600 och 1000: Fri träning torsdag 17.00-20.00. Kval + 2 race på fredagen.
Kostnad 1600 skr, då ingår träningen på torsdagen. 1timme 25 min, kval 35 min, 2 race ett på 12varv, ett på 15 varv.


Ska bli spännande att se schemat för fredagen, kan väl inte bli så mycket träning för de andra klasserna med tanke på rookisarnas 2 kval och 4 race :va
 
Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Mailade Carry igen för att höra om det kommer i veckan.

EDIT:
TR har legat hos domaren ett par dagar för godkännande och kommer att publiceras så fort han gett ok.

Fick följande info av Carry:
Rookie 600 och 1000: Fri träning torsdag 17.00-20.00. Kval + 2 race på fredagen.
Kostnad 1600 skr, då ingår träningen på torsdagen. 1timme 25 min, kval 35 min, 2 race ett på 12varv, ett på 15 varv.


Ska bli spännande att se schemat för fredagen, kan väl inte bli så mycket träning för de andra klasserna med tanke på rookisarnas 2 kval och 4 race :va



blir väl 5 varv per race istället och 10 minuter kval :näsblod
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
blir väl 5 varv per race istället och 10 minuter kval :näsblod

Nej, det blir det inte. Racen blir som Carry sagt. Övriga klasser får på fredagen ett pass om 45 min per klass på eftermiddagen. Mer körtid kommer du inte att få nånsin på en tävlingshelg. Rookieklasserna kvalar ett pass på 35 minuter, följt av ett race på 12 varv och ett race på 15 varv. Det detyder att med friträningen som ingår får ni nästan 3 timmars körtid på mindre än ett dygn.
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Nej, det blir det inte. Racen blir som Carry sagt. Övriga klasser får på fredagen ett pass om 45 min per klass på eftermiddagen. Mer körtid kommer du inte att få nånsin på en tävlingshelg. Rookieklasserna kvalar ett pass på 35 minuter, följt av ett race på 12 varv och ett race på 15 varv. Det detyder att med friträningen som ingår får ni nästan 3 timmars körtid på mindre än ett dygn.


Visst är det härligt att säsongen drar igång, och precis som vanligt inleds säsongen men sedvanligt gnäll på Anderstorptävlingen. Visst är det helt rätt att dessa smålänningar skall få all skit för att vi inte kunnat köra hoj på ett halvår, tro faan man är sne´!:tuttar
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Och ERF:et då? När kommer info om det? Det är ju snart!!!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top