Spamtråd ver: 1.0

Espekta

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2011
Ort
Orust
Hoj
1996 Kawasaki Zx7-r
hjärta säger hoj, huvud säger hus. Kan bara välja en av dem. Stön

När ni hittar ert hus ni vill ha tänk på att kanske kolla med besiktningsman om han kan besiktiga huset, kolla gärna om dåvarande ägare eller mäklare kan betala det. Kan hitta dröm grejer som skrämmer andra köpare eller en upptäckt man vill ha sett innan kontraktet är skrivet. Vi såg en sådan sak på vårat hus som skrämde bort alla, har egen snickar firma så det mesta är ganska lättlöst för mig men kanske svårare i andras ögon. Ni vet säkert allt detta men ville bara nämna det snabbt! Lycka till
 

Faker

Eddie rider
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha Virago xv 750 1981 Såld 2010 Bmw s1000 rr**** Såld: 05 Kawasaki Z750s
När ni hittar ert hus ni vill ha tänk på att kanske kolla med besiktningsman om han kan besiktiga huset, kolla gärna om dåvarande ägare eller mäklare kan betala det. Kan hitta dröm grejer som skrämmer andra köpare eller en upptäckt man vill ha sett innan kontraktet är skrivet. Vi såg en sådan sak på vårat hus som skrämde bort alla, har egen snickar firma så det mesta är ganska lättlöst för mig men kanske svårare i andras ögon. Ni vet säkert allt detta men ville bara nämna det snabbt! Lycka till[/QUO

fint som smör får en najjs prajs nu då KOMPIS :fyllisar:fyllisar:arsele
 

Espekta

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2011
Ort
Orust
Hoj
1996 Kawasaki Zx7-r
När ni hittar ert hus ni vill ha tänk på att kanske kolla med besiktningsman om han kan besiktiga huset, kolla gärna om dåvarande ägare eller mäklare kan betala det. Kan hitta dröm grejer som skrämmer andra köpare eller en upptäckt man vill ha sett innan kontraktet är skrivet. Vi såg en sådan sak på vårat hus som skrämde bort alla, har egen snickar firma så det mesta är ganska lättlöst för mig men kanske svårare i andras ögon. Ni vet säkert allt detta men ville bara nämna det snabbt! Lycka till[/QUO

fint som smör får en najjs prajs nu då KOMPIS :fyllisar:fyllisar:arsele

Hehe Har ganska fullt upp men inget är omöjligt :smasha
 

Kneedrag

Guest
Jag förstår inte nu har jag två hojar igen.:dummer
Man kan aldrig ha för lite av roligt:hihi

Gått och kärat ner mig i en zx10r 05. Köpte den för 43 men det är lite att skruva på den.

Bla är ena bromsskivan kaputt så idag bär det av till rg brakes i Mariestad som får fixa den .
Sen på med nya suler som också ska dyka upp idag.

Tänkte testa sportsmart någon som kört på dem?
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag förstår inte nu har jag två hojar igen.:dummer
Man kan aldrig ha för lite av roligt:hihi

Gått och kärat ner mig i en zx10r 05. Köpte den för 43 men det är lite att skruva på den.

Bla är ena bromsskivan kaputt så idag bär det av till rg brakes i Mariestad som får fixa den .
Sen på med nya suler som också ska dyka upp idag.

Tänkte testa sportsmart någon som kört på dem?

Har haft Sportsmart bak.
Funkade fint.

Det är väl väldigt många som har dom däcken och är nöjda :)

Grattis till nu hoj :tummenupp
 

Kneedrag

Guest
Har haft Sportsmart bak.
Funkade fint.

Det är väl väldigt många som har dom däcken och är nöjda :)

Grattis till nu hoj :tummenupp

Tack ska lägga in före och efter bilder på bromsskivorna. Nu är de mer raka än när de var nya.
 

Kneedrag

Guest
DSC00254.jpgDSC00255.jpgDSC00256.jpg

Videon visar den skiva som jag inte trodde gick att rädda. Glappet i nitarna på den skivan var extremt stort.
Första bilden är när jag monterar loss skivorna. Ca 2 timmars jobb senare på RG brakes i Mariestad så ser de ut som nya. Och är faktiskt bättre än nya.


Tack RG brakes för utmärkt jobb.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top