Spamtråd ver: 1.0

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Vi ska på kalas på onsdag, när var nästa match?

på onsdag ; );)

Gixxermixxer där ser du hur mycket jag bestämmer där hemma.... :gnissla
Jag kan tydligen inte svara för mej själv än lixsom ;) :tungan

haha, jag vet hur det är, jag brukar låta Tina tro att hon får bestämma allt för husfridens skull MEN ibland måste man sätta ner foten:D :D


ahaa, ni har såna lekar hmm:rofl :rofl
 
Last edited:

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
M1100S
Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S! :D
 

larssson

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2011 -Honda CB1000RA
9 minus imorse! fan va lycklig man blir... men det är vår fealing ändå med sol och blå himmel just nu.. mumma
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Trodde att jag och chefen hade kommit överens om att jag skulle få semerersättningen för 7,5 år tebax i tiden retroaktivt, men nädå... De snåla jävlarna gav mej för förra året + 1000:- i "sveda och verk" :kulspruta

Detta gör mej jävligt förbannad :mad:

Snålkukar
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Trodde att jag och chefen hade kommit överens om att jag skulle få semerersättningen för 7,5 år tebax i tiden retroaktivt, men nädå... De snåla jävlarna gav mej för förra året + 1000:- i "sveda och verk" :kulspruta

Detta gör mej jävligt förbannad :mad:

Snålkukar

Stryk ska de ha! :mad:

Det är några fuckon som varit inne i mitt garage inatt :mad:
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Nähä...
Jag menade antagligen matchen efter den :tungan


:brynad
hahaha... fredag lr lördag:D

Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S! :D
sjysst, byta?? *s*

Trodde att jag och chefen hade kommit överens om att jag skulle få semerersättningen för 7,5 år tebax i tiden retroaktivt, men nädå... De snåla jävlarna gav mej för förra året + 1000:- i "sveda och verk" :kulspruta

Detta gör mej jävligt förbannad :mad:

Snålkukar
dina pengar måste gå till nåt VIKTIGARE, såsom BONUSAR!! surt som f-n

Det är några fuckon som varit inne i mitt garage inatt :mad:
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.

det måste snart bli lagligt att slå ihjäl patrask som inte fattar mitt och ditt:mad:
 
Last edited:

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Stryk ska de ha! :mad:

Det är några fuckon som varit inne i mitt garage inatt :mad:
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.



detta i uddevalla ? :mad:
 

Kneedrag

Guest
Dax o skaffa trackguard var någon på festen hos väder som kunde fixa bra pris.

BTW jag har nyss käkat våffla med jordgubbsylt och grädde
på jobbet. GÖTTTT som tusan.



nä nu måste man jobba... cu later
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Idag är jag extra jävla glad efter att ha vunnit en provkörning på Anderstorp i sommar med Spoonvalley Racings kompressormatade 1098S! :D

Din djuäwwelll :D:D Är det den 4-5e eller?

Själv har jag spikat, borrat, sågat och sånt i förrådet till huset som snart blir besatt av två hojtokar, fan vad gött det blir med isolerad vinterförvaring (om det nu inte blir vardagsrummet vilket jag tror mer på) :rolleyes:
 

-hobbe-

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
CBR1000RR 05
Stryk ska de ha! :mad:

Det är några fuckon som varit inne i mitt garage inatt :mad:
Min hoj stod som tur var inte där men 2 andra försvann! De var också inne i ett annat garage i längan bredvid och letade efter cyklar (en kanske försvann därifrån också). Så jävla surt. Det märks att de hade koll på var de skulle, de hade inte rört några andra portar.


sååå satans tråkigt att sånt ska hända!!! idioter finns överallt tyvärr:huvet
:6surkart hur svårt ska det vara att låta andras grejer vara :fatta!

ja har en liten fot inne hos Dialect som installerar trackerguard, KANSKE kan fixa mängdrabbat?! inte helt säkert men fråga går ju:)

har en annan ide, man skulle haft hojen/porten strömförande så när dom ska bryta sej in så:brinnerup
 

-hobbe-

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
CBR1000RR 05
förresten, har ni hört talas om dom röda svävande laseräppelena som är beboda av dom söta saltkornen vars största fiende är den fruktade SABELTANDADE HUMLAN, men det VÄRSTA är att dom är pepparister:näsblod :3freak :dummer
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top