Union RACING söker förare

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Vi söker förare till vår andrahoj där jag för närvarande är enda förare. Hojen är en Honda CBR1000RR -07 med standardmotor och fjädring. Den kommer ha snabbtank. De blir ett utpräglat andrateam vilket betyder att förstateamet alltid har första tjing på tankning däcksbyten o.s.v.
Föraren vi söker bör vara någorlunda snabb, icke kraschbenägen, rutinerad och vid stadd kassa. Vi strävar efter topp tio placeringar. PM om någon är sugen.
 
Last edited:

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Världsmetropolen Kungsängen
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Jag är förvånad över uteblivet intresse-storm:confused:
Trodde det skulle vara kö, att åka med ett så seriöst och välplanerat team som ni!

Fast du kanske har inboxen full?

Hade jag inte bestämt mig för BoTT, hade jag garanterat bombat dig med PM.
//
Benny
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Jag har några förfrågningar men kanske inte så många som jag trodde. Får väl se vad som händer när värmen börjar komma och folk blir åksugna.

Jag är förvånad över uteblivet intresse-storm:confused:
Trodde det skulle vara kö, att åka med ett så seriöst och välplanerat team som ni!

Fast du kanske har inboxen full?

Hade jag inte bestämt mig för BoTT, hade jag garanterat bombat dig med PM.
//
Benny
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Vi söker fortfarande förare, i första hand ska man kunna köra båda Anderstorptävlingarna.
 

sir Urban

Inte riktigt som jag borde på nåt sätt
Gick med
16 May 2004
Ort
Kalmar
Hoj
R1 - 04 Raceversion
Sponsrar du mig, eller ger mig ett jobb. Så ska jag köra åt dom. ;)


Självklart får du bli min städtant, det går väl under benämningen hushållsnära tjänster?

Men nu ska vi inte spamma sönder denna tråden för Patrick.

/Urban
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Hade jag inte lovat mig själv att inte köra i år så hade jag ansökt, lustigt att det inte finns folk som vill köra hos er :confused:

björn
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Hade jag inte lovat mig själv att inte köra i år så hade jag ansökt, lustigt att det inte finns folk som vill köra hos er :confused:

björn

Det finns säkert massor med folk som anmält sitt intresse, han e nog bara kräsen å väntar på Rossi ska höra av sig
:tuttar :tuttar
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Att antal har sökt men anledningen till att det skitit sig hittills är:
1. Hittills finns det ingen som vill binda upp sig för alla tävlingarna, därför har vi ändrat till att i första hand köra Anderstorp så kör vi resten på två förare.
2. Det är ett utpäglat andrateam, är man snabb så kanske man har större ambitioner än vad som är möjligt för ett andrateam.
3. Varianter på att jag har ingen erfarenhet men jag är jettesnab enligt något ouppdraget gökur är inte heller av intresse.
4. Det är en (subventionerad)betalplats som från början var tänkt att vare en gratisplats vikt för en junior men pga rådande finanskris så får det bli någon som betalar för sig.

Skulle gärna se att det var en förare som t.ex. Björn eller Benny som jag vet vem det är sedan tidigare. Ni är välkomna med ansökan f.ö.

Om det är någon annan som fortfarande är intresserad så är det bara att skicka PM igen, svårare än så är det inte.
 
Last edited:

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Platsen är tagen! Martin Bertilsson (KTM RC8 )är den som kommer köra på andrahojen tillsammans med mig.
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Någon som är sugen som tredjeförare på vår andrahoj? Gäller endast Knutstorp i detta läget. Det blir jag och Martin Bertilsson samt ev. en förare till på en standard CBR1000RR med snabbtank.
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Nice try :arsele Men allvarligt talat så är det bara att dra ett PM om du intresserad på allvar, du behöver bara dyka upp med utrustning och en slant i näven. Resten är grejat och klart (och inga krascher tack)

Jag kan kanske köra. Gratis och utan att betala om jag vurpar ;)
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Nice try :arsele Men allvarligt talat så är det bara att dra ett PM om du intresserad på allvar, du behöver bara dyka upp med utrustning och en slant i näven. Resten är grejat och klart (och inga krascher tack)

Jag hade gärna kört men har inte kört på knutstorp och har knappt hunnit träna pga skada...:gnissla
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top