Söker garage i Linköping

Spitmeout

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2016
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Monster 620 -05
Jag är intresserad av garageplats, antingen för både vinter/sommar-förvaring eller endast under sommartid. Vill kunna låsa in hojen under nattetid. Bor ganska centralt (nära sporthallen) så i närheten skulle vara optimalt :)!
 

Biber

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2013
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -13
Jag är intresserad av garageplats, antingen för både vinter/sommar-förvaring eller endast under sommartid. Vill kunna låsa in hojen under nattetid. Bor ganska centralt (nära sporthallen) så i närheten skulle vara optimalt :)!

Finns möjlighet att förvärva 1 av de 4 svensktillverkade SNAIL MC garagen just nu, vi ska flytta så jag har mitt till salu :)

https://www.blocket.se/ostergotland/MC_Garage___Unik_chans_till_1av4_tillverkade_68671207.htm?ma=1

3532293408.jpg
 

AladdiN

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2017
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha FZ6-n 2007
Lyfter denna tråd igen, är det någon som sitter på garage i Linköpings innerstad / vasastan och har plats för en båge till? Kraven är väl att den får stå inomhus med likasinnade, då betalar jag gärna för det :)

Nybliven hojägare! :yoparty:yoparty
 

Macko96

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2011
Ort
Linköping
Hoj
Husqvarna Te 250 -10, KTM 660 SMC -04
Nu har även jag flyttat till linköping och söker därför givetvis efter en garageplats till att ha min KTM i. Jag bor i vasastan så ju närmre desto bättre men allt är av intresse!

Skicka gärna ett PM om du har, eller känner till någon som har, en garageplats till övers för uthyrning

Edit: Jag har nu hittat ett garage för mc, det var på sidan stångåstaden (kommunala bostadsbolaget)

Länk till andra som kan vara intresserade: https://www.stangastaden.se/sokledigt/bilplats?actionId=&objektTyper[]=GAM,GAN,GAO,GAP,GAX
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top