Söker garage i Linköping

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
För er som söker garage så vet jag att Stångåstaden har ett varmgarage i majelden. Tror mc platserna kostar 150:-månad, när jag bodde i området ifjol så fanns det lediga platser kvar. Tror också att man kan hyra där fast man inte har Stångåstaden som hyresvärd.
 

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Har garageplats ledig

Från och med 1a maj har jag en garageplats ledig på Gripgatan 2. Det är i ett parkeringshus under jord. Man tar sig in och ut med en tag. Hyran för att dela denna plats med mig är 300 kr i månader.

Vill inte outa mitt telefonnummer men ni kan nå mig via pm här eller på k.fredrik(a)live.se
 

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Ort
-
Hoj
ZXR750L, R1
Letar vinterförvaring till min sommarbil, en gammal hallick-Trans Am. Behöver inte vara jätte nära Linköping men helst inom en timmes bilfärd. Hör gärna av er via PM om ni känner till något.
 

jaTillApan

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2009
Ort
Linköping
Hoj
KTM 690 Enduro R 2009
Nu behöver jag någonstans att förvara och meka lite med hojen i Linköping! Någon som har en ledig plats där man kan skruva tillsammans med likasinnade, eller ett eget litet garage? Allt av intresse! Och jag kan betala för mig...
 

Dr.Zed

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2013
Ort
Linköping
Hoj
BMW G650GS -11
En riktigt chansning här...

Någon som har garage-plats för en MC i Eskadern? Skicka PM i så fall! :tummenupp
 

Godisnesse

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2015
Ort
Linköping
Hoj
Nudelräser (XJ6)
Även jag letar efter någon form av förvaring i Linköping. Allt från uppställningsplats till mekgarage är intressant.
 

Kooltrast

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2014
Ort
linköping
Hoj
Street Triple
Någon som vet om det finns garageplats ledigt i centrala Linköping? har köpt hoj men vet ännu inte vart jag skall parkera, haha :rock
 

zjoeztrand

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2012
Ort
Linköping
Hoj
ingen just nu
Hör mig för lite! Någon som har en garageplats av ok mått att hyra ut eller dela med mig och min far? Har i nuläget en bilplats i tannefors utan värme och sån lyx :tungan
 

Biber

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2013
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -13
Jag har en garageplats över för en motorcykel i mitt MC garage då min MC står i annat garage över vintern.
Garaget är beläget på en bakgård i centrala Linköping i ett lugnt området. Garaget har lås och räknas som garage för mig och min försäkring.
Detta står utomhus så det är alltså ett kallgarage.

Det är av märket Snail som några av er kanske sett tidigare: http://snail.se/info.html

2b56318662-SNA1.JPG

Kan tänka mig 150kr/mån för den intresserade.
Garaget kommer även vara till salu nu i sommar när jag flyttar för den som är intresserad :)
 

Exergi

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2016
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSF 650 - Bandit
Då det här verkar vara den allmänna "garage-sökes"-tråden ställer även jag mig till kören av olyckliga Linköpingsbor utan garage. Finns någon som har en plats man kan hyra in sig i eller har andra tips på vart man kan hitta boende åt cykeln? Bor i innerstan så en plats i närheten står högst upp på önskelistan.
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Då det här verkar vara den allmänna "garage-sökes"-tråden ställer även jag mig till kören av olyckliga Linköpingsbor utan garage. Finns någon som har en plats man kan hyra in sig i eller har andra tips på vart man kan hitta boende åt cykeln? Bor i innerstan så en plats i närheten står högst upp på önskelistan.

Är du ute efter ett ställe där du kan skruva med hojen och ha den året runt eller bara någonstans att vinterförvara den?
 

Exergi

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2016
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSF 650 - Bandit
Skulle främst bara vilja kunna ställa in den nattetid, ha den i säkert förvar så att säga. Men skulle det finnas utrymme till att skruva är ju det ett plus förstås.
 

sedition

Medlem
Gick med
9 Jul 2015
Ort
Linköping
Hoj
FXSTBI 06
Skulle främst bara vilja kunna ställa in den nattetid, ha den i säkert förvar så att säga. Men skulle det finnas utrymme till att skruva är ju det ett plus förstås.

Vet att det finns ett gäng som delar lokaler i gamla Tannefors med utrymme för att skruva. Tror det kostar runt 600kr i månaden. Om du är intresserad så kan jag se om jag får tag på ett nummer till någon ansvarig där.
 

Exergi

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2016
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSF 650 - Bandit
Ja det skulle passa perfekt! Vore jätteschysst om du kunde förmedla kontakten.
 

Snowman89

Guest
Jag kommer ha plats för att vinterförvara några hojar inom kort.
Inga skruvmöjligheter kommer finnas, dock kan viss service ombesörjas beroende på hoj och vad som behöver göras.
Lokalen finns en bit utanför Linköping och kommer vara larmad samt det kommer vara uppvärmt.
Det är ej klart hur mycket utrymme det kommer bli kvar i garaget men jag siktar på att få plats för 2-3st hojar.
Om det låter intressant så är det bara att skicka mig ett pm!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top