Söker garage i Linköping

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Ja, här är en till som är intresserad av och dela garage med nån social människa...ska köpa hoj när som helst och håller på med kortet.
Mvh Janne
 

amanda

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2009
Ort
Jönköping
Hoj
honda, CB600
Jag har lite plats över för vinterförvaring centralt i linköping. Oktober-April är det som gäller.
Hojta till om du inte vill att cykeln ska frysa i vinter.

Tänkte höra om du fortfarande har plats över?? vill ju som sagt vara rädd om min pärla=) eller någon annan som har plats kvar? //Amanda:banana

Förresten, vet ni vad... jag behöver en garageplats omgående för jag åker iväg om några dagar, så hör av er om ni känner att ni har någon plats, 0760629553, fort fort fort;)
 
Last edited:

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
CBR600FS
Tänkte höra om du fortfarande har plats över?? vill ju som sagt vara rädd om min pärla=) eller någon annan som har plats kvar? //Amanda:banana

Förresten, vet ni vad... jag behöver en garageplats omgående för jag åker iväg om några dagar, så hör av er om ni känner att ni har någon plats, 0760629553, fort fort fort;)

Min hoj har fått en ny garagesambo så platsen är redan upptagen,
men jag hoppas att du hittar nått snart.

På sporthoj kan man hitta allt!

Lycka till!
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
ingen som har ngt mekgarage ,, med svets osv plats för vinterförvaring har man ju men saknar plats för mekande ?
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Jag flyttar förmodligen in till stan nästa år. Är det nån som har koll på var det finns lägenheter där man kan hyra till eget garage? Så nära lägenheten som möjligt.

de flesta garagen brukar det tyvärr va väntetid på ,, tiden varierar sjklart men har hört på vissa ställen att runt 3-7 år är inte helt ovanligt
 

Busankpg

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki Hayabusa 2005
Hagagaraget,, jag har min hoj där o det funkar bra.
Ingen som kan tipsa om garage/förråd i norrköping? Gärna i de norra delarna i Haga området.

Håller på att kolla möjligheterna till att skaffa en knarr till våren men det ser mörkt ut när det kommer till att ha nånstans att ha knarren :(
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
de flesta garagen brukar det tyvärr va väntetid på ,, tiden varierar sjklart men har hört på vissa ställen att runt 3-7 år är inte helt ovanligt

Fiiifan. Man kanske borde köpa ett litet hus ute i bushen istället. :näsblod
 

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tja!

Är nybliven Linköpingsbo o letar efter en garageplats till min hoj. Inga problem att dela med flera. Behöver inte ha mekplats eller tvättplats utan är mest ute efter 4 väggar o tak. Allt annat ses som bonus. Allt är av intresse.
 

Ehrs

Gillar ej mek och tvätt...
Gick med
18 Aug 2005
Ort
Linköping
Hoj
TL1000S -97
Innerstan

Är ute efter en garageplats nära lägenheten under säsongsmånaderna. Med nära menas runt Nygatan/Storgatan/Drottninggatan/Djurgårdsgatan. Själv bor jag på Nygatan. Allt inomhus av intresse, hör av dig!
Tack!
 

Gixx3r

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2010
Ort
Stockholm
Hoj
GSX750F
Har precis skaffat mig ett förråd på 16kvm i hejdegården å kan tänka mig att dela det med någon! Finns belysning och hyllor för verktyg å grejer.

Skicka ett pm vid intresse!

/Linus
 
Last edited:

G.L

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
06,Yamaha R6
Tja,är ny här på forumet:) Söker garage så centralt som möjligt i Linköping(bor på Hantverkaregatan)

/Gabbe
 

F1eX

Ny medlem
Gick med
18 Nov 2006
Ort
Linköping, eg. Göteborg
Hoj
Honda VFR -00 - såld, Yamaha XJ6 -09
Jag söker också garage i stan nu när jag flyttat ner till centum (ågatan).
Någon som har något telenr eller länk?

Tack!
 

cv9040

Ducati
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -17
Då har jag en plats över i mitt garage. Hyfsat nära stan ut mot Berga. Så en sporthojsåkare kan med fördel flytta in:)
/Nils
 
Last edited:

ofverstedt

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2010
Ort
Linköping
Hoj
1999, Suzuki Sv 650s
Tar upp en gammal tråd.
Jag söker även jag garage runt gotfridsberg.
Någon som har förslag på vart man ska leta?

/Tomas
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top