Körtråden Brum-brum

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Hej alla!

Vad sägs om en lite längre tur norröver, till Orust (och omkring där) eller Dalsland nu till helgen (lördag)?

Sista helgen innan tentorna drar igång och skall troligtvis bli bra väder. Vad säger Chrishan, R0ger, Pusselbiten, Skruven (hojen fungerande?), wahlgrej, wolf_1 (hojen hämtad?), Bosse (Kwaken behöver garanterat rastas) mfl om det?

Tjenare.

Jo jag hade önskat att hänga med en sväng nu när jag till sist slitit ner hojen hit men dessvärre jag fått en så tokig ide som att springa varvet på lördag.
 

pusselbiten

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650 '99
kan tyvärr inte imorrn. Ännu en vän kommer till götet (snart finns det inga 08:eek:r kvar i sthlm)... plus att ja börjar nog bli sjuk. Ska trycka i mig lite huskurer o krama kudden ett par timmar.

Kanske nästa vecka om vädret tillåter...
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Någon som e sugen på å göra nått vettigt idag? typ ut å åka?
 

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Alldeles för mycket i skolan nu och ska dessutom ut och löpa 21 km idag. Man får göra sitt bästa för att stödja den enda varvsindustrin som finns kvar i gbg.
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Alldeles för mycket i skolan nu och ska dessutom ut och löpa 21 km idag. Man får göra sitt bästa för att stödja den enda varvsindustrin som finns kvar i gbg.

hehe, hur gick det, tid?
7 pers som körde av här under Rookie 1000 racet.
IMG_4476.JPG

Titta vem jag hittade vid stängslet. Dock var bosse alldeles för viktig för att tjinga på mig. Försökte få kontakt men det var inte intressant tydligen :mad:
IMG_4488.JPG
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Hallå igen
(lägger det här också, för er som eventuellt inte står med som medlemmar),
Nu är jag färdig tentad/presenterad, hur går det för er?
Efter sval respons på förra mailet kommer jag nu istället med ett förslag. Vad sägs om en lagom tur på Söndag, inget överpretto men inte heller fisigt?
Sticka ut nån gång efter lunchtid, så en eventuell (mindre) baksmälla hinner ge sig. Och finna goa vägar med delmål i en go pizza eller trevlig fika. Ska ju vara sjuuuukt nice väder dessutom. Fick ju ett mycket trevligt förslag på grillning i Kungälv som avslutning på en körning också, bra där Wolgers (se nedan). Ställer därför frågan om det är något av intresse???

"Hej hopp!
Jag vill köra! kan när som efter lördag! Vad sägs om att avsluta med grillning hemma hos mig sen? Om man vill dricka öl så går det att sova över också!

//Wolgers"

/Kalleman, som degar i solen på altanen.
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
hehe, hur gick det, tid?
7 pers som körde av här under Rookie 1000 racet.
IMG_4476.JPG

Titta vem jag hittade vid stängslet. Dock var bosse alldeles för viktig för att tjinga på mig. Försökte få kontakt men det var inte intressant tydligen :mad:
IMG_4488.JPG
Var det du som var där med en tjej? Jag såg någon som tittade mycket mer på mig än vad vanliga människor gör (man är ju lite av en kändis så man är ju van lixom ;)) och jag kopplade inte riktigt vem det var... Flåt! :rodnar: Nästa gång ska du få en kram.

Jag hänger eventuellt på turen på söndag, men lämnar det lite öppet än så länge då det ska pluggas inför de sista tentorna. Men bedöms kunskapsnivån duglig nog för en trea så är hojen en given aktivitet.
 

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Mora
Hoj
Gsxr 750 -96
Hallå igen
(lägger det här också, för er som eventuellt inte står med som medlemmar),
Nu är jag färdig tentad/presenterad, hur går det för er?
Efter sval respons på förra mailet kommer jag nu istället med ett förslag. Vad sägs om en lagom tur på Söndag, inget överpretto men inte heller fisigt?
Sticka ut nån gång efter lunchtid, så en eventuell (mindre) baksmälla hinner ge sig. Och finna goa vägar med delmål i en go pizza eller trevlig fika. Ska ju vara sjuuuukt nice väder dessutom. Fick ju ett mycket trevligt förslag på grillning i Kungälv som avslutning på en körning också, bra där Wolgers (se nedan). Ställer därför frågan om det är något av intresse???



/Kalleman, som degar i solen på altanen.

Vi kan alltid starta en lista så vi vet lite mer om intresset.

Intresselista för åkning på söndag(31/5) efter lunch plus eventuellt nått mer:
1. wolf_1
2.
3.
4.
....
 

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Vi kan alltid starta en lista så vi vet lite mer om intresset.

Intresselista för åkning på söndag(31/5) efter lunch plus eventuellt nått mer:
1. wolf_1
2.
3.
4.
....

Jag kan tyvärr inte, är tvingad att åka RIB-båt hela eftermiddagen...
 

pusselbiten

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650 '99
Åh, kan tyvärr inte ja heller.. :( däremot, köra jag gärna en vända nästa vecka? Skrev sista tentan i fredags så nu är jag fri! :yoparty
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top