Motard

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nej seriöst behåll rettan och glöm det här med motard, för det är fan lättare att hålla emot höga hastigheter på rettan än att försöka hålla emot buskörningar med en motard, så fan för körkortets skull ska du behålla rettan! Speciellt när du har jobbet oxå att tänka på (som btw JAG skulle haft om jag inte hade sumpat chansen på E-behörigheten i sommras :huvet )

Bla bla bla va lite avis på ditt D innan men nu finnes ju även DE här med så känner inge hot där :p My mind is made up motard it is nu e ju fan bara frågan vad.... och om jag blir av med rettan som faktist inte e någe fel på nybesiktigat tom.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
motard. e som att vara tillbaka i moppeålder. de funkar i skogen eller på gokartbanor men annars saknar de effekt. :)
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Om du har råd..
nya (den kom ju iofs förra året.) KTM 690SMC :tummenupp
riktigt fin å känns smidig om man jämför med dom äldre.


/F
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Hoppas du inte behöver sörja Rettan allt för länge nu då jag tagit den så plötsligt ur ditt liv :angel

Nu väntar en kraftig övergång av allt sen ska den få smeka lite asfalt :Rockbanan

näe, nu ska jag sussa inför morgondagens 100mila körning och drömma om lite kurvor... :tuttar
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Hoppas du inte behöver sörja Rettan allt för länge nu då jag tagit den så plötsligt ur ditt liv :angel

Nu väntar en kraftig övergång av allt sen ska den få smeka lite asfalt :Rockbanan

näe, nu ska jag sussa inför morgondagens 100mila körning och drömma om lite kurvor... :tuttar

*suck* ja hon behöver lite omvårdnad får sticka någe styrvantar eller nått sånt och skicka upp så hon vet att jag inte lämnat henne helt :gråta
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
*suck* ja hon behöver lite omvårdnad får sticka någe styrvantar eller nått sånt och skicka upp så hon vet att jag inte lämnat henne helt :gråta

Låter som en strålande idé här uppe bland renar, isbjörnar och andra farthinder som studenter på cykel osv.. :tummenupp
Gärna med dokumenterad tillverkningsprocess också då jag anar sjuka/galna upptåg under tiden.. :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top