Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

zorce

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2011 Triumph Street Triple
Garage i Göteborg (intresseanmälan)
Detta formulär är till för att ta reda på hur stor efterfrågan på garageplatser är i Göteborgsområdet. Om efterfrågan är stor kommer vi starta ett företag som tillgodoser dessa. Tanken är att folk med motorintressen, främst bilar och motorcyklar träffas och tar del av varandras erfarenheter. Nedan finner ni en väldigt grov uppskattning på vad olika platser skulle kunna kosta.

*MC uppställningsplats 600kr vinterförvaring sep -> maj. 1100kr/år
*Däck förvaring 600kr/år inkl. möjlighet till verktyg för byte
*Bil uppställingsplats 600kr/mån
*Projektplats 1700kr/mån. inkl. div verktyg, svets, lyft m.m.

https://docs.google.com/spreadsheet...ue&formkey=dDBFVVJjME1WaFg3aTBNQTRBRkxnaUE6MQ
 

trasher84

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hypermotard
Hej!
Söker en garageplats åt en arbetskamrat i Ale kommun eller Kungälv med omnejd. Pålitliga grannar och plats att meka är att föredra :)
Skicka gärna ett PM eller hör av er till robert_lindelof@hotmail.com om ni vet något!

Ha det gott alla!
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Har ett varmgarage för vinterförvaring nära Mariaplan i Majorna. Skicka PM för mer detaljer. Tänkte 1000-lapp för vintern (inkl ström), fram till april.
 

Blomdahl

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
DR600S
Halloj!

Vi är tre kompisar som har hittat en bra billig ändamålsenlig lokal i närheten av Munkebäckstorget som vi tänker göra om till mekgarage och vinterförvaringsplats med obligatorisk slappsoffa, ölkyl och tv-spel.
Nu behöver vi hitta två till tre till likasinnade hojpolare i närområdet att dela hyran med så om du/ni är intresserade, PM:a mig så återkommer jag när kontrakt ska skrivas med förbehållet att vi själva bestämmer vem vi vill dela med. Till sist bara för att förtydliga, vi kommer alltså kunna tillhandahålla två till tre fasta mekplatser utöver våra egna tre samt någon eller några vinterförvaringsplatser utan mekmöjlighet.

Tyvärr fick vi inte hyra lokalen då BRF:en fruktade störande ljud. Trist.

/Blomdahl
 
Last edited:

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Finns det någon som har plats för vinterförvaring av en CBR 600 (f.r.o.m nu fram till 1 April ca) i de östra centrala stadsdelarna? PM:a gärna i så fall :)
 

Tomiiie

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha XJ6 2012
Tjenare! Är nu så att jag har bosatt mig på hisingen (rambergsstaden) och tyvärr har huset inga garage. Har hojen på vinterförvaring i dagsläget men tänkte vara ute i god tid och se om man kan fixa något till mars/april eller något sådant! Har någon vänlig själ tips på garage eller något ställe där man kan förvara hojen här, helst så nära rambergsstaden som möjligt! Tack på förhand!
 

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Ort
jöttlabörrj
Hoj
Supkerduke(såld!)
Tjena,

jag har 1 st mc-plats i garage på Gråberget i Majorna. Parkeringsdäck, inträde med passerkort. Tvättplats finns.

Pris: 300:- månad. Långtidsuthyrning prioriteras.

PM eller maila till event_2020@hotmail.com

Platsen finns ledig igen, till samma pris. Kan tillägga att jag fortfarande gärna hyr ut längre period om så önskas, och att mek är inte tillåtet i garaget. Maila, kollar inte PM lika ofta i och med att min egen hoj är såld.
 

Tomiiie

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha XJ6 2012
Måste fråga igen, verkligen ingen som vet något ledigt garage eller förråd i Hisingen (Rambergsstaden/Lundby) för min hoj? :confused:
MVH Tomiiie
 

vessslan

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2006
Ort
göteborg
Hoj
Monster 900, XR600R x2
From. april/maj (ev. tidigare) kommer vi att ha en eller två hojplatser lediga i vår lokal i Marieholm med fina mekmöjligheter.
Bra hyra. Hör av er via PM för mer info!
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top