Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Rickard_F

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati monster 696 -08
Söker fortfarande efter garage kring götaplatsen/johanneberg med plats för 2 hojjar, helst med möjlighet för enkel mek. Nu står min stackars DRZ och fryser utomhus :död


Sen har jag ett tips också. Finns ett garage nere vid Willys (eklandagatan/viktor rydbergsgatan) för er som vill ha ett, kontakta mig om ni vill ha kontaktuppgifter. Blev lite dyrt för mig eftersom de tar betalt per hoj och inte per plats.

/ Uffe

Jag har precis hyrt en garageplats för min cykel vid landala torg. Där finns det 1 st ledig P-plats med tillhörande förråd (mekplats) på 18 m2. Kostnaden för detta var ca 2000kr. På P-platsen går det in 2-3 st motorcyklar. Garaget är larmat och videoövervakat. Hör av dig om du är intresserad så kan jag förmedla kontakt.

/Rickard
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Jag har precis hyrt en garageplats för min cykel vid landala torg. Där finns det 1 st ledig P-plats med tillhörande förråd (mekplats) på 18 m2. Kostnaden för detta var ca 2000kr. På P-platsen går det in 2-3 st motorcyklar. Garaget är larmat och videoövervakat. Hör av dig om du är intresserad så kan jag förmedla kontakt.

/Rickard

du har pm
 

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Garagetips Södra Guldheden

I garaget där Syster Estrids gata börjar finns det flera lediga platser. Kolla med kvartervärden Hans på Bostadsbolaget Guldheden. En plats kostar 470 pix men det finns utrymmen i garaget som är för trånga för bilar men gott om plats för en hoj eller två. Man kanske kan deala. (Annars dela...) :D
Jag har min hoj framför bilen in mot väggen och det funkar alldeles utmärkt. :tummenupp
 

linkan_89

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2008
Ort
Majorna
Hoj
Honda Cbr 600rr -03
Hej!

Jag har en parkeringsplats i Majorna (Amiralitetsgatan 3, GÖTEBORG), tänkte höra om det finns någon som är intresserad av att dela plats. Maila vid intresse!
 

dubbear

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2009
Ort
Götet
Hoj
Honda VFR 750
Söker garageplats runt munkebäcksgatan
Nära solrosgatans spårvagnshållplats kanske =)
 

STORmogulen

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2008
Ort
Västra Götaland
Hoj
nere på 800cc tot.
Hej! Söker garageplats för en eller två hojar kring Johanneberg. Kan tänka mig att dela plats med någon. Gäller året runt för en hoj.

/Magnus
 

Azurius

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha Virago 535
Garageplats i Lunden!!

Jag har en stor bilruta i ett betonggarage i Lunden som där det utan problem får plats 2 hojar till utöver min. Gott med utrymme i garaget och tillgång till tvättplats med varm och kallvatten finns. Inflytt omgående är möjligt.

Vid intresse maila mig på: lat_tassa@hotmail.com

Pris: Är vi 2 som delar på hyran blir det 360:- per/person
Är vi 3 som delar på hyran blir det 240:- per/person

Mvh// Diana
 

Aemno

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB600 FA -08
Det är samma sak här. Söker garageplats i området. Om inte annat så vet vi vilka som vill hitta och om någon får tag på något är vi ju några som kan dela om inte annat.
 

Aemno

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CB600 FA -08
Söker garageplats, gärna att dela med andra i Johannebergstrakten. Jag vet att det är några fler som vill dela också så om det är någon som kan få tag på ett garage så är vi några :).
 

Veresh

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
Göteborg
Hoj
ingen
tjo,

Har ett garage på Dr Bondesons gata i Guldheden som förhopningsvis kommer inhysa en mc, så fort jag blivit av med bilen. Iaf detta garage rymmer minst 4 st så om nån eller några vill hyra in sig så går det bra, kan dock inte säga när men förhopningsvis nån gång i april. Detta är ett helårs värme garage med tillgång till vatten mm om ni blir törtiga eller nått. Hör av er vid intresse 350kr/mån.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top