Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Är i stort behov av ny garageplats!!!

Helt underbart skulle ju va att inte behöva stå i garage-hus, nån som vet någon i Johanneberg med eget garage och plats för en hoj till? Alternativ vet om något garage som är någorlunda säkert?

Har min hoj i SGS-garaget på Olofshöjdsagatan. Det är inte säkert !!!
Hojen blev förstörd för en dryg månad sedan av några klåpare som inte lyckades stjäla hojen utan bara paja tändningslås, bromsskivor mm. Har haft den på verkstan sen dess och fick tillbaka hojen i fredags. I natt var de där igen och rammade hela garagegrinden. Som "tur är" har jag den numera i en bur, så där hade de inte kommit in. Men det är ju bara en tidsfråga!

Hjälp! Tips på garage? Nån som vet vem som äger garaget korsninen utlandagatan-gyllenkroksgatan (samma hus som tempo)? Hur är det med säkerheten där?
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Du får försåtsminera din bur med riktad sprängverkan.:tummenupp

Hoppas att det löser sig. Man vill gärna ha sin hoj ifred.
 

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Jag bor på gibraltargatan. behøver också garage så sæg till om du hittar nåt før jag har då inte lyckats.
 

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses [LÄS första inlägget]

Eftersom flera letar garageplats och några även erbjuder sådana i Gbg, så tänkte jag att vi samlar alla förfråganden och erbjudanden på ett ställe..:)

För att denna tråd ska fungera håller vi den HELT ren från inlägg utan stor relevans. Intressanmälan skickas via pm och när platsen är tillsatt tas inlägget bort.

Varje annons ska innehålla följande info:

Stadsdel (postnummer):
Hur många delar man med:
Får man meka/tvätta:
Tillträde:
Pris:

Har jag missat någon viktig info, skicka pm så fyller jag i vidare.

//Mark
 
Last edited by a moderator:

arkefrän

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Arbrå
Hoj
R1 Streetfighter
1st garageplats erbjudes vid Östra ...

Hello hello ...

Då min hyra gått upp för mkt på mitt garage så söker jag någon som vill dela.
Finns ingen plats till att skruva och dyligt, utan bara parkering.
Dock så har du givetvis tillgång dynet runt ...

Ligger vid östrasjukhuset - sävedalen.
Pris 450 :- / månad
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag söker också en garageplats för hojen i Munkebäcksområdet. Kommer att bosätta mig i Strömmensberg den 1 april så runtom i krokarna är intressant (Bagaregården, Strömmensberg, Munkebäck, Örgryte mm) :)
Någon som har något eller vet något får gärna skicka ett PM eller SMS:a/ringa mig på 0704-018495.

Ha det bra och kör lugnt!
/Robban
+1

Jag är eventuellt också intresserad av garageplats i Munkebäcksområdet.

henrik.v.svensson@gmail.com eller 0704-380546

jag letar garageplats i närheten av olskrokstorget. har inga problem med att dela och inga fler krav än att det är ett lås på dörren. någon som har en plats över? hör gärna av dig!
+1

Jag är eventuellt också intresserad av garageplats i Olskroksområdet.

//H
 

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Ort
gbg
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
Jag är Inne-mekande På Ett Garage På Ring ön,kostar 1000 :- bil/utökad,fast mekhörna. 2000:-
Helt Okej.det är Lite Spartanskt.bullervänligt, Men Det är Stor Yta I Jämförelse Med Ett Litet Villa-garage. Tillgång Dygnet Runt.larm O Man Får Meka Mycket Man Vill. Svetsa- Spraya möjligt om man bygger sig en Spray-bur Eller Vad Man Kallar Det. I Och Med Att Man Inte är Ensam O, Vem Vill Ha Slipdamm/spray-knotter På Sin Mc/bil, man får nog vänta sig att vara lite flexibel i och med att man inte är ensam.

det är väl okej för förvaring och smärre jobb på cykel. men skall man bygga hoj från grunden är pedant eller vill ha sin egna mekhörna är det väl sådär med.

om ni är intresserade Tror jag Han Har en Annons På Blocket
 
Last edited:

Terence

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Världens finaste GSX-R600
Garageplats sökes till hoj! Bor på Eriksberg så i närheten vore bra... pm:a tack :)
 

Lundström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
TL 1000 R
Söker garageplats i Göteborg. Helst i centrum, men det går bra i stort sett varsomhelst bara att det går att ta sig till garaget utan några större probelm utan bil.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Jag har en parkeringsplats i P-hus vid Chapmanstorg om någon är intresserad.

Det är i en "gallerbur" med 3-4 andra bilar, men det är platsen mot väggen och där går att kedja fast hojen om man vill ha hojen där. Annars är det en hel parkeringsruta, för bil om man så vill!

Där finns även tvättmöjligheter med varmvatten!

Tänker mig ca 400 kr :)
 

Danyael

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
TL1000R, VTX1800, VT750
Hej!

Jag söker garageplats för 1 eller 2 MC året runt i Tynnered i Göteborg med omnejd, bor själv på 42149 (Briljantgatan).

Tvättmöjlighet stort plus, gärna mekmöjligheter också.

Priset diskuteras, men kan betala en slant för rätt plats.

Maila mig på darthdanyael@hotmail.com om nån har något av intresse.

Dela funkar säkert med.

Mvh Daniel
 
Last edited:

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Garageplats i Bö-garaget uthyres!
det ligger vid gamla tvhuset i Örgryte.
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
behöver mekgarage i gbg trakten med plats för en bil och 3st crossar och lite utrymme att skruva på, tillgång till vatten för att tvätta leriga cyklar är stort bonus
 

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa 300 HPE Super, Yamaha Xmax300-19
Jag har möjlighet att få en parkeringsplats i garaget under willys vid kvilletorget/hisingen. Garaget är larmat och låst. Det är en vanlig parkeringsruta avsedd för personbil, men det går ju att ställa två hojjar där. Om någon vill dela så skicka pm! (Inga direkta mekmöjligheter, bara som skyddad parkering. Tror priset var 600kr/ruta.
 

Coffinshaker

Ska bli DaddyO!
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Gothtown
Hoj
hojlös
Hej blev påsprungen av en mycket trevlig engelsk herre idag när jag hämtade hojen i garaget och han skulle få tillgång till garaget bredvid och undrade om jag visste någon som var intresserad av att ställa sin hoj där han kaske tom skulle få plats med två. Garaget ligger i munkebäck på solrosgatan har jag för mig att det är.
Slå honom en signal och kolla det skulle nog hmna på runt 300/mån varmgarage med port.

Mike heter han och är engelsktalande! Han kan nås på nr: 0708191972

Hoppas det kan vara till hjälp för någon!
 

Azurius

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha Virago 535
Jag har en garageplats vid Redbergsplatsen som jag delar med en, men då platsen är stor så finns det gott om utrymme för en 3:e, intresserad?? Det är i varmgarage och tillgång till tvättplats med både kall och varmvatten finns tillgängligt.

Pris: 250:-/mån
 
Last edited:

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Garageplats Guldheden?

Jag flyttar till Guldheden och söker garageplats, helst i närheten av Dr Westrings gata. Delar gärna.

/Helena
 

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Jag flyttar till Guldheden och söker garageplats, helst i närheten av Dr Westrings gata. Delar gärna.

/Helena

Hej, jag kanske kan hjälpa dig om ca 300-500m är tillräckligt nära :) Garaget blir snart ledigt och kostar 150kr per månad. När flyttar du och behöver garaget?
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Lägger ut min garage-plats igen då...

Den ligger på Karl Johans Gatan 47, i Parkerings hus. Det är en bil-parkering i bur. Det finns tillgång till varmvatten och tvättplats.

Vill man ha motorcyklar där så går det att kedja fast dem funt betongpelare i buren. Dock finns bara 2 nycklar så vill någon (2st) hyra en mc plats för 200kr/st så är det ok för min del. Annars är det som sagt bil som gäller.

400 kr/ mån
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top