Aktivitetsnivån i forumet!! (K.H.R)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Aktivitetsnivån i våran forum-del har stigit lite de senaste veckorna, kul med iaf. några aktiva medlemmar! Skriv mer, starta gärna ny trådar:tummenupp

Och alla ni medlemmar som surfar i tysthet, visa er! Vi finns här för varandra, särskilt nu under "silly-season":) :tummenupp

Medlemsantalet är nu ca 38 individer, och vi kan bli fler. Vart är alla medlemmar? Ännu en gång! Visa er:tummenupp :)


Avslutar med lite sköna bilder från första "mötet" i somras:yoparty Snart är våren här:tummenupp :banana



3ba9e80a.jpg


53b7213f.jpg


039bd0f6.jpg


27bb0eb8.jpg


550ecf9c.jpg
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Måste sånna här bilder läggas upp längtar ju redan som FAAAAEENN till sommaren.
 

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Måste sånna här bilder läggas upp längtar ju redan som FAAAAEENN till sommaren.

Hur långt har du kört med nya hojjen? Tror inte ens att jag sett den. Vad är det för färg? E´ren snabb lr?

Du kan väl slänga upp en bild på din nya retta i en ny tråd som kan heta nått i stil med "På den här hojen kommer jag börja säsongen 2009". Så vi känner igen varann till våren då många säkert inte känner till varandras hojjar, namn och nyllen så bra.

Det hade iaf jag gillat och lycka till med era inköp ni som kämpar på i köp&säljträsket.
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Hur långt har du kört med nya hojjen? Tror inte ens att jag sett den. Vad är det för färg? E´ren snabb lr?

Du kan väl slänga upp en bild på din nya retta i en ny tråd som kan heta nått i stil med "På den här hojen kommer jag börja säsongen 2009". Så vi känner igen varann till våren då många säkert inte känner till varandras hojjar, namn och nyllen så bra.

Det hade iaf jag gillat och lycka till med era inköp ni som kämpar på i köp&säljträsket.

Tjena Robban lyckades med 8 mil bilder finns ju i mitt garage :tummenupp
Limez får fixa en tråd med våra nyllen å hojar :Bugar
 

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Tjena Robban lyckades med 8 mil bilder finns ju i mitt garage :tummenupp
Limez får fixa en tråd med våra nyllen å hojar :Bugar

Stunta våra nyllen! Dom är knappast nått att vila ögonen på och täcks oftast av hjälm och visir, tack och lov.

Vissa av oss har ju bytt till denna säsong dessutom (hojj alltså, inte ansikte, även om det i vissa fall skulle behövas).

Så in med bilder på era stoltheter så vi känner igen varann till våren. (Återigen menar jag hojjen och inte nyllet)

Ha de gott
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top