Hojåka 2009

Status
Ej öppen för fler svar.

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
Åka Lördag?

Nån som vet ungefär hur läderveken kommer att vara imorrn?
Åkte en liten sväng idag och det var ju helt ok, funderar på en tur imorrn lördag.
mvh /T
 

ellan

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Bara riktiga hästkrafter "havremoppe" för tillfället
tack för sällskapet idag hörreni! trevligt det var att åka flera :) och ni var inte så läskiga som jag trodde att ni skulle vara, haha! :tummenupp
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
tack för sällskapet idag hörreni! trevligt det var att åka flera :) och ni var inte så läskiga som jag trodde att ni skulle vara, haha! :tummenupp

Jättekul att du kunde komma å åka med oss,trevligt. Det e bara att haka på :yoparty Vi är rätt så snälla, bits ibland bara :D
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
tack för sällskapet idag hörreni! trevligt det var att åka flera :) och ni var inte så läskiga som jag trodde att ni skulle vara, haha! :tummenupp

Vi försöker vara snälla de första gångerna för att locka med mer folk... du ska bara se när Sanyi tar fram sina svarta ljus och börjar tillbe satan... :D

Skön liten tur idag. Ber om ursäkt för att jag underskattade ellans kapacitet och körde så sakta. Det kommer inte upprepas igen. :hihi
Nästa vecka är jag tillgänglig de flesta dagarna, så då blir det mer åka av om vädret tillåter.

Finns några bilder i bildtråden...
 

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
tankspridd

Tankspridd som jag är glömde jag fråga om det är nån mer som är sugen på en tur om vädret tillåter!
Så då frågar jag nu: är det nån som är sugen på en tur imorrn?:banana
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Tankspridd som jag är glömde jag fråga om det är nån mer som är sugen på en tur om vädret tillåter!
Så då frågar jag nu: är det nån som är sugen på en tur imorrn?:banana

jag tänkte åka till norrköping imorgon men jag vet inte om jag blir själv eller? hursomhelst så åker jag till shell vid 10
 

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Hojlös...
Är det nån som är sugen på fika på sultans på söndag??? Jag kanske är det om jag piggnat till;).. Runt 12-13 snåret...
 

ellan

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Bara riktiga hästkrafter "havremoppe" för tillfället
Vi försöker vara snälla de första gångerna för att locka med mer folk... du ska bara se när Sanyi tar fram sina svarta ljus och börjar tillbe satan... :D

Skön liten tur idag. Ber om ursäkt för att jag underskattade ellans kapacitet och körde så sakta. Det kommer inte upprepas igen. :hihi
Nästa vecka är jag tillgänglig de flesta dagarna, så då blir det mer åka av om vädret tillåter.

Finns några bilder i bildtråden...

Hahah, ser fram emot att se Sanyi tillbe satan :D
Det var väl bara snällt att du tog det lugnt så att jag inte trodde att ni är helt galna. Men det är bara att köra på! Hehee, själv har jag påsklov nästa vecka. En av dom få sakerna som är bra med att gå i skolan. Kanske ska ta mig tid att tvätta av dammhögen lite då :tungan
 

Sanyi

Hungarian Devil
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Vingåker
Hoj
Kawasaki zzr 1100
Tjaa:) Nån som hänger på en kortis på dan? Tänkte åka vid lunch ungefär runt 12,00-13,00. Hör av er :tummenupp
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Tjaa:) Nån som hänger på en kortis på dan? Tänkte åka vid lunch ungefär runt 12,00-13,00. Hör av er :tummenupp

Shell kl 13:00, kanske åka ut å ta en fika på Fridhem(Sköldinge för dom som inte vet)
En liten lagom kort sväng, vad tror du/ni om det??
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top