Off Topic

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Japp, ny termin, vem e hårdast i avancez mc?, med andra ord, vem blir först med att åka hoj till skolan:?? :p
(eller ja kanske ska säga, vem e rikast i avances, som fattig student så har jag inte råd med någon försäkring på ett par månader än:p)
Hade jag haft hojen kvar hade väl inte det varit någon konst, började köra typ såhär dags förra året. Men så fick jag gå på keyckor också :kryckor
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Japp, ny termin, vem e hårdast i avancez mc?, med andra ord, vem blir först med att åka hoj till skolan:?? :p
(eller ja kanske ska säga, vem e rikast i avances, som fattig student så har jag inte råd med någon försäkring på ett par månader än:p)
Jag har kört sen den 1:e, vad vinner jag :hihi

Dock är hojen hemma i skåne.. :(



Förresten, snart pubrunda, kanske ska ses en sväng då allihop?
 

chrishan

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2007
Ort
strömstad
Hoj
cbr 600
Jag har kört sen den 1:e, vad vinner jag :hihi

Dock är hojen hemma i skåne.. :(



Förresten, snart pubrunda, kanske ska ses en sväng då allihop?

kanske vore trevligt, har inte den minsta aning om var jag kommer hamna under kvällen, men kom med ett förslag om tid/plats
 

Kara

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Alingsås
Hoj
Kawasaki ZXR 400
Vill någon snacka mc och är hungrig så kom till v-huset och köp en grillad hamburgare. Jag står där hela natten.
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Nån som vill byta ett gäng kaffebiljetter i bulten mot en hoj?
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Undrar hur finanskrisen och konjunkturen påverkar hojpriserna. Hade ju vart najs om marknaden svämmade över av billiga hojar :)
 

R0ger

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Oskarshamn
Hoj
ZX-7R -00
haha alltid:fyllisar
ja ja fattar faktsikt inte hur dom räknar på dom där :huvet försäkringsbolagen.. IF hade ändå mage att begära över 800kr/månad. E inte de lite att ta i? de borde typ va kriminellt för min motorcykel:p

800 för en xt?! :va Helförsäkring deluxe då eller? Är ju vad jag får betala för kawan, iofs halv då...
 

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
haha alltid:fyllisar
ja ja fattar faktsikt inte hur dom räknar på dom där :huvet försäkringsbolagen.. IF hade ändå mage att begära över 800kr/månad. E inte de lite att ta i? de borde typ va kriminellt för min motorcykel:p

E väl inte så konstigt att en xt e dyr, den typen av cyklar blir ju stulna var och varannan dag. Alternativt kvaddade p g a att de går mestadels på bak/framhjulet...
 

Jacco

Först från rödljuset
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Göteborg så klart!
Hoj
XT 600 E -94
800 för en xt?! :va Helförsäkring deluxe då eller? Är ju vad jag får betala för kawan, iofs halv då...

men står din på dig då? inte på en 21 årig kille på hisingen förhoppningsvis, dom skrattar ju typ på försäkringsbolaget när dom ser mitt postnr:p

E väl inte så konstigt att en xt e dyr, den typen av cyklar blir ju stulna var och varannan dag. Alternativt kvaddade p g a att de går mestadels på bak/framhjulet...

min har aldrig varit stulen:p (peppar peppar) och bakhjul skulle jag aldrig få för mig, för de första e de olagligt i sverige:fakta och dessutom e jag inte så bra på de, än :kryckor men om man kan de bra så e man ju kung! :pussa
 
Last edited:

R0ger

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Oskarshamn
Hoj
ZX-7R -00
men står din på dig då? inte på en 21 årig kille på hisingen förhoppningsvis, dom skrattar ju typ på försäkringsbolaget när dom ser mitt postnr:p

Jepp! Iofs bor jag på rätt sida om älven och är 24. :tungan Helt sjukt vad det kan diffa iaf. Men när jag letade försäkring blev det måååånga samtal innan jag hittade ngt för under 2000:-/mån för halv.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top