Honda RS250 HRC bakaxel?

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Får rota fram grejorna i högen av bråte i kallgaraget. För nu e jag lite konfunderad minst sagt:va
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Hur gick det med letandet? :7peta

Jo svedberg det blir att peta lite i gruset med tå spetsen något rödlätt om kinderna och bara rakt erkänna att när jag letat i hyllor o i allsköns bra att ha högar med diverse attiraljer så inser jag att antingen svek mitt minne mej eller så är mitt minne placebo o jag minns att jag letat o ville ha en sådan axel till min sving.

Så kontentan är antingen misstog jag mej eller så hittar jag helt enkelt inte axeln.

Oavsett har jag ingen hrc axel trots jag är 100% att jag har köpt en :va

Värsta är att jag i sommars körde ett större gäng med flyttlådor med mc delar och slängde i metall återvinningen på tippen. Den kan väll inte varit i. Burrr :-(
 
Last edited:

Mr Moto

Nu i tvåtaktsträsket
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Javisst
Hoj
RVF 400, NSR250 SP
Värsta är att jag i sommars körde ett större gäng med flyttlådor med mc delar och slängde i metall återvinningen på tippen. Den kan väll inte varit i. Burrr :-(

Jag lixom får en stickande känsla i vänsterarmen in i bröstet:skrämd
Say it ain´t so. :näsblod Nä det får bara ha varit sådana där överblivna passagerarfotpinnar och plastflärpar man inte minns var dom satt.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag lixom får en stickande känsla i vänsterarmen in i bröstet:skrämd
Say it ain´t so. :näsblod Nä det får bara ha varit sådana där överblivna passagerarfotpinnar och plastflärpar man inte minns var dom satt.

På mig börjar det med ont bröstet och sedan upp en sväng i bakhuvudet för att sedan bli liksom ett vakuum i magen. Sen skriker jag... sedan lägger jag mig ner och gråter.
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
På mig börjar det med ont bröstet och sedan upp en sväng i bakhuvudet för att sedan bli liksom ett vakuum i magen. Sen skriker jag... sedan lägger jag mig ner och gråter.

Vad tror ni jag gör?
Här har jag letat 5,5"17" i 3år isch men har tyckt att fälgar från japan blir förjäfla dyra med inköp på 5000+'sedan frakt tull o moms.

Har varit o kollat igen o har rubbet till svingen ok slang cylinder drev med hub o svingaxeln.. men så fasen heller att jag kan finna axeln med centrum muttern:huvet:brinnerup
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top