Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Har sett henne i verkligheten... :7peta I Long beach, men är osäker ifall hon fortfarande finns där. Hon är vacker. :)

Ja verkligen vacker. Ja hon ska ligga i Long Beach sedan -67.

Finns mycket spökrykten om henne sedan en fartygskollision under kriget när flera 100 pers dödades av henne i olyckan. Hon kunde pga läget inte stanna för att plocka upp några av de överlevande.
Tror att det var en atlantångarskräckfilm (som jag glömt namnet på) som var inspirerarad av hennes rykte som spökbåt.

Jag gillar de där Art Deco-inredningarna som var på 30-tals Liners som Queen Mary. Titanic och hennes samtida hade ju mer Jugend i matsalar och salonger och så. Jag tycker det är snyggt det med, men Art Deco är maffigt, lite som Empire-stil.

Jörgen nu får du starta en Tintin-tråd att hålla till i med dom där grejerna, grabbarna får ju svårt att fokusera.:D


Hedning!!:4skrika
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Och där bryter vi med en Megan Fox bild.........Jörgen uppmanar dig att starta en tråd om denna skapelse som du talar om, för du verkar ha mycket att tala ut om.

megan_fox_16-1024.jpg
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:rofl :rofl Tintin åkte ju omkring på såna där :D
...och Kn Haddock. En sann hjälte.


Usch ja, där var det ju :skrämd

Nej nu blir det bingen, har sprungit min löprunda runt Kungsholmen ikväll men alldeles för sent, så det lär nog inte gå att sova ändå. :gnissla

Nu får ni förtsätta med er virtuella porralmanacka barn! :D

Natti

/J
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hehe, jag skulle vilja dela ut ett pris till årets trådkapning. :D

Ja lägga ut båtbilder i Teos porrtråd var inte on topic, vem som nu gjorde det. Men det lockade iaf mig till den i övrigt torftiga tråden :hej
 

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Ort
Mälardalen
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Lämnar mitt bidrag dårå'.........
 

Bifogat

  • 2enxjyg.jpg
    2enxjyg.jpg
    118.6 KB · Visningar: 1,629

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Jag kontrar med en av mina favoriter. Vet inte exakt vad hon har som triggar mig men nåt är det. Sjukt het! :tuttar

340x.jpg
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja lägga ut båtbilder i Teos porrtråd var inte on topic, vem som nu gjorde det. Men det lockade iaf mig till den i övrigt torftiga tråden :hej

allt börja med att jag la ut dennabild och sa att jag tyckte tjejn på bilden var snygg.. men killarna verkar gå igång på båten istället:confused:

997f273fa4e78b1f0ad196369562bde1.jpg
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Ni gubbar är pedofiler!!111! :(




Om hon fortfarande sett ut i detta skick hade jag gift mig med henne direkt. Eller fan det skiter man väl i, kärringen har ju stålar! I vilket fall som helst!! :yoparty

:flås

:dreggel

(Tara Reid)

tara-reid-wallpapers-3.jpg
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top