Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.

Elin%20Grindemyr.jpg


Nästan så man borde ta kontakt med Smartman och på så sätt få sina böner hörda.
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nuja:tuttar

Döda varulvar på kvällen gå klädd i mjukisbyxor som sitter fint över rumpan och linne, ta hand om mig medans jag dricker öl

Ja hon är snygg i Underworld!

Skulle utan tvekan offra ett lillfinger för Megan Fox....snyggare tjej finns inte.

Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt:)

Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning:) Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!

997f273fa4e78b1f0ad196369562bde1.jpg
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja hon är snygg i Underworld!



Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt:)

Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning:) Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!

997f273fa4e78b1f0ad196369562bde1.jpg


Tiffany Toth heter hon, står lite längre ner. :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning:) Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!

Skit i henne, vem har byggt hojen?
Den var sjukt clean, fast avgassystemet såg ut som bajs.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja hon är snygg i Underworld!



Hon hade ett av de finare ansikten jag någonsin sätt:)

Men en annan kvinna jag tycker är riktigt snygg är denna, vete fan vad hon heter men hon är tydligen med i någon mc-tidning i USA som heter Fast-dates. Hon har iaf en sjukt söt klänning:) Hon har vart i mina tankar närmaste dagarna!

997f273fa4e78b1f0ad196369562bde1.jpg

Ja hon är verkligen vacker, vilka linjer. Både kraftfullt och skönt trots deplacemenet på över 80 000 ton.
(Fö byggd vid Clyde i Scotland precis som vår egen Af Chapman Ex Dunboyne) Togs ur drift 1967, samma år som jag föddes :gråta

Ångturbinmaskineri på över 200 000 axelhästkrafter och maxhastighet på över 30 kn. Det är girlpower det!

RMS Queen Mary
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ja hon är verkligen vacker, vilka linjer. Både kraftfullt och skönt trots deplacemenet på över 80 000 ton.
(Fö byggd vid Clyde i Scotland precis som vår egen Af Chapman Ex Dunboyne) Togs ur drift 1967, samma år som jag föddes :gråta

Ångturbinmaskineri på över 200 000 axelhästkrafter och maxhastighet på över 30 kn. Det är girlpower det!

RMS Queen Mary



Hahahhaha Jörgen du är bara för härlig.

Själv missade man totalt att det var en färja där
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Hahahhaha Jörgen du är bara för härlig.

Själv missade man totalt att det var en färja där

Färja! :mad:

Det där är en atlantångare, ocean liner. Beställd och redad av Cunardlinjen. Queen Mary hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg

Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Färja! :mad:

Det där är en atlantångare, ocean liner. Beställd och redad av Cunardlinjen. Queen Mary hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg

Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.

OJ :näsblod sorry du får piska mig nästa gång vi ses:tungan
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Färja! :mad:

Det där är en atlantångare, hade en gång blå bandet, dvs fartrekordet över atlanten med över 30 kn i snittfart. Överlevde andra världskriget samt Pearl Harbour som trupptransportftg

Byggde en modell av henne när jag var liten. Om jag ngn gång kommer mig till USA måste jag kika på henne.

Har sett henne i verkligheten... :7peta I Long beach, men är osäker ifall hon fortfarande finns där. Hon är vacker. :)
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Åh snälla "gud", få henne att sätta sig bredvid mig på nästa flyg mellan gbg-sthlm.

Jag skulle välja en annan formulering, men visst be du att få sitta brevid henne så ber jag att få sätta på henne. :D

Hypnotic

[YOUTUBE-ID]d9Mi8H-nyTc&NR[/YOUTUBE-ID]

Det är lugnt! :D Jag får stå för sjöfartshistorian här inser jag.

Jörgen nu får du starta en Tintin-tråd att hålla till i med dom där grejerna, grabbarna får ju svårt att fokusera.:D
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top