Teaserbild: Andreas - The next level Vol.2

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
När kommer rullen släppas?
Vill ju se lite stuntande...:)
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Måste hålla med. Det är bara wannabes som hellre satsar på vårdslös/farlig körning och lägger ut dom filmerna för det är enda sättet dom kan få uppmärksamhet. Helt enkelt för dåliga på att stunta.
Men nu har vi inte sett filmen än så så behöver fallet inte vara. Andreas har ju redan bevisat förr hur grym han är. Ser fram emot filmen. :tummenupp

när nån lägger upp en rulle där de kör på en parkeringsplats får de max 5 kommentarer i tråden även om de hör till de 10 bästa stuntarna i sverige och kommentarerna är i stil med "zzzzz", "små apor som klättrar omkring på hojjar har man sett förut", "jag är så trött på alla stuntfilmer", sen dör tråden. PM från cheyer kan man glömma.

Jag kommer ihåg en film las upp för några år sen som i stort sett bara va motorvägswheelies och spritdrickande - basic stuff. på 15 timmar blev det 15 sidor kommetarer och till slut stängdes tråden - det kallar jag succé!
 

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
450 exc
Har för mig om att jag känner dom två huvudpersonerna i den gamla filmen rätt bra :D
när nån lägger upp en rulle där de kör på en parkeringsplats får de max 5 kommentarer i tråden även om de hör till de 10 bästa stuntarna i sverige och kommentarerna är i stil med "zzzzz", "små apor som klättrar omkring på hojjar har man sett förut", "jag är så trött på alla stuntfilmer", sen dör tråden. PM från cheyer kan man glömma.

Jag kommer ihåg en film las upp för några år sen som i stort sett bara va motorvägswheelies och spritdrickande - basic stuff. på 15 timmar blev det 15 sidor kommetarer och till slut stängdes tråden - det kallar jag succé!
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
vore kul att få se filmen.. och jag undrar också vart man kan se den första filmen då?

Måste hålla med. Det är bara wannabes som hellre satsar på vårdslös/farlig körning och lägger ut dom filmerna för det är enda sättet dom kan få uppmärksamhet. Helt enkelt för dåliga på att stunta.
Men nu har vi inte sett filmen än så så behöver fallet inte vara. Andreas har ju redan bevisat förr hur grym han är. Ser fram emot filmen. :tummenupp

Men vänta här nu.. förstår fullt vad nu menar.. MEN om andreas vill dra ifrån snuten på slangen riktigt snyggt så kan väl han få göra det om han vill, jag tror inte att han karriär är slut för det.
Kan ju kanske bara vara en kul del i filmen när han drar ifrån snuten på något snyggt sätt :)
vi får väl se... jag tycker det skulle vara lite småkul iaf ... men de är jag väl säkert ensam om...
 
Last edited:

Hoffen_87

Ny medlem
Gick med
26 May 2008
Ort
jönköping
Hoj
kxf 450 motard
Kom igen nu lägg ut filmen väntar me spänning o helrätt om de e me lite åkning på allmän väg också :yoparty
 

Stuntliv.se

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Stockholm/haninge
Hoj
Yamaha
Det är absolut inte Andreas som kör, detta är bara ett screen från vår kommande film. Ett sätt att locka tittare. :tungan
Han var inloggad på min dator och såg inte detta förs en jag redan hade postat. :)

Andreas är ingen Outlaw. :tummenupp
 

Mr.Asp

Avstängd
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Arboga
Hoj
Geggmoppe KTM 250exc
Så även om du hade varit inloggad så hade topicen varit "Andreas - The next level vol.2" ? :p
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
när nån lägger upp en rulle där de kör på en parkeringsplats får de max 5 kommentarer i tråden även om de hör till de 10 bästa stuntarna i sverige och kommentarerna är i stil med "zzzzz", "små apor som klättrar omkring på hojjar har man sett förut", "jag är så trött på alla stuntfilmer", sen dör tråden. PM från cheyer kan man glömma.

Jag kommer ihåg en film las upp för några år sen som i stort sett bara va motorvägswheelies och spritdrickande - basic stuff. på 15 timmar blev det 15 sidor kommetarer och till slut stängdes tråden - det kallar jag succé!


Jag kan inte hålla med dig där. Vi kan ta Andreas som exempel här. Han har ju inte hållt på med sånt innan men ändå imponerat på mängder med folk. Och det t.o.m. inne på sporthoj.com(!) fick han mängder med kommentarer och det redan när han körde runt på en moppe(!).

Ang den där tråden du menar så vet jag inte vilken den är men jag är rätt säker på att det inte var 15 sidor med hyllningar, eller hur? För om det inte var det så vill jag inte kalla det succé. Vill man bara få uppmärksamhet och/eller provocera så är det ju skitenkelt att göra det och i det fallet så lyckades ju dom. Filma lite vårdslös körning på fel ställen och gärna lite sprit inblandat som du nämnde så blir det direkt liv i luckan, men däremot så imponerar det ju inte det minsta. (Jo kanske på moppefjun etc). Men sånt klarar ju t.o.m. jag göra trots att jag säkert är en av dom sämsta hojförarna på detta forumet. Det som däremot Andreas o dyl stuntare klarar av det är det som verkligen imponerar för det anser jag vara skicklighet.
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Tjatar igen,men när fasen kommer filmen upp? 1dag 1v 10v?
 

Stuntliv.se

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Stockholm/haninge
Hoj
Yamaha
Alltid kul att se folk/moraltanter som hoppar runt.

Filmen kommer bli lite försenad, med så blir det när inte klipparen är nöjd.
Marcus_136 har sett typ hela filmen han får självklart komenter men inget

avslöjade. ;) men bjuder på ett ett annnat screen från denna film.

fdygcm.jpg
 

Martin_08

Vad fan är Zatzy?
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha R6
Så filmen heter fortfarande "Andreas - The next level Vol.2" fast det är inte Andreas som kör? :va
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top