Hojpub 5 december

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Nu tycker jag minsann att det är dags igen! Det var så trevligt sist så...

Fredag 30 januari - pubkväll i Gävle

Tid: 19.00, blir det bra?
Plats: Vi har testat McGills och Bishop Arms tidigare, ska vi checka av O'Learys nu då? Jag har dålig koll på pubarna, om någon vet nåt "bättre" ställe så hojta till. Jag går vart som helst jag...

Tänkte att vi skulle beställa bord och käka också, men ni som inte vill äta kan såklart dyka upp ändå!

Anmäl er på SMCs forum eller här, så fixar jag bord när jag ser hur många som ska äta!

Emo
 

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Har bokat bord på O'Learys till 19.00 på fredag. 17 personer har anmält intresse för att äta, men det är såklart bara att dyka upp senare om man har lust!
 

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Ort
gefle
Hoj
r6
Jag sitter nog fortfarande fast i sthlm då. Nästa gång kanske. =/
 

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Nu är det dags igen!

Lördag 25 april - pubkväll i Gävle

Tid: 19.00
Plats: Bishop Arms
Anmäl er här på SMCs Gävleborgs forum (eller här om ni inte reggat er där), så bokar jag bord!

Det går såklart också att dyka upp senare för att bara svinga en bägare.

Hjärtligt välkomna!

Anmälda:
1. Lasse LPdata
2. Emo
3. cage
4. Bonjin
5. steFAN
6. Heléna
7. Anna
8. Lek
 

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Pubkväll fredagen den 9 oktober på Cheers i Gävle för alla knuttar. Man behöver inte vara SMC-medlem.

Vi är ett gäng som kommer att samlas för en matbit kl 18.30 och om du också vill komma och äta så ring och boka bord på Cheers. Se till att du får sitta i anslutning till oss.
Men - vill du inte äta utan dyka upp lite senare så går det naturligtvis utmärkt! Det vore kul att veta hur många som kommer. Anmäl dig på forumet
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Pubkväll fredagen den 9 oktober på Cheers i Gävle för alla knuttar. Man behöver inte vara SMC-medlem.

Vi är ett gäng som kommer att samlas för en matbit kl 18.30 och om du också vill komma och äta så ring och boka bord på Cheers. Se till att du får sitta i anslutning till oss.
Men - vill du inte äta utan dyka upp lite senare så går det naturligtvis utmärkt! Det vore kul att veta hur många som kommer. Anmäl dig på forumet

Hej! Jag ringde idag till Cheers och utökade er bokning med ytterligare sex personer :)
 

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
Lördag 25 april - pubkväll i Gävle... Jaha 2010 ? blev lite förvirrad när det är så långt i förväg..

Man känner sig lite som en outsider när man inte blir 18 förens någon månad ( Medelåldern är väll lite högre här ( Läs : Vart är alla 25 Kw i Gävle ) oftast efter vad man sett på era turer) Samt att de enda motorcyklisterna man känner inte ens bor närmre än 25 mil gör de inte roligare...

Kanske man kan få med sig två personer till något sånt i framtiden... Desto fler desto bättre inte sant ?

De där restaurangbesöken verkar lite trevligare för "oss" som inte har ett tycke för alkohol.. :) eller ja.. jag får ju inte ens dricka det om jag ville... ja åtminstone tills om någon månad... hehe ^^

Gissar på att det blir något mer Resultatinriktat nästa år också..
 

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
:D
Lördag 25 april - pubkväll i Gävle... Jaha 2010 ? blev lite förvirrad när det är så långt i förväg..

Man känner sig lite som en outsider när man inte blir 18 förens någon månad ( Medelåldern är väll lite högre här ( Läs : Vart är alla 25 Kw i Gävle ) oftast efter vad man sett på era turer) Samt att de enda motorcyklisterna man känner inte ens bor närmre än 25 mil gör de inte roligare...

Kanske man kan få med sig två personer till något sånt i framtiden... Desto fler desto bättre inte sant ?

De där restaurangbesöken verkar lite trevligare för "oss" som inte har ett tycke för alkohol.. :) eller ja.. jag får ju inte ens dricka det om jag ville... ja åtminstone tills om någon månad... hehe ^^

Gissar på att det blir något mer Resultatinriktat nästa år också..

Hehe, du får läsa lite nogrannare i tråden tror jag... Det är nu på fredag den 9:e oktober på Cheers vi träffas :D:D:D
 

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
:D

Hehe, du får läsa lite nogrannare i tråden tror jag... Det är nu på fredag den 9:e oktober på Cheers vi träffas :D:D:D

Jo jo.. men jag blir lite förvirrad.. det är flera inlägg..

" Pubkväll fredagen den 9 oktober på Cheers i Gävle för alla knuttar. Man behöver inte vara SMC-medlem. "


" Nu är det dags igen!, Lördag 25 april - pubkväll i Gävle "
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top