Avgående.

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Staffanstorp
Hoj
Jobbar på de...
Hej,

Efter att ha läst diverse trådar här på forumet vill jag inte längre vara med på omval som suppleant i SSemse på årsmötet. Jag är den sista i "orginal styrelsen" som var med och startade upp föreningen och jag tackar för förtroendet jag haft under åren av de medlemmar som röstat fram mig. Jag tackar även de styrelsemedlemmar som jag jobbat med och det har varit en mycket rolig och intressant tid. Jag önskar nya styrelsen lycka till i vilken form det än må bli. Det ska bli intressant att följa ert arbete på "bänken" och nu är det upp till bevis. :)

Tack för mig!

Suppleant: Stefan Hansson (avgående)
SSemse 10007
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Det här är extra tråkigt att höra nu när det redan är så många i styrelsen som har hoppat av, det är definitivt inte bra för kontinuiteten.

Hoppas du omprövar ditt beslut till nästa söndag, annars får jag som medlem tacka för din tid i styrelsen :tummenupp
 

Canoly

Guest
Trist att du avgår, men jag har full förståelse för ditt beslut. Visst var det inspirerande och trevligt de åren då vi tog föreningen från noll till nuläget.
 

_Piffe_

www.piffesmc.se
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Staffanstorp
Hoj
Jobbar på de...
Trist att du avgår, men jag har full förståelse för ditt beslut. Visst var det inspirerande och trevligt de åren då vi tog föreningen från noll till nuläget.


Det har varit mycket inspirerande och framförallt roligt! Hatten av för Hans, Jane och Kristian som har lagt ner betydligt mer tid än vad jag gjort.

Föreningen kommer att kräva mycket mer tid framöver och speciellt för styrelsen, tror jag. Tid är bristvara för min del med familj, företag och andra aktiviteter.

Jag är stolt över att ha fått vara med och starta upp föreningen och med mina små bidrag varit med och utvecklat den till vad den är idag.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top