Inför årsmötet, saker vi ändrar nästa år

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Stort tack till den gamla styrelssen som byggt upp detta med många års slit.

Välkommen till den nya styrelssen, trevligt att det blev just ni :)
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Då är årsmötet över och det blir ingen separation mellan gatåkare och andra. Inte vad jag önskade men det blir prima ändå.

Motionerna avslogs, fast mötet ålade väl styrelsen att göra en utredning huruvida det gick att göra förändringar som motsvarade försäkringsbolagens krav? Eller var det bara en uppmaning eller hur tusan formulerades det? :va

Tack gamla styrelsen och grattis nya styrelsen!
 

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
En lagom stor.
Motionerna avslogs, fast mötet ålade väl styrelsen att göra en utredning huruvida det gick att göra förändringar som motsvarade försäkringsbolagens krav? Eller var det bara en uppmaning eller hur tusan formulerades det? :va

Tack gamla styrelsen och grattis nya styrelsen!

Varför slita ihjäl sig för att få "broms och kurvteknik" godkänt hos försäkringsbolagen ?
Som det ser ut nu så är det ingen bolag som täcker vid någon form av körning på banan, finns ingen anledning för dom att ändra sig heller.

Gå istället ut med mottot:
"Hej vi är en klubb med bankörning under ordnade förhållande. Tyvärr gäller ej er hojförsäkring på banan , ni är välkomna med era avställda , oförsäkrade , gathojar racehojar you name it.
Ni får väldigt gärna teckna en egen försäkring för kropp o själ."

Har nya bankalendern kommit ut och diskuterades det andra priser för dom framtida körningarna på senaste mötet ??
 
Last edited:

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Har nya bankalendern kommit ut och diskuterades det andra priser för dom framtida körningarna på senaste mötet ??

Banbokningen är i fullgång, i princip är alla dagarna bestämda, vi jobbar nu på att ”knyta ihop säcken” med korrekta och undertecknade kontrakt. Så fort detta är klart så uppdateras kalendern på hemsidan.

Som det ser ut just nu så tror vi att vi kan undvika några prishöjningar på körningarna till 2009, vill dock reservera oss för ändringar då allt inte är helt klart ännu.
 

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Ort
SKÅNE
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
(ful

... vi jobbar nu på att ”knyta ihop säcken” med korrekta och undertecknade kontrakt. Så fort detta är klart så uppdateras kalendern på hemsidan.

Som det ser ut just nu så tror vi att vi kan undvika några prishöjningar på körningarna till 2009,...:tummenupp...


jag har en dag kvar att spika, sen e de rockenroll...:yoparty
(bara förtydligar för våra skånska vänner...:D )






Med vänliga hälsningar
 

Robz

Guest
...jag har en dag kvar att spika, sen e de rockenroll...:yoparty
(bara förtydligar för våra skånska vänner...:D )
Med vänliga hälsningar

Tog en stund att begripa (trots att jag är skåning), men det är alltså du som förhandlar/bokar med SRW?
Mössan av - big time :tummenupp

(Read yr PM!)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
(ful

jag har en dag kvar att spika, sen e de rockenroll...:yoparty
(bara förtydligar för våra skånska vänner...:D )

Med vänliga hälsningar
Är årsmötesprotokollet justerat?
Scanna det och lägg upp det på hemsidan (någonstans där man måste vara inloggad för att kunna ta del av det). Det kan besvara en del av de frågor som ställs i tråden. Eller så kan jag skicka över det som PDF.

Banbokningen är i fullgång, i princip är alla dagarna bestämda, vi jobbar nu på att ”knyta ihop säcken” med korrekta och undertecknade kontrakt. Så fort detta är klart så uppdateras kalendern på hemsidan.

Som det ser ut just nu så tror vi att vi kan undvika några prishöjningar på körningarna till 2009, vill dock reservera oss för ändringar då allt inte är helt klart ännu.
Perfekt! :tummenupp
 
Last edited:

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Ort
SKÅNE
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Tog en stund att begripa (trots att jag är skåning), men det är alltså du som förhandlar/bokar med SRW?
Mössan av - big time :tummenupp

(Read yr PM!)

Ja, joo... men det är styrelsen tillsammans som fixar det, att förhandla och boka banorna är bara en liten del i vad som krävs...

Men ett stort tack för att du/ni visar er uppskattning för arbetet vi gör i styrelsen...:krama



Med vänliga hälsningar
Jens




Bra jobbat Hunt & Homosapi-jens :tummenupp

Puss på dig...:D
(kommer att spöa skiten ur dig till våren i vanlig ordning...)


Med vänliga hälsningar
Jens

Är årsmötesprotokollet justerat?

Jupp... o T har fått det...:mattias


Med vänliga hälsningar
Jens
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top