Nytt försök, After Work 5:e December

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Då det sprack med :cdevil och Halloween försöker jag nu istället med :tomten

Planerar alltså en sporthoj / R o H pubkväll i Helsingborg och vill kolla av intresset för en sådan. Har fortfarande inte turat trots att jag bott i närheten i 11 månader, det känns som om det är dags. :fyllisar
När jag fått in tillräckligt många intresseanmälningar så bokar jag bord.

Vi fortsätter kvällen på fast mark när vi turat färdigt.

Intresselista:

1. Maverick_ou812
2. Tingeling (ansluter vid 02-tiden)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Nån annan intresserad? :va
 

Wivi

Utanlem
Gick med
26 Aug 2007
Ort
Ja
Hoj
(-80, Honda CB 650 R I P) Honda VFR 800 FI
Hade inte medelåldern varit så hög och jag varit inkörd så hade jag nog funderat på det. Låter annars trevligt hehe..

Hakar gärna på.... och höjer medelåldern ytterligare ett snäpp! Men å andra sidan hade du följt med så hade ju medelåldern sänkts, eller hur??:va Förresten, hade inte jag en :öl att fordra? Klart läge för indrivning....;)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vad är det för prat om ålder hit o dit? :va
Vi bor i Helsingborg med omnejd och kör hoj, det räcker långt som gemensamt intresse. Häng nu på och vidga era vyer. Ni kommer garanterat att träffa folk ni kommer att köra med till våren och sommaren. Kan vara kul att se dem utan skinnställ. Blir en bra start!

Förväntar mig en hel del anmälningar, dessa är nästan per automatik anmälda: wonderwizard, 996D, Mange_H, PutteLiten, Henke, Weloz, Yappe, Skutte (även med tramphoj), Kuazimudo, Holy Rider, Krickan4, EricMetal, [- sNaIjK -], BeBe, Boffen, Glenning, kajlyl, Otee, mclinda, KBrr, Motorrad, Fahrer och Zmurfen, Zion.

Men kom ihåg en sak, alla är välkomna, även era bättre halvor!
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
What!!!!! jag är knappt i landet då. Här sitter jag full som fan och tittar på damer i Brasilien och ser mitt namn komma upp.
ahhhh, tyvärr kan vi kan vi kanske inte komma då. Jag fyller gubbe den helgen. Måste snacka med regeringen om den tillåter det.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Du är käss, du kan väl inte stå i dörren varje fredag?

Jag också.

Fast jag var ju inte nämnd på önskelistan... :gnissla
Lille vän, jag är fullt medveten att du inte kan och det var exakt därför du inte var med på listan. Ville inte "fresta" dig. Du vet att du alltid är självskriven när det ska drickas hojt. :pannkyss

What!!!!! jag är knappt i landet då. Här sitter jag full som fan och tittar på damer i Brasilien och ser mitt namn komma upp.
ahhhh, tyvärr kan vi kan vi kanske inte komma då. Jag fyller gubbe den helgen. Måste snacka med regeringen om den tillåter det.
Ni ska ju komma båda :)
Men "fyller gubbe", hur gammal blir man då? 50? :va
 
Last edited:

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kontinenten
Hoj
Suzuki Gsxr
Skall supa Krickan under bordet helgen efter, laddar för det:)


Det får vi allt se, men en sak kan jag trösta mig med om jag skulle bli för full!
Jag trillar bara genom häcken så är jag hemma:tummenupp :öl :fyllisar

Tänkte säga till på jobb att vi sitter hos mig innan vi sticker ditt!
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Lille vän, jag är fullt medveten att du inte kan och det var exakt därför du inte var med på listan. Ville inte "fresta" dig. Du vet att du alltid är självskriven när det ska drickas hojt. :pannkyss

Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag inte kan komma med. Tänkte mest skriva någon fyndig kommentar så att du vet att jag vet att du vet att jag skulle vilja vara med och umgås, men det vet du säkert. :tungan


Bara så att du vet, men det visste du säkert. :)

Ha det så trevligt och glöm inte kameran!
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag inte kan komma med. Tänkte mest skriva någon fyndig kommentar så att du vet att jag vet att du vet att jag skulle vilja vara med och umgås, men det vet du säkert. :tungan


Bara så att du vet, men det visste du säkert. :)

Ha det så trevligt och glöm inte kameran!
Det verkar vara stort intresse.... :rolleyes:

Vad är det som händer här I RoH-delen?
Förr kunde man bara viska "dricka nåt?" så hade man 10 törstiga. Nu hjälper det inte ens att :hördu
 

Mange_H

RoH
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR954 -03
Intresselista:

1. Maverick_ou812
2. Tingeling (ansluter vid 02-tiden)
3. Mange
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top