FMCK Boden tråden

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Så var det dags att starta en FMCK Boden tråd..

I denna tråd försöker vi samla sådant som är FMCK Boden relaterat

Typ:

1. När vi har torsdags träffar i lokalen (var annan torsdag)

2. Fester o dyl.

3. När vi har mekkvällar utöver torsdagarna

4. Körningar med 258:eek:rna

Jag försöker också föra in viktiga datum på www.fmck-boden.se hemsidan

Denna tråd är inte heller tänkt enbart för FMCK Boden medlemmarna utan mer tänkt som en samlingstråd för FMCK Boden relaterat snack:)
 
Last edited:

_rills_

Guest
1. När vi har torsdags träffar i lokalen (var annan torsdag)


Gäller från och med TORSDAG 30/10 kl 19:00
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
1. När vi har torsdags träffar i lokalen (var annan torsdag)


Gäller från och med TORSDAG 30/10 kl 19:00

Jaha lekledarn, vad är det för inplanerade aktiviteter som kommer ske på klubben imorgon då på den första "torsdags träffen" :rock :banana :tuttar :fyllisar !!??
 

_rills_

Guest
Tja:

Jag är nya ekonomiansvarige inom FMCK boden, och igår så satt jag, raffe och MrG och fixade i ordning pappersarbetet för enkonomin. Vi kom då fram till att alla inte har betalat in medlemsavgiften.

Dom som HAR betalat är:

- Stefan Sundqvist
- Ola Söderholm
- Erik karlsson
- Johan Öhlund
- Kent Åkerstrand
- Ricard Engman
- Peter Nyström
- Mattias Grundström
- Andreas Sjöberg
- Heidi Martinsson
- Patrik Eriksson
- Ralph Broström
- Krister Hansson

Om det nu är någon som känner sig träffad att dom inte betalat sin medlemsavgift så hör av er till mig här på SH eller på ricard.engman@bredband.net

hoppas ni har överseende med detta eftersom det varit en massa strul med papper tidigare och att jag precis tagit över denna post som ekonomiansvarig.

/Ricard
 
Last edited:

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Tja:

Jag är nya ekonomiansvarige inom FMCK boden, och igår så satt jag, raffe och MrG och fixade i ordning pappersarbetet för enkonomin. Vi kom då fram till att alla inte har betalat in medlemsavgiften.

Dom som HAR betalat är:

- Stefan Sundqvist
- Ola Söderholm
- Erik karlsson
- Johan Öhlund
- Kent Åkerstrand
- Ricard Engman
- Peter Nyström
- Mattias Grundström
- Andreas Sjöberg
- Heidi Martinsson
- Patrik Eriksson

Om det nu är någon som känner sig träffad att dom inte betalat sin medlemsavgift så hör av er till mig här på SH eller på ricard.engman@bredband.net

hoppas ni har överseende med detta eftersom det varit en massa strul med papper tidigare och att jag precis tagit över denna post som ekonomiansvarig.

/Ricard

Jag då !? :hördu

Det är med andra ord en massa folk som inte betalat in medlemsavgiften för 2008 ännu och det är ju samtidigt lite svårt att komma ihåg då vi inte skickat ut inbetalningskort på senare år och detta för att spara portokostnader men framöver tror jag att mail är vägen att skicka ut meddelande om årsavgiften.

Det är ju inga stora belopp direkt då årsavgiften är 150kr och som medlem får man tillbaka så mycket genom medlemsskapet:tummenupp

Bra initiativ av vår nya kassör. Vi har nu en styrelse som har ett genuint hoj intresse så nu finns alla förutsättningar att bygga vidare på verksamheten:)
 

_rills_

Guest
Jag då !? :hördu

Det är med andra ord en massa folk som inte betalat in medlemsavgiften för 2008 ännu och det är ju samtidigt lite svårt att komma ihåg då vi inte skickat ut inbetalningskort på senare år och detta för att spara portokostnader men framöver tror jag att mail är vägen att skicka ut meddelande om årsavgiften.

Det är ju inga stora belopp direkt då årsavgiften är 150kr och som medlem får man tillbaka så mycket genom medlemsskapet:tummenupp

Bra initiativ av vår nya kassör. Vi har nu en styrelse som har ett genuint hoj intresse så nu finns alla förutsättningar att bygga vidare på verksamheten:)

nu är listan i mitt inlägg ändrat, krille hade också betalat, var den som det inte stod nå namn på.
 

_rills_

Guest
Hejsan!

Den 12/12 är det dax för Glögg och pepparkaks afton, kan hända att det tas in en gnutta sprit efteråt :p

Är det nån som vill vara viking så kan det säkert grillas till middag också.


Mvh Styrelsen :p
 

_rills_

Guest
Hejsan!

1:
Nu ska alla som har betalt medlemsavgiften ha anmälts in till kansliet så alla borde få ett medlemskort i brevlådan.

2:
Sen så har vi ju fortfarande kvällsträffar varranan torsdag (nästa torsdag är det träff)

3:
Den 12/12 är det ju glögg kväll med lite sprit och grejer efteråt.
Finns bar, plats att surra skit på, lite hojfilm och musik kommer att visas/spelas under kvällen.

Plats: FMCK klubblokal i boden
Tid: Vid 18:00
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Är det någon som skall till Luleå i helgen på repetitions rep. kursen på 258?
EDIT: repetitions MEK kursen på 258?:tummenupp
 
Last edited:

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Är det någon som skall till Luleå i helgen på repetitions rep. kursen på 258?
EDIT: repetitions MEK kursen på 258?:tummenupp

Tjena

Jag tror att Heidi skall gå den kursen, sen tror jag inte att det är någon annan från Boden. Själv ser jag ingen mening att gå den då jag själv har brukat hålla dessa kurser och därför inte tror jag har så mycket att lära (har ju skruvat quarna i måånga år). Jag tror att det är Jonas som håller den som går denna helg och jag vet faktiskt inte vad han har tänkt gå igenom, själv har jag brukat låta deltagarna riva ner så pass mycket att de kunnat köra armen genom motorn:hihi
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Så får vi gratta Rills och MrG, dvs Ricard och Mattias till sin MC258 förarbevis efter deras två veckors kurs på sydliga nejder..

Nu får vi börja köra lite i skogen också, kanske en gång/vecka!? Vilken dag passar bäst?
 

_rills_

Guest
jag jobbar ju inte kvällar och helger, så mig spelar det nog ingen roll.
 

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Råneå
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Om man som f.d. FMCK:are har lust att börja engagera sig igen och komma på träffar, hur gör man bäst då?
 

_rills_

Guest
Man dyker bara upp :D vi har en stående träff varannan torsdag men tyvärr så är deltagandet dåligt så jag tror vi måste se över träffdagen.
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Man dyker bara upp :D vi har en stående träff varannan torsdag men tyvärr så är deltagandet dåligt så jag tror vi måste se över träffdagen.

Gärna torsdagar passar så jäkla dåligt för mig då jag både instruerar och tränar själv. Är på klubben mellan 17-22 torsdagar... Boden bushidocenter då och inte FMCK:)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top