Dags att hetsa i NEC & REC på Anderstorp 2009

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Ja, till nästa år kan jag ju hoppa in och gästspela om andreförarn blir sjuk! :) Om jag har råd iom R1000 :rolleyes: och ni vill ha med en kraschkung i teamet :va Fast jag brukar ju å andra sidan göra rätt publikfriande vurpor :hihi

Några kraschkungar vill vi inte ha men du får gärna vara med och tanka. Sedan får vi väl se om du klarar några Rookie1000 rejs utan att krascha så kanske vi kan omförhandla:pannkyss

Vi vann ju hälften av de race vi ställde upp i ivarjefall.:pannkyss
/ Pokaljägarna RR76

Nästa år vill vi se er vinna NEC!
 
Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Vi har en hög lägsta nivå när snorvalpen från skåne håller sej upprätt:mad:

Vi har en hög lägstanivå när snorvalpen från GBG håller sig på hjulen :gnissla

Humlan kommer kommer komma till Anderstorp i vår efter att ha pratat 38or hela vintern tyvärr omedveten om att gamla män i vanlig ordning blir likstela och rädda efter ett vinteruppehåll. Kör så det blöder för att sätta 45-tider, Augostini blir förbannad och bänkar honom första racet, Oscars galet dåliga fysik gör att han kan köra kvarts-stinter (max) och Robban klarar inte, trots fin körning att ta hem racet. Det blir en tredjeplats för Fiver i premiären!

Vad ska DonQ göra? Vem ska han köra med och på vad? Och framför allt, hur fort? Vissa vet, andra kommer få veta senare.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Vi har en hög lägstanivå när snorvalpen från GBG håller sig på hjulen :gnissla

Humlan kommer kommer komma till Anderstorp i vår efter att ha pratat 38or hela vintern tyvärr omedveten om att gamla män i vanlig ordning blir likstela och rädda efter ett vinteruppehåll. Kör så det blöder för att sätta 45-tider, Augostini blir förbannad och bänkar honom första racet, Oscars galet dåliga fysik gör att han kan köra kvarts-stinter (max) och Robban klarar inte, trots fin körning att ta hem racet. Det blir en tredjeplats för Fiver i premiären!

Vad ska DonQ göra? Vem ska han köra med och på vad? Och framför allt, hur fort? Vissa vet, andra kommer få veta senare.

Uppdateringarna är få i denna eminenta tråd.

Måste göra dej besviken, Don Queer, så många varv som jag lagt på banan denna vinter kommer jag att åka 38:eek:r redan på första träningspasset för året. Jag ser redan framför mej hur du förtvivlat kliar dej i huvet för att komma på bra bortförklaringar efter första racet för året.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jösses, snart dags att skriva en liknande inför 2010. Året då Team Evil returns. Nu fetare och långsammare än någonsin.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jösses, snart dags att skriva en liknande inför 2010. Året då Team Evil returns. Nu fetare och långsammare än någonsin.

Wått... om Team Evil returns så får vi samla ihop resterna av RRR #63 och ge er en fet match 2010, i övrigt hatar jag din katt.

:mad:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top