Höst/vinter-aktiviteter för KHRs medlemmar

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Vi var förbi hallen i forsgläntan igår runt 20:30 såg tomt ut. Kanske går att boka den på onsdagar 20-21 eller nått, om tillräckligt många är intresserade.

jag är på, kolla upp det och så kanske vi kan göra en ny tråd där man får anmäla sig? :tuttar
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nu börjar jag komma in i en kris. Det är ingen ålderskris, den har dock att göra med att jag växer. Min mage börjar hänga mer och mer utåt, och ända sedan jag la av med innebandyn för några månadersedan (som jag spelat sen jag var 8 år gammal) så har jag knappt rört mig något nämnvärt sedan dess.

Så jag undrar, hur blir det med att eventuellt hyra en hall och spela innebandy, eller vad det nu kan tänkas vara, en gång i veckan, eller åtminstonde nån gång i månaden? Så att man får röra sig lite grann i alla fall och samtidigt ha jävligt kul:yoparty

Sen gäller det ju även att få motivation att ge sig ut i motionsspåret:gnissla
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nu börjar jag komma in i en kris. Det är ingen ålderskris, den har dock att göra med att jag växer. Min mage börjar hänga mer och mer utåt, och ända sedan jag la av med innebandyn för några månadersedan (som jag spelat sen jag var 8 år gammal) så har jag knappt rört mig något nämnvärt sedan dess.

Så jag undrar, hur blir det med att eventuellt hyra en hall och spela innebandy, eller vad det nu kan tänkas vara, en gång i veckan, eller åtminstonde nån gång i månaden? Så att man får röra sig lite grann i alla fall och samtidigt ha jävligt kul:yoparty

Sen gäller det ju även att få motivation att ge sig ut i motionsspåret:gnissla

Varför la du av då, ok att man gör det över sommaren för att köra hoj men över vintern är det väl kanon att passa på o träna om man inte har något bättre för sig:gnissla :rolleyes:

Mmmm innebandy hade varit kul, bara det är inomhus :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Varför la du av då, ok att man gör det över sommaren för att köra hoj men över vintern är det väl kanon att passa på o träna om man inte har något bättre för sig:gnissla :rolleyes:

Om du på riktigt hade hållt på med idrott så kanske du hade hört talas om ordet "motivation":dummer

Jag blev helt enkelt trött på allt jävla taktiksnack med mera, och kände att detta ger mig inte något längre, annat än motion då, men det var helt enkelt inte värt det för att fortsätta. Så då får man hitta andra vägar, fattar du nu?:pannkyss :rolleyes:
 
Last edited:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Ort
Hoj backa
Hoj
-08 VFR svart som synden
Om du på riktigt hade hållt på med idrott så kanske du hade hört talas om ordet "motivation":dummer

Jag blev helt enkelt trött på allt jävla taktiksnack med mera, och kände att detta ger mig inte något längre, annat än motion då, men det var helt enkelt inte värt det för att fortsätta. Så då får man hitta andra vägar, fattar du nu?:pannkyss :rolleyes:

Om man inte blir utvisad för att man slåss lite så är jag på:yoparty
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Om du på riktigt hade hållt på med idrott så kanske du hade hört talas om ordet "motivation":dummer

Jag blev helt enkelt trött på allt jävla taktiksnack med mera, och kände att detta ger mig inte något längre, annat än motion då, men det var helt enkelt inte värt det för att fortsätta. Så då får man hitta andra vägar, fattar du nu?:pannkyss :rolleyes:
Näh jag förstår inte, har ju aldrig idrottat i hela mitt liv:rolleyes:...
Tänkte bara att det var konstigt eftersom du uppenbarligen fortfarande tycker innnebandy e kul...


Alla gånger har det varit du som fallit...:7peta

:va


Jaja, nog med spam.

:rofl
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Kolla du så är vi andra på!

Jaha, fick jag den uppgiften:va Var ju nån som paratade om att ev. hyra en hall i Anneberg, tycker den personen kan kolla närmare på det. Jag vet inte vart jag skall vända mig när det gäller att hyra hallar i Kba, men tycker väl att alla som kan kan försöka kolla runt lite.

Våran kära moderator har ju färäldrar som jobbar på skola/kommun (?), om man kanske kunde hitta något genom det?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Våran kära moderator har ju färäldrar som jobbar på skola/kommun (?), om man kanske kunde hitta något genom det?

Finns typ bara strötider, så det blir svårt att få ihop något regelbundet.
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Jag har ska spela innebandy med en annan grupp killar som har hyrt hallen i älvsåker, jag kan be om nummret till han som man hyr av om det finns intresse det vill säg?
 

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Buell xb9s
Här kommer lite förslag på aktiviter i vintermörkret.
Det hade varit lattjo att slänga ihop ett gäng å lira laserdome. Kanske utmana ngn. annan sporthojsklubb.
Annars är ju ölhävartävling mys.
Kanske lira klädpoker med ngn damklubb:tuttar .
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Här kommer lite förslag på aktiviter i vintermörkret.
Det hade varit lattjo att slänga ihop ett gäng å lira laserdome. Kanske utmana ngn. annan sporthojsklubb.
Annars är ju ölhävartävling mys.
Kanske lira klädpoker med ngn damklubb:tuttar .

Laserdoom var ju aslängesen:yoparty 9 av 10 ggr så har jag på mitt "protokoll" efteråt fått kommentaren "Have you ever seen a gun before?", när jag lira laserdoom.

hade vart kul att ta en phetingrevanch på sig själv o alla andra, mohaha:yoparty :yoparty :kulspruta
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Laserdoom var ju aslängesen:yoparty 9 av 10 ggr så har jag på mitt "protokoll" efteråt fått kommentaren "Have you ever seen a gun before?", när jag lira laserdoom.

hade vart kul att ta en phetingrevanch på sig själv o alla andra, mohaha:yoparty :yoparty :kulspruta

Nja palla laserdome..Hatar alla små jävla ungar som springer runt och skjuter hej villt:kulspruta
Skulle va ifall vi fick hallen för oss själva i så fall. Annars är paintball roligare, så kan Krillan få springa i kanindräkt utan vapen:D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top