Turbokryssningen, datumpoll 22/11 el 29/11?

Datumpoll, Turbokryssning den 22/11 eller 29/11?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Detta är en poll åt Andersson Turbo:s turbokryssning med föreläsning av Lennart Zander i turbo- och motorteknik.
Länk till tråd med anmälningslista: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=192717

Vilket av de två datumen passar bäst för dig, helgen 22/11 eller helgen 29/11?

Denna poll är alltså beslutsunderlag för arrangörerna Peter (Turbo-)Andersson samt Lennart Zander. Jag har bara gjort pollen åt Peter, jag utvärderar inte resultaten.

Ni som i likhet med mig kan båda helgerna kan ju skriva detta i klartext. Jag glömde att lägga till det alternativet.

Mvh
Jörgen
 
Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Då jag av princip undviker att ha något planerat längre än två veckor fram i tiden så funkar båda helgerna lika bra för mig.

Jag ska tjata hål på Lennart angående överladdning av tvåtaktare i snöskotrar! :D
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Då jag av princip undviker att ha något planerat längre än två veckor fram i tiden så funkar båda helgerna lika bra för mig.

Jag ska tjata hål på Lennart angående överladdning av tvåtaktare i snöskotrar! :D

Det är samma här, båda helgerna funkar lika bra för mig med.
Så oss två behöver ju ingen hänsyn tas till vad gäller datumvalet. Som jag förstod det kan även Biker66 båda helgerna :va

/Jörgen
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kan också båda helgerna.
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Ska forska lite, tror jag har kurs nån av dom veckorna i Gävle, isf kan jag kanske få det att lira, får återkomma senare i veckan...
 

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Ort
sigtuna
Hoj
suzuki allt annat förnekas
vill inte påverka utgången av datumet men kan passa på att meddela att
den 29:e spelar MUSTASCH på Annexet så vi som har biljetter inte "röstar fel" av misstag, höll ju på att göra det själv :D
 

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Mjo, men jag röstade på den 29:e till slut.
Inte bra att vara hemifrån flera helger i rad när man har en sånhär: :rullandeu

Ok, det förstår jag. Ser fram emot resan. Roligt att Peter fortfarande vill rodda det här trots att han hamnat "mellan jobb". Ska bli kul att ses.
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
mustasch

Oroa dig inte krille, jag såg att kamikaze kid hade musch, om jag fixar en stråke så kan du spela på den.:D

Min egen musch är helt ljudlös...

back to topic

vilken av helgerna som helst funkar för mig, men min polare promod muppen är varannanhelgs farsa, så jag får kolla upp när han kan.

han kunde den 29:e
 
Last edited:

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
22a kan nog gå för då är jag ändå i sthlm. 29 går nog inte, orkar inte åka ner bara för det, blir för dyrt.

Dock verkar 22 ligga i underläge även om ingen uttryckligen sagt att dom inte kan 22a. Nåja, vi får se!
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top