Var är hyllningarna, DQ?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nå, Don Queer, hur gick det i helgen? Min målsättning var att slå dej på varvtider, vinna racet och köra 39:eek:r på alla fria varv. Alla punkterna uppfyllda. Framförallt den om att slå dej. 1,39.015 är snabbare än 1,40.xxx

Till Skåneligga, STORT GRATTIS! Ni körde bra och gjorde inga misstag på hela säsongen. Måste dock påpeka att vi vann flera race än er:tungan

Glädjande var också att Fiver Racing(REC-laget) slog personbästa för samtliga i laget.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hrrrmmm..... :huvet :gnissla

Ja hur gick det där till? :va
Har din hybris på något sätt blivit en självuppfyllande profetsia? Alltså... 39,0 då går det faktiskt fort på riktigt. Trodde inte du skulle kunna lägga sånna tider på race men det fick jag äta upp. Stort kört. Jag lägger skitsnacket åt sidan (för en ytterst liten stund) och gratulerar istället till vinsten och varvtiderna. :tummenupp

Skåneligan likaså - gör man inte bort sig på ett enda race och kör så snabbt som ni har gjort så förtjänar ni att vinna!

Hörberg får sig ett grattis också. :)

Jag kan vääääl tycka att vi förtjänade 3e-platsen i serien eller iaf fjärde och en pallplats igår men en soppapump som sa upp sig satte stopp för det. Igårkväll kändes allt rätt surt.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
#63 RRR grattar alla team och speciellt Skålman i Diver som fixade pokaler till oss mediokra amatörer som vågar oss ut i NEC.
 

Bifogat

  • n596886851_1311869_7432.jpg
    n596886851_1311869_7432.jpg
    38.2 KB · Visningar: 102

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
#63 RRR grattar alla team och speciellt Skålman i Diver som fixade pokaler till oss mediokra amatörer som vågar oss ut i NEC.

Dessutom vill vi uppmärksamma det faktum att Valmers rundade Humlan på yttern in på start-och-mål. Det syns tydligt då Humlan är skarp på bilden, dvs han står relativt still jämfört med Valmers som kommer som en raket på yttern :)

Grattis stora Humla till bra körning. 39:eek:r imponerar stort!!! :tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_0225.jpg
    IMG_0225.jpg
    216.7 KB · Visningar: 153
Last edited:

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Dessutom vill vi uppmärksamma det faktum att Valmers rundade Humlan på yttern in på start-och-mål. Det syns tydligt då Humlan är skarp på bilden, dvs han står relativt still jämfört med Valmers som kommer som en raket på yttern :)

Grattis stora Humla till bra körning. 39:eek:r imponerar stort!!! :tummenupp
:hihi

Eder undertecknade gläds iallafall åt några 1.46-tider, vilket kanske inte är mycket, men ändock snabbare än de 1.48-tider som tidigare varit bästa resultat. :snigel

Grattis till racesegern Diver, och grattis till mästerskapet Skåneligga.
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Hrrrmmm..... :huvet :gnissla

Ja hur gick det där till? :va
Har din hybris på något sätt blivit en självuppfyllande profetsia? Alltså... 39,0 då går det faktiskt fort på riktigt. Trodde inte du skulle kunna lägga sånna tider på race men det fick jag äta upp. Stort kört. Jag lägger skitsnacket åt sidan (för en ytterst liten stund) och gratulerar istället till vinsten och varvtiderna. :tummenupp

Skåneligan likaså - gör man inte bort sig på ett enda race och kör så snabbt som ni har gjort så förtjänar ni att vinna!

Hörberg får sig ett grattis också. :)

Jag kan vääääl tycka att vi förtjänade 3e-platsen i serien eller iaf fjärde och en pallplats igår men en soppapump som sa upp sig satte stopp för det. Igårkväll kändes allt rätt surt.


Tackar. synd att pumpen gav upp, hade varit roligare att göra upp på banan. fast jag tyckte att VI förtjänade 3e platsen:)
 

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Stort grattis till Fiver för segern i REC, bra kört hela säsongen!

Även ett stort grattis till DET för segern igår, kul att ni fick ordning på allt och visade att ni verkligen kan prestera när allt funkar.

Själv är jag ganska nöjd faktiskt med att notera en bästatid på 1.51.55 igår, ni såg ju alla vilket tryck jag hade in hojen!! Undrar om det var någon annan mer än jag som växlade upp 3 växlar på start o mål rakan? I övrigt var gårdagen race ganska frustrerande.
 

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
Stort grattis till Fiver för segern i REC, bra kört hela säsongen!

Även ett stort grattis till DET för segern igår, kul att ni fick ordning på allt och visade att ni verkligen kan prestera när allt funkar.

Själv är jag ganska nöjd faktiskt med att notera en bästatid på 1.51.55 igår, ni såg ju alla vilket tryck jag hade in hojen!! Undrar om det var någon annan mer än jag som växlade upp 3 växlar på start o mål rakan? I övrigt var gårdagen race ganska frustrerande.
Ja det gick inte att undgå, det var väl det genomgående tema i vår box att det var problem med bränsletillförseln.:gnissla Man är ju sådär nöjd när hojar från antikens grekland blåser om en på rakorna :huvet
 

Hunt

Nu ännu långsammare...
Gick med
21 Nov 2005
Ort
Annelöv
Hoj
frugans gula VTR om jag frågar snällt
Ja det gick inte att undgå, det var väl det genomgående tema i vår box att det var problem med bränsletillförseln.:gnissla Man är ju sådär nöjd när hojar från antikens grekland blåser om en på rakorna :huvet

Ni ska ju inte klaga, ni fick ju fart på hojen igen, 1.40.997 som bäst (grymt bra tid :tummenupp ).
Sen är ju faktiskt vår hoj faktiskt nästan antik:)
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Stort grattis till Fiver för segern i REC, bra kört hela säsongen!

Även ett stort grattis till DET för segern igår, kul att ni fick ordning på allt och visade att ni verkligen kan prestera när allt funkar.

Själv är jag ganska nöjd faktiskt med att notera en bästatid på 1.51.55 igår, ni såg ju alla vilket tryck jag hade in hojen!! Undrar om det var någon annan mer än jag som växlade upp 3 växlar på start o mål rakan? I övrigt var gårdagen race ganska frustrerande.

Haha, ja fy vad tråkigt ni måste haft. Oranga faran var nog den enda hoj jag lyckades köra om på långrakan. Den gick inte fort och luktade väldigt illa. Tittade ner mot motorn flera gånger då jag närmade mig er då jag trodde att nått hade börjat läcka olja eller tagit eld ;) Gott kämpat!
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Alltså... 39,0 då går det faktiskt fort på riktigt. Trodde inte du skulle kunna lägga sånna tider på race men det fick jag äta upp. Stort kört.

Jag tror jag hjälpte honom på traven där lite faktiskt.. :)
Eller va säger du Humlan? :)
Nä, det var imponerade kört Humlan, absolut! :tummenupp
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag tror jag hjälpte honom på traven där lite faktiskt.. :)
Eller va säger du Humlan? :)
Nä, det var imponerade kört Humlan, absolut! :tummenupp

Hjälp vet jag inte, jag har kört 39:eek:r på träning också, men visst är det bra motivation att ha dej hängande i hasorna en hel stint:pannkyss
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top