Öltråden (K.H.R)

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Det finns några krogar i Kba och dom kan vara värda ett besök.
Jag har hört att man kan både bli mätt, full och tillfredsställd en kväll på byn i detta västkustens Benidorme.

Det kunde vara kul att ses över några kalla nån dag. :fyllisar
 

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Ort
Hoj backa
Hoj
-08 VFR svart som synden
Visst finns det både gott att dricka och käka i " Byn "

Vi skall snarast sätta ihop en runda där rekar/testar så många ställen som möjligt på så kort tid som möjligt:tummenupp
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Vi som inte kommer in på alla dessa ställen en får nöja oss med att sitta på RumpanBar hela kvällen istället :)
 

Linkus

Medlem
Gick med
7 Dec 2005
Ort
Bredvid Zarrell :P
Hoj
Husaberg 600 -93/95'a (Brutal edition!?)
Jag skulle säga RumpanBar för småttingarna som inte kommer in nån annan stans, men annars har vi PetterNiclas, där är det väldigt soft, pianist och hela biddevitten där :p

Dock är det 20 där men man brukar som 19åring komma in ändå så det är ganska lunch.

Vill man äta lite kan man göra de på Esters, inte varit där och käkat själv dock men det ska nog gå fint :) Vet dock inte hur det är med ålder där.

//Linkus
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Jag skulle säga RumpanBar för småttingarna som inte kommer in nån annan stans, men annars har vi PetterNiclas, där är det väldigt soft, pianist och hela biddevitten där :p

Dock är det 20 där men man brukar som 19åring komma in ändå så det är ganska lunch.

Vill man äta lite kan man göra de på Esters, inte varit där och käkat själv dock men det ska nog gå fint :) Vet dock inte hur det är med ålder där.

//Linkus

Alla uteställen i kungsbacka släpper in folk som är yngre än den åldersgräns de skyltar med, gäller även 18:gnissla :fjortisaröverallt

Men ja, petter-niclas är sofikstikerat och fint. Något för den lite mognare sporthojaren (vart han nu finns?).:va
Ester har gött käk och är ett bra förfest/sittaochhänga-ställe. Åldersgränsen brukar nog ligga på 20, fast vissa kvällar är det 30 som gäller.

Edit: vilket datum tar vi första rundan då?
 

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Ort
Hoj backa
Hoj
-08 VFR svart som synden
Men ja, petter-niclas är sofikstikerat och fint. Något för den lite mognare sporthojaren (vart han nu finns?).:va

Men Louize

Jag är ju här, bara 2 kilometer ifrån dig!

Mogen, sofistikerad, jävla massa muskler och sporthojare:D
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Men Louize

Jag är ju här, bara 2 kilometer ifrån dig!

Mogen, sofistikerad, jävla massa muskler och sporthojare:D

Haha jovisst du! jag och limez kanske skulle komma och hälsa på dig någon dag och dricka en bärs?:)

jag menar, varför åka ändå in till kungsbacka när man kan supa nästan hemma:yoparty



Edit: Ska vi försöka bestämma någon fast fika/öldag eller bara ta när någon känner för det? om vi ska ha en fast dag föreslår jag nog lill-lördag(onsdag):)
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Slänger väl in ett inlägg i denna tråden då planeringsstadiet hör hemma här.

Vi pratade lite om att ha en klubb-fest för att gadda samman "gänget" lite. Festen blir troligtvis i mitt "mansion" och Snövit snackar "plockmat" och öl:tummenupp :yoparty

Vad tycker ni? Planerat datum är någon gång i början på januari:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top