Suzuki GSX-R 1000 K3/K4 tråden

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
passagerar fotpinnar bak e väl samma som på 600 o 750?(menade till min 1000)

förstår inte riktigt frågan :S

menar du att de alla tre har likadana fotpinnar? eller undrar du ifall de har det?

Hmmm... Det beror på ditt resultat :) Får se, om det blir, så blir det en väldigt enkel fighter som går att återställa ganska fort


joda det är väl lite så jag bygger, så man kan återsälla den utan problem ifall man vill det
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
ja om alla 3 modeller har samma pinnar bak?saknar på min o kanske det är lättare att hitta från en annan modell

hmm, svår fråga. jag tror bästa vore ifall du ringde Suzuki själva och frågade. Inte många som haft alla tre hojarna och tänkt på det tror jag.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
ja om alla 3 modeller har samma pinnar bak?saknar på min o kanske det är lättare att hitta från en annan modell


finns en kille på blocket som bor i varberg han har lite delar ute. Ringde och ville köpa hans framlampa så jag passade på att fråga vad han ville ha för passagerarfotpinnarna eftersom jag visste att du var ute efter några. Han skulle ha 500kr st för dem. det är helt nya grejer
 

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Gött Äntligen en tråd om k3/k4!!

min pearlvita har varit till salu iår men ingen nappade på den, kanske för att annonsen var utan någon bild på hojen? iaf. den går grymt å jag fattar inte varför man har fler än en växel på den. spelar ju ingen roll vilken växel som e i jäfört med skolhojjar. Bör la göra en service på den smart då 1800mil e snart uppvisade på mätarn. undra vad sånt kostar å vart man kan vända sig till i GBG.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Gött Äntligen en tråd om k3/k4!!

min pearlvita har varit till salu iår men ingen nappade på den, kanske för att annonsen var utan någon bild på hojen? iaf. den går grymt å jag fattar inte varför man har fler än en växel på den. spelar ju ingen roll vilken växel som e i jäfört med skolhojjar. Bör la göra en service på den smart då 1800mil e snart uppvisade på mätarn. undra vad sånt kostar å vart man kan vända sig till i GBG.

Kul med fler gixxer ägare! :D Lägg upp en bild :)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Finns "kåpor" till kopplingskorgen och växelådskorgen i kolfiber, nån som vet nå företag som har detta förutom Ngc-racing.se?
 

Serbius

C&#1051;AB&#1048;&#1064;&#1040;/Serbius
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Nära Havet i ett hus på 157m2
Hoj
Yamaha Fz6s 2004:a
ingen som kan lägga upp ett foto så jag kan se avgassystemet?jag vill se hur original upphängningen ser ut.
tacksam på förhand

närbild om det går

hade helsystem men reder inte ut det med originalblåset
kan ej fästa dämparen
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
ingen som kan lägga upp ett foto så jag kan se avgassystemet?jag vill se hur original upphängningen ser ut.
tacksam på förhand

närbild om det går

hade helsystem men reder inte ut det med originalblåset
kan ej fästa dämparen

har inte original på min annars hade jag fixat ett kort. fått tag i passagerar fotpinnar?
 

Skuggan

Guest
ingen som kan lägga upp ett foto så jag kan se avgassystemet?jag vill se hur original upphängningen ser ut.
tacksam på förhand

närbild om det går

hade helsystem men reder inte ut det med originalblåset
kan ej fästa dämparen

Dämparen skruvas fast i passagerarpinnen.
 

Serbius

C&#1051;AB&#1048;&#1064;&#1040;/Serbius
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Nära Havet i ett hus på 157m2
Hoj
Yamaha Fz6s 2004:a
vann ett par på ebay,men killen har inte skickat dem än,
får fästa med några stipes.

vad skulle du ha för din?


Gött Äntligen en tråd om k3/k4!!

min pearlvita har varit till salu iår men ingen nappade på den, kanske för att annonsen var utan någon bild på hojen? iaf. den går grymt å jag fattar inte varför man har fler än en växel på den. spelar ju ingen roll vilken växel som e i jäfört med skolhojjar. Bör la göra en service på den smart då 1800mil e snart uppvisade på mätarn. undra vad sånt kostar å vart man kan vända sig till i GBG.
 
Last edited:

Falkeman

Medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
RG 125f
Hej undrar om någon har lust att mäta cc måttet på hundbenen på bakfjädringen på sin k3-k4, tror att min är sänkt.
vill gärna vara 100 innan ja beställer nya.

Här e en bild också:
 

Bifogat

  • hundben.jpg
    hundben.jpg
    72.3 KB · Visningar: 111

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Hej undrar om någon har lust att mäta cc måttet på hundbenen på bakfjädringen på sin k3-k4, tror att min är sänkt.
vill gärna vara 100 innan ja beställer nya.

Här e en bild också:


kan fixa det nästa gång jag är i garaget om du inte redan hunnit ta reda på det.

Ja varför inte en superman :yoparty
[YOUTUBE-ID]HwuLrzTRFuI[/YOUTUBE-ID]

1225063685_resized.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top