Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Nån som tänker ta en sväng i helgen? Lite fullt upp, men hoppas kunna dra en tur på nån timme iaf, vet inte om det blir idag eller söndag.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Hmm... fastnade i trädgården igår, och det ser inte mycket bättre ut idag... får se hur det blir i veckan...
 

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Buell xb9s
Jag e på om vi blir nåt folk å jag kanske får med mig nån mer från Vbg. Ska ju bli kanonväder så tjöra ska man jö i vilket fall som helst göra:tummenupp
 

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Åsa
Hoj
KTM 950 SM - 07
Jag ska dit imorgon (lördag).

Jag tror att Torak ska med då också.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Har precis blivit ledig på söndagen (en kompis skulle komma förbi, men det blir en annan helg), så nu skulle jag eventuellt kunna dra ut antingen till Säve imorrn eller en allmän tur på söndag.

Ni som skall till Säve imorrn, kör ni hoj dit? Lust att mötas upp i kba och göra en liten tur av det?

Haft inne hojjen på reg och kontrollbesiktning idag, och allt var OK, så nu har den snart blivit svensk medborgare :) Plåtarna skall väl komma på posten här snart, sen är det bara att ställa på den, och byta till Svensk försäkring.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Har precis blivit ledig på söndagen (en kompis skulle komma förbi, men det blir en annan helg), så nu skulle jag eventuellt kunna dra ut antingen till Säve imorrn eller en allmän tur på söndag.

Ni som skall till Säve imorrn, kör ni hoj dit? Lust att mötas upp i kba och göra en liten tur av det?
Haft inne hojjen på reg och kontrollbesiktning idag, och allt var OK, så nu har den snart blivit svensk medborgare :) Plåtarna skall väl komma på posten här snart, sen är det bara att ställa på den, och byta till Svensk försäkring.

Johmik, Torak o Zarrell skulle tydligen mötas kl 9.00 på freeport, sen möter jag + en till upp dem i Kållered/Mölndal. Är iaf den infon jag fått:va
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Kollat med frun, och fått tillstånd att dra imorrn bitti :)

Någon aning om var vid freeport? Jag drar iväg lite PM med mitt nummer...
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Det var kul att ses idag, även om det blev mycket provkörande och inte så mycket tid för den sociala biten. Jäkligt skoj att få provköra så många olika hojjar, som man antagligen inte hade kört annars. Var positivt överaskad av CB 1000 RR, riktigt kul bushoj, och naturligtvis var det ju skojjigt att slänga runt lite sm-hojjar också...

Torak - mitt konstrande på E6:an hem var när motorn började hosta, och ville ha mera soppa... satt och letade efter kranen för att ställa om till reserv :)

Kul dag!

Och angående imorron, inte för min del... jag fick ledigt från barnpassning idag, och imorrn är det frun som är ledig...
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top