Spamtråden för KHR

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Idag har jag insett en grej... bollsport är skit. När man utövar det är man bara omringad av en massa egocentriska puckon.

Men fan vad jag längtar tills innebandy-vm i december:D Och fotbolls-vm 2010:yoparty
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Snuset är slut:näsblod Måste handla imorgon, hoppas jag får studiebidraget på morgonen:gnissla

Idag har jag insett en grej... bollsport är skit. När man utövar det är man bara omringad av en massa egocentriska puckon.

Fan va gött att du äntligen insett detta Krillan! Du får numera räkna dig som människa igen:tummenupp :D :)
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag är kompis med Magnus Uggla på Facebook!:yoparty :)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Finns nog ingen anal som tillhör en homo sapiens som är stor nog att rymma ett helt avsnitt:va Men det är en väldigt sexig kanal det kommer på;)


Oj, blev lite fel:gnissla Går väl att få in ett eller två avsnitt i ett USB-minne, och det borde få plats i :arsele


Kanal sex kanske?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det är alltså en bil som står på spel!
 

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Ort
Hoj backa
Hoj
-08 VFR svart som synden
Vädret ser ju ut att bli skitbra hela veckan.... NOT:mad: :mad:

Men som sagt förra året så körde vi 5 st 6mil den 23 december så man skall väl inte ge upp ännu.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag körde 1 mil på julafton iklädd tomtedräkt, luva och skägg :tummenupphade givetvis hjälm också

På tal om det! Vi får ha en Santa-run/tomteparad i kungsbacka på julafton i år tycker jag! Någon som är sugen?

Det känns dock fel om jag drar igång det då jag troligtvis inte har någon hoj jag får köra då:huvet
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vädret ser ju ut att bli skitbra hela veckan.... NOT:mad: :mad:

Men som sagt förra året så körde vi 5 st 6mil den 23 december så man skall väl inte ge upp ännu.

Så här såg det ut förra julafton (2007), och så kommer det förhoppningsvis se ut julafton 2008: [YOUTUBE-ID]g5d8kQ5cOho[/YOUTUBE-ID]

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=185947 :yoparty Men den kanske mest är för dom som bor inom 031-området, då det är en bit in till GP från Kba (iaf är det endast är 1-5 +grader).
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag körde 1 mil på julafton iklädd tomtedräkt, luva och skägg :tummenupphade givetvis hjälm också

På tal om det! Vi får ha en Santa-run/tomteparad i kungsbacka på julafton i år tycker jag! Någon som är sugen?

Det känns dock fel om jag drar igång det då jag troligtvis inte har någon hoj jag får köra då:huvet

Tror jag såg dig då! Höll fan på att klippa en stolpe när jag såg dig inne i Kba!:D

Attans att man inte är hemma i år på hjulafton...:(

Ha! Jag lyckades få till signaturen också! :D

Nu kan man gå och mysa självbelåtet hela kvällen och vara allmänt nöjd med sig själv.:wiggle
 
Last edited:

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Går jultomteparaden att utveckla? Pepparkaksgubbe, stjärtgosse eller varför inte påskhare.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top