Supermoto @ Botkyrka MK

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Liten påminelse inför morgondagens städdag. Hoppas uppslutningen kan bli bra, så vi visar vår rätta sida.

Kolla även in uppdateringar på www.bmksupermoto.se bl.a. om hur man kan stödja banbygget genom att lösa träningskort. Det är bara för alla att slanta in så har vi snart stockholms första Supermoto-bana! :tummenupp

MVH / Barrett
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Stort tack till Jessica och Fredrik som kom o hjälpte till att måla lite idag! :tummenupp

En grov uppskattning så blir väl bansträckningen 8-900m efter etapp 1 av bygget. Förhållandet 40-60% ca grus/asfalt.
 

Bifogat

  • Isis.jpg
    Isis.jpg
    238.2 KB · Visningar: 113
  • Frefeh.jpg
    Frefeh.jpg
    202.6 KB · Visningar: 101

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
BMK-dagen den 16/5 - piloter sökes

Precis som förra året kommer vi i år att köra BMK-dagen. Detta innebär att den 16/5 kommer alla klubbens dicipliner att visa upp sig för en förhoppningsvis entusiastisk publik. Evenemanget kommer att annonseras i lokalpress och mha affischering.

Till denna dag behöver vi då alltså piloter som kommer och kör och visar upp sig. Så, har du möjlighet att komma ner och gasa lite så vore vi jättetacksamma. Det är ju gratisåka så..... :)

Svemos supermotokittade 85'a kommer att finnas på plats så den som är 12-16år och har giltig ungdomslicens i supermoto/cross/enduro är välkommen att prova.

Tidsschemat för dagen är inte klart än men jag gissar att det blir en 5-6 körpass utspritt över dagen mellan 10-16 (typ).

Meddela mig här i tråden, via PM eller till fredrik(a)bmksupermoto.se så jag vet hur många vi kan räkna med.

Och som sagt - det e ju gratisåka :tummenupp
 

fullcave

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
Buell XB12 1430 kit och en KTM 620 super comp
Precis som förra året kommer vi i år att köra BMK-dagen. Detta innebär att den 16/5 kommer alla klubbens dicipliner att visa upp sig för en förhoppningsvis entusiastisk publik. Evenemanget kommer att annonseras i lokalpress och mha affischering.

Till denna dag behöver vi då alltså piloter som kommer och kör och visar upp sig. Så, har du möjlighet att komma ner och gasa lite så vore vi jättetacksamma. Det är ju gratisåka så..... :)

Svemos supermotokittade 85'a kommer att finnas på plats så den som är 12-16år och har giltig ungdomslicens i supermoto/cross/enduro är välkommen att prova.

Tidsschemat för dagen är inte klart än men jag gissar att det blir en 5-6 körpass utspritt över dagen mellan 10-16 (typ).

Meddela mig här i tråden, via PM eller till fredrik(a)bmksupermoto.se så jag vet hur många vi kan räkna med.

Och som sagt - det e ju gratisåka :tummenupp


Det låter ju kul som bara den, har inte varit så aktiv här men ja hojen står i garaget så ska kolla schemat kan man ta med sig nån rookie med egen sm hoj? eller blir dom ivägen om det ska vara uppvisning?
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Det låter ju kul som bara den, har inte varit så aktiv här men ja hojen står i garaget så ska kolla schemat kan man ta med sig nån rookie med egen sm hoj? eller blir dom ivägen om det ska vara uppvisning?

Kom ni bara! :tummenupp
Ingen fara att ni kommer vara ivägen.
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Tidplanen för lördag ser ut som följer....

10.00 Grindarna öppnar
11.15, 12.15, 13.15, 14.15, 15.15 och 16.15 Uppvisningsåka supermoto.

så ni vet.
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
Tack för igår det var trevligt även fast jag inte gasade så mycket :)

/F
 

Bifogat

  • IMG_0032.jpg
    IMG_0032.jpg
    206.8 KB · Visningar: 116
  • IMG_0041.jpg
    IMG_0041.jpg
    213.6 KB · Visningar: 118
  • IMG_0051.jpg
    IMG_0051.jpg
    221.3 KB · Visningar: 112
  • IMG_0052.jpg
    IMG_0052.jpg
    223.4 KB · Visningar: 109
  • IMG_0062.JPG
    IMG_0062.JPG
    171.1 KB · Visningar: 113
  • IMG_0063.JPG
    IMG_0063.JPG
    201.8 KB · Visningar: 114
  • IMG_0064.jpg
    IMG_0064.jpg
    232.4 KB · Visningar: 115
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top