Knutstorp 22/9, Final Race

Clown/lukt/BENS

Clownen luktar BENSIN!!
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
R1 -04, ERF#47
Jaha .....

Då var det slut för i år... . Vill bara med detta inlägg passa på att tacka alla ni (alla från styrelsen, funkisar, instruktörer osv) som jobbar för att SSEMSE skall fungera o annordnar bra körningar åt oss.

Tacka alla ni o vill speciellt tacka Jane o Hans som aldrig ser hinder utan lyckas alltid hitta lösningar. Ni är toppen :tummenupp :bow

Tack för i år... :tummenupp
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Ja, då var den här säsongen till ända.
Det känns både skönt och sorgset. Sorgset för det är länge till nästa körning, skönt för nu är det faktiskt över för i år. Det har varit ett långt år med många körningar och en hel del diskussioner.

Jag vill passa på att tacka alla som hjälpt till. Ni är många och ni ska ha många tack.
Många har ställt upp och flaggat massor, medlemmar som icke medlemmar, det är bara att bocka o buga. :tummenupp
Utan er, inga körningar. Jag hoppas ni har haft det bra och kom gärna med förslag till hur vi kan göra det roligare och bättre för er.

Jag vill även tacka alla som ställt upp och fyllt på som instruktörer i år. Nordgrenarna, Mathias, Gesa, Andé, Percy, Barta, jag har säkert glömt nämna nån.
Givetvis tackar jag även mina kollegor, de ordinarie instruktörerna. Bra jobbat!

Jag vill också tacka Tommy Wall som är en sån klippa som alltid är på plats och ALLTID ställer upp. Depån hade inte varit densamma utan dig! :pannkyss

Jag vill också passa på att tacka alla ni som kommer o kör. Det är era glada miner som gör det här värt att dra runt!!

När jag ändå håller på. Anders, stort tack för du tar dig tiden o kommer ut o fotar det vi tycker är SÅÅÅÅÅ roligt. Fotona ger ytterliggare en dimension till körningen tycker jag. Klart man är ego, men visst är det gött att se bilder där man faktiskt ser snabb ut :D Jag hoppas vi får se dig ränna runt på banan även nästa år.


Nu laddar vi batterierna i höst och till våren återkommer vi starkare och bättre än någonsin! Fy fan va roligt vi haft!

PS. Glöm nu inte att fylla forumet i vinter med bilder på era trimprojekt DS
 
Last edited:

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Kan bara instämma med tidigare talare. Ett STORT tack till alla i SSEMSE som lägger ner så mycket tid på att få allting att fungera så vi andra kan roa oss :tummenupp

Vi som bara kör förstår nog inte hur mycket jobb som ligger bakom för att körningarna ska bli av och föreningen fungera men jag (vi) är enormt tacksamma för detta.

Får också passa på att tacka alla glada och trevliga hojåkare som man tjattrat med under säsongen. Hoppas alla dyker upp nästa år igen :)

Själv har man haft ett enormt skojigt år på gammelhäcken och längtar redan till nästa säsong. Hoppas :tomten är generös i år så pakteten innehåller ett par däckvärmare :D ........och elverk......och tält........tomten blir fattig i vinter :tungan

//Daniel
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kan bara instämma med tidigare talare. Ett STORT tack till alla i SSEMSE som lägger ner så mycket tid på att få allting att fungera så vi andra kan roa oss :tummenupp

Vi som bara kör förstår nog inte hur mycket jobb som ligger bakom för att körningarna ska bli av och föreningen fungera men jag (vi) är enormt tacksamma för detta.

Får också passa på att tacka alla glada och trevliga hojåkare som man tjattrat med under säsongen. Hoppas alla dyker upp nästa år igen :)

Själv har man haft ett enormt skojigt år på gammelhäcken och längtar redan till nästa säsong. Hoppas :tomten är generös i år så pakteten innehåller ett par däckvärmare :D ........och elverk......och tält........tomten blir fattig i vinter :tungan

//Daniel
Jag har ett rustatält 3*3 meter med stålrör som du kan få köpa för 500:-
 

Woodster

Jo då...
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Malmö
Hoj
ZX-6RR -08
Håller med alla...Såklart!

Tack för iår slut för iår...

Kastar upp ett par bilder från Knudan. Ingen mega hi-kvallisort men inte jag som tagit dom...haha
 

Bifogat

  • IMG_0074.JPG
    IMG_0074.JPG
    203.5 KB · Visningar: 138
  • IMG_0162.JPG
    IMG_0162.JPG
    178.3 KB · Visningar: 122
  • IMG_0262.JPG
    IMG_0262.JPG
    225.7 KB · Visningar: 123
  • IMG_0326.JPG
    IMG_0326.JPG
    131.3 KB · Visningar: 143

Micke H

www.mphfoto.se
Gick med
14 Aug 2005
Ort
skåne
Hoj
Gsx-r 750 K7
Även jag passar på och tackar alla som gör att det kan bli körningar, samt alla trevliga som man pratar med i depån.
Längtar redan efter nästa års körningar.
 

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Skåne
Hoj
HADE EN R1a..
Tack så mycket för dessa körningar. Har haft en skit rolig sommar... Söndagar brukar annars var tråkiga, men när man väl råkade boka sin första körning så har man längtat efter söndagarna..
Får hoppas att där e några som har tröttnat så man kan bli medlem i klubben med:D :D
 

always honda

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
klippan
Hoj
600rr, sp1
:hojcbr Vill bara TACKA ALLA i sydskånes emse , NI har hjälpt till m allt en glad nybörjare som jag har haft frågor om , ni fixade mina fyra bästa hojdagar -08 . ser fram emot nästa vår med många fler bandagar o ny lättare hoj , än en gång TACK ALLA
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Inga bilder på en gul mille som halkade runt överallt utom i idealspåret i röd grupp? ;)
 

The Frog

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki gsxr 750
Inga bilder på en gul mille som halkade runt överallt utom i idealspåret i röd grupp? ;)

Kanske har du någon bild från denna linslusen....?

Från gul grupp..

Bifogar bild från tidigare Sturupkörningen.
 

Bifogat

  • Kopia av nice%20%28Large%29.jpg
    Kopia av nice%20%28Large%29.jpg
    79.3 KB · Visningar: 97

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Tänkte på en sak på vägen hem ifrån jobb idag (man hinner tänka mkt när man kör Volvo 740...).
Det är rätt många som jag glömt att nämna i "tacktalet" ovan men jag hoppas ni tar åt er ändå.

Men det är en speciellt som jag kom på idag som jag känner jag vill nämna o det är BJÖRN, vår mesta sjukvårdare.

Du är verkligen en pärla o det är så förbaskat skönt att ha dig o dina kollegor på plats på våra körningar! Det är grymt skönt att veta att ni finns där för oss, både vi som är "Ledare" (instruktörer och depåchefer och styrelse) och för dom som kör. Stort tack för ett mkt bra samarbete :tummenupp

Jag hoppas vi aldrig behöver köra utan er.
 

Pidder

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
GSXR 750 -09
Jepp ett stort tack till alla som varit med o fixat denna sesongen. :bow

Varit händelserik.
Från gathoj så modifierade jag den till race hoj efter lite markkänning.... :va
Sedan fixade jag så att den blev en ratbike efter nästa vända i sand fållan :gnissla
Och nu e det så illa att det aldrig blir en båge igen av den...
Så från en bra gathoj till inget... :huvet

Men fy satan vad kul jag hade på vägen till inget :2cool

Vi får göra om det nästa år. :tummenupp

:hojsmilie

Pidder
 

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Ort
söder om bron till friheten
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Du e ju fan livsfarlig för hojar du tar ju död på dom på löpande band.:yoparty

Jepp ett stort tack till alla som varit med o fixat denna sesongen. :bow

Varit händelserik.
Från gathoj så modifierade jag den till race hoj efter lite markkänning.... :va
Sedan fixade jag så att den blev en ratbike efter nästa vända i sand fållan :gnissla
Och nu e det så illa att det aldrig blir en båge igen av den...
Så från en bra gathoj till inget... :huvet

Men fy satan vad kul jag hade på vägen till inget :2cool

Vi får göra om det nästa år. :tummenupp

:hojsmilie

Pidder
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ja, riktigt gött år!

Har kört mina två första bankörningar på SRW och det kommer garanterat att bli fler :)


Lyckades även knäskrapa med motarden :näsblod :yoparty
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top