Upprop Kungsbacka-riders

Status
Ej öppen för fler svar.

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Jasså, du kom iaf:såjaponken Hoppas du tycker upp på nästa samåkning med och att du är i tid då:D

Trevlig tur idag:tummenupp Men det blev kallt på slutet:gnissla

haha aa, enda nackdelen e att det ser ut som att min träning ligger rätt perfekt på när vi har körningen nu:näsblod får se om jag kan slippa undan den:tuttar
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
haha aa, enda nackdelen e att det ser ut som att min träning ligger rätt perfekt på när vi har körningen nu:näsblod får se om jag kan slippa undan den:tuttar

Anledningen till att jag vill få åkningarna att ligga på tisdag eller torsdag istället för onsdag var för att min träning är på just onsdag (och måndag):yoparty

Vad tränar du?

Limez, den artikeln är ju gamal, äldre än våra nya klubb jue:7peta
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Anledningen till att jag vill få åkningarna att ligga på tisdag eller torsdag istället för onsdag var för att min träning är på just onsdag (och måndag):yoparty


Limez, den artikeln är ju gamal, äldre än våra nya klubb jue:7peta

Nu krockar ju körningen med Torsdagsfikat i GBG men det är kanske inte så många härifrån som går på den:va Vi får ordna en egen fika på någon bestämd dag istället!


Haha, ja, men den är rätt så kul. Sparar löpsedeln för framtida prydande av klubblokalsvägg :) :D
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nu krockar ju körningen med Torsdagsfikat i GBG men det är kanske inte så många härifrån som går på den:va Vi får ordna en egen fika på någon bestämd dag istället!


Haha, ja, men den är rätt så kul. Sparar löpsedeln för framtida prydande av klubblokalsvägg :) :D

Vilken jävla torsdagsfika? Vem f*n sitter o fikar när det är fint väder ute:va Men när det inte är fint väder ute, då kan jag förstå att man kanske sitter inne o fikar:rolleyes:

Ja, det var ju en bra idé:tummenupp Hoppas bara vi får en lokal en dag, verkar rätt trixigt det där:gnissla
 

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ktm 690 sm!
Anledningen till att jag vill få åkningarna att ligga på tisdag eller torsdag istället för onsdag var för att min träning är på just onsdag (och måndag):yoparty

Vad tränar du?

Limez, den artikeln är ju gamal, äldre än våra nya klubb jue:7peta


Jag tränar Krav Maga :) haha, sjäälv då?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top