Upprop Kungsbacka-riders

Status
Ej öppen för fler svar.

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Ort
Hoj backa
Hoj
-08 VFR svart som synden
Kan förutsättningarna bli bättre?

Vi har 20 st anmälda ( och flera som tyvärr inte kan delta ) till kvällens första möte och solen skiner.

Jag kommer att vara på plats vid ca 18.30 för att hälsa lite på er som är nya och som vi inte träffat förut.

Vi kör igång 19.00 för att det inte skall bli för sent då vi har folk som kör en bra bit idag för att delta ( vilket är kul som f.. )


Välkomna

//Snövit
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
jag hänger en del i kungsbackatrakten om somrarna då tösen min har sommarstuga i frillesås... man kanske kan få vara med och köra nån gång ibland, även fast man inte är heltidsmedlem?:)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
jag får se om jag dyker upp.

om wilhelm ska ordna loggan så kommer de bli årets klatchigaste logga som säkert passar jättebra till nåt annat. dock inte till en mc-klubb. iaf om jag känner honom rätt.

Håller med. Sedan så skulle det inte förvåna mig om han fliker in en bild där han kör på bakhjulet för att hävda sig:rolleyes:

Det går ju att lägga ut vissa riktlinjer som han måste följa. Det löser sig.

LIMEZ från Louizes konto.:gnissla

då faller alla wilhelms kunskaper i photoshop som ett korthus;)

närå de blir nog bra.

men fan jag har ingen bil imån. å palla sätta sej på tåger:gnissla blir inge möte för min del.

Hmm aja ok visst, hade tänkt mig en wheelande moped med massa blommor i bakgrunden, med en inklippt bild på tapper som mopedisten, ni får givetvis välja färg på blommorna så länge det är gul,lila,brun eller rosa:tummenupp
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kan förutsättningarna bli bättre?

Vi har 20 st anmälda ( och flera som tyvärr inte kan delta ) till kvällens första möte och solen skiner.

Jag kommer att vara på plats vid ca 18.30 för att hälsa lite på er som är nya och som vi inte träffat förut.

Vi kör igång 19.00 för att det inte skall bli för sent då vi har folk som kör en bra bit idag för att delta ( vilket är kul som f.. )


Välkomna

//Snövit

Nej, det kan inte bli mycket bättre!

Jag kommer också att finnas på plats från 18.30:tummenupp

Vi ses!

jag hänger en del i kungsbackatrakten om somrarna då tösen min har sommarstuga i frillesås... man kanske kan få vara med och köra nån gång ibland, även fast man inte är heltidsmedlem?:)

Klart du ska köra med oss! Du kan vara deltidsmedlem :tummenupp :)
Hör av dig nästa gång du är i närheten:tummenupp
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

SP3-martin

mohaaaaaaaaa
Gick med
11 Oct 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed Triple 06a, Ducati S2R 06a, MT-01 05a, såld
Kan tyvärr inte komma då min förkylning har tilltagit, men jag hoppas inte detta är sista å ända gången vi kommer att ha "möte"träff"
 

FlyingPig

Micha #59
Gick med
27 Aug 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Honda CBR 600 + Kawasaki ZXR 400 1997 (Till salu)
Jag hoppas vi fortsätter skriva här? Om vi inte får tiggt till oss ett eget forum här på SH.

Jo förresten!
Om någon, ni inte har något för er på söndag, så snälla kom och heja på KBA's racing-brud! Kör på Anderstorp denna söndag. Mitt race är 15.10, annars är ju långloppen innan. Snälla kom, behöver folk som hejar på mig! :D
Det är gratis så det är bara att ta hojar (om inte bilen) och åka ner! Ni lär känna igen min halvt rosa hoj!
 

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Ort
V.Götaland
Hoj
VTR1000F, NSR125R
Jag skall lägga en specialbevakning på dig med kameran:tummenupp
Är ändå där och fotar rec-polarna.
 

Linkus

Medlem
Gick med
7 Dec 2005
Ort
Bredvid Zarrell :P
Hoj
Husaberg 600 -93/95'a (Brutal edition!?)
"Linkus" gick runt och flashade med sin pheta kamera så det ska nog dyka upp lite bilder inom kort, får vi hoppas:tummenupp

Jadå här kommer dom efterryktade bilderna :p
Tyvär så vart det lite mörkt när jag fotade, så några blev lite suddiga. Skulle fotat tidigare :näsblod
Aja här kommer dom bilderna som blev bra :) :tummenupp

3ba9e80a.jpg

53b7213f.jpg

039bd0f6.jpg

27bb0eb8.jpg

550ecf9c.jpg
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top