Sidan 71 av 71 FörstaFörsta ... 214665666768697071
Resultat 1 401 till 1 410 av 1410
    Medlem Eddis avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Hoj
    BMW s1000rr 2012
    Citat Ursprungligen postat av henke hå Visa inlägg
    Öhlinsfjädring fram och bak.
    Öhlins styrdämpare.
    Helsystem med dubbla accradämpare,skrapade.orginal fins.
    Har för mig att det e en rc8r-12.
    Motorn bytt till en som gått ca 500 mil nu.
    Motorskydd på båda sidorna.
    Den e godkänd o färdig o tävlas med.
    Har lite orginalgrejer kvar(kollar upp det i veckan)
    Fins några racekåpsett i som behöver lagas.
    Tänkt pris e ca 50 000
    Extrafälgar kan köpas till billigt
    Tja!

Skickat PM till dig.

Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    RC8R
    Citat Ursprungligen postat av Eddi Visa inlägg
    Det är gatuhoj jag är ute efter. Har du någon du vill sälja?
    Jag har ev en till salu/bytes, RC8R 2010 (färkombon svart/vit/orange ram), mint condition, 1000 mil. Inte en skråma och en hel del extraprylar monterade, quickshifter, andra fotpinnar, avgas (med db killer = klarar bes), elektronik, litet lithiumbatteri, mycket ktm-powerparts osv osv. Nyservad, nya diablosupercorsa sp fram och bak, nytt drivpaket med ett kugg mindre fram, klossar osv. Genomgången hos Hammarströms för ca 50 mil sedan att allt är ok. 2 ägare tot.

Säljes/bytes till rätt bud...men har egentligen ingen lust eller behov, tänkte ev testa något annat.

Mvh

Mike

-----

F.ö. på jakt efter något dekalkit, någon som vet vart man kan få tag i det? akra/redbull. Köpt kraschkåpor och tänkte "balla" till dom litegrand
    Senast redigerat av Mike123 den 2019-11-01 klockan 13:17.

Medlem Eddis avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Hoj
    BMW s1000rr 2012
    Citat Ursprungligen postat av Mike123 Visa inlägg
    Jag har ev en till salu/bytes, RC8R 2010 (färkombon svart/vit/orange ram), mint condition, 1000 mil. Inte en skråma och en hel del extraprylar monterade, quickshifter, andra fotpinnar, avgas (med db killer = klarar bes), elektronik, litet lithiumbatteri, mycket ktm-powerparts osv osv. Nyservad, nya diablosupercorsa sp fram och bak, nytt drivpaket med ett kugg mindre fram, klossar osv. Genomgången hos Hammarströms för ca 50 mil sedan att allt är ok. 2 ägare tot.

Säljes/bytes till rätt bud...men har egentligen ingen lust eller behov, tänkte ev testa något annat.

Mvh

Mike

-----

F.ö. på jakt efter något dekalkit, någon som vet vart man kan få tag i det? akra/redbull. Köpt kraschkåpor och tänkte "balla" till dom litegrand
    Tjenare!

jag skippade RC8 helt och köpte mig en BMW s1000rr i helgen

Men tack ändå!

Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    RC8R
    Tjenare!

Men tack ändå!
    Hehe okej grattis

Medlem Boost 3s avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Hoj
    KTM sm990
    Tjenare!

Men tack ändå!
    Ursh hur kunde du göra något sådant hemskt du har hädat denna tråd
    BOOST III

Medlem Tommy36s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Aprilia RS421, KTM RC8R
    Tänkte kolla ventiler och ser att jag behöver ett special verktyg för att "låsa" motorn. Måste man ha den eller finns det något annat man kan använda??

Medlem Tommy36s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Aprilia RS421, KTM RC8R
    Har nu justerat ventilerna och ska moment dra kamaxel överfallet på främre toppen främre skruvarna?? hur kommer man åt dem? måste man släppa ner hela motorn eller specialverktyg??

Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    RC8R
    Säljes ett stycke orginal 'akrapovic edition' dekalkit. Köpt privat via ebay från en Italienare som kvaddat en riktig; en utav 25 akra editions sålda i Europa.. Han fick ut dekalerna efter mkt om och men från fabriken som hade ett set över. Men hojen löstes av bolaget, och han hade sen dekalerna över. Dem är UNIKUM.

Jag letade i 2 år efter något kit "whatever", redbull osv, dega 240 euro + frakt .. släpper det för motsvarande summa jag lagt på kåpglas och miniskylthållare denna vår = 1800:- .. med rabatt - 1500:- vsa, annars smackar jag upp dekalerna på väggen i vardagsrummet och kåtar upp mig själv vintertid med mandelssons och annat på teve som man tvingas se på
    Senast redigerat av Mike123 den 2020-05-07 klockan 20:51.

Medlem
    Reg.datum
    maj 2019
    Hoj
    RC8R
    Citat Ursprungligen postat av Tommy36 Visa inlägg
    Har nu justerat ventilerna och ska moment dra kamaxel överfallet på främre toppen främre skruvarna?? hur kommer man åt dem? måste man släppa ner hela motorn eller specialverktyg??
    Har du ev testat att höra med Hammarströms än? .. Hammarström är KTM-guru! Tyvärr blev han själv skadad förra året, vet inte om han är tillbaka i jobb i år, men om du inte kan lösa något själv eller via sh, checka med Hammarström!

Aldrig mött någon så tillmötesgående och kunnig, liten firma, väggarna är prydda med pokaler och paris-dakar, novemberkåsan, gotland, roadracing m.m. Kung på KTM, eller vilken hoj som helst du lämnar in - du får garanterat tillbaka en rätt fixad hoj + lite till som han ev råkar hitta. Det är passion...

Medlem Tommy36s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Aprilia RS421, KTM RC8R
    Citat Ursprungligen postat av Mike123 Visa inlägg
    Har du ev testat att höra med Hammarströms än? .. Hammarström är KTM-guru! Tyvärr blev han själv skadad förra året, vet inte om han är tillbaka i jobb i år, men om du inte kan lösa något själv eller via sh, checka med Hammarström!

Aldrig mött någon så tillmötesgående och kunnig, liten firma, väggarna är prydda med pokaler och paris-dakar, novemberkåsan, gotland, roadracing m.m. Kung på KTM, eller vilken hoj som helst du lämnar in - du får garanterat tillbaka en rätt fixad hoj + lite till som han ev råkar hitta. Det är passion...
    Lyckades kapa till en hylsa så den fick plats emellan till slut!!

Sidan 71 av 71 FörstaFörsta ... 214665666768697071

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Den är ju förvisso snygg och verkar seriöst byggd, men.... är den värd 3 st moderna Z900RS?

Wiseguy
Vill du annonsera ovan? Klicka här