Finalhets Nec/rec!!!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Union Racing kommer om allt går som det ska ställa upp med två hojar i NEC. Ett toppat team som ska ställa till oreda i toppen :tungan och ett team som mest ska vara till förtret för övriga startfältet :gnissla
Hohohohoho varför är det så kul när det blir stökigt :tungan
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Ett toppat team som ska ställa till oreda i toppen :tungan

Hur ska det gå till? Pro Superbike kör samma helg, så alla toppförarna är ju upptagna :)
Här blir det svårt att slå Fiver, så är det bara.


Men jag har hört nått rykte om VM team som kanske ska ställa upp.... sant eller falskt?
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
My lips are sealed...

Hur ska det gå till? Pro Superbike kör samma helg, så alla toppförarna är ju upptagna :)
Här blir det svårt att slå Fiver, så är det bara.


Men jag har hört nått rykte om VM team som kanske ska ställa upp.... sant eller falskt?
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Kommentaren "Vi har alltid vunnit när vi varit med på A-torp, och vi kommer vinna idag igen" ringer fortfarande i huvudet. VM-Teamet råkkade sådär....
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
#63 RRR kommer till start med FatFreddie5, Zölis och Skinnsälen, mekaniker blir Lunkan, Jim & Kicki.

Vi ska steka TKR #117 samt trycka av jävel-björn med surtrajjan efter långrakan, jag är givetvis inte på plats denna gången heller men deltalger via webben mentalt.



För att steka NR 117 måste man åka snabbare....nu har vi dopat laget..vi har toppat laget med en ny snabb förare The Stig..
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Vi tar in ett under team som ska stöka till det.. fastcorner Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.Vi hade räknat me att Fiver hade ngt att komma med. Men en gammal R6 stekte ett VM-team :yoparty
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Vi tar in ett under team som ska stöka till det.. fastcorner Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.Vi hade räknat me att Fiver hade ngt att komma med. Men en gammal R6 stekte ett VM-team :yoparty

Vi har aldrig kört i vm:confused:
 

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Åland
Hoj
Ducati o Jucati
Amatörteamet "Alandia Racingteam #88" 'hittade' och tog bort strypningen igår kväll.... :tummenupp Det är ju ändå säsongens sista race!

Undertecknad har ribban lågt och är glad bara jag slipper förnedras av 'Björnen på surtrajjan', jobbar på detta!

AM

"Personbästa, de dyraste och smärtsammaste tiondelarna i ditt liv, men ack så sköna".
 

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Mossheddinge
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.

Ska ni ta 4:e platsen så siktar vi på att bli trea :tummenupp Ullmans gamla R6:a, som blev halv ihjälplågad av Gsson på Knutstorp, har inte mkt krafter kvar och kommer att dra sin sista suck halvvägs in i racet på Anderstorp...:)
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Vad alla snackar ner "en gammal sur R6a" :va

Min R6 -00 är nog fortfarande bland dom bästa hojarna jag kört och speciellt på knudan skulle jag säkerligen åka minst lika fort på en sån som på en nyare R1a.

På anderstorp är det dock en helt annan historia...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top