Finalhets Nec/rec!!!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Lika bra att börja i tid!
NEC:
Don Queer ska få spö så skjortan står rakt ut. Skåneligan, vem är det? Före dom i mål ska vi vara, sen hur det går i serien är inte upp till oss eftersom Benny vann på knudan. Resten av fältet är bara utfyllnad.
REC:
DET ramlade i tabellen och i senaste racet så dom är borta ur bilden. Kvar är Ullman. I fel serie. Bara därför ska vi slå dom både i racet och i serien. Oavsett om dom tar in både Gsson och Rossi. Ett nyinstiftat pris till årets rookie kommer att delas ut till Gsson efter racet.

Nån jag har glömt? Skriv in era mål inför ERF-finalen här i tråden!
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Humlan fick en tröstpoäng på Knudan men en gång är ingen gång. Jag ska vara snabbare än honom och vi ska vara före Fiver i mål. Ska dessutom komma före Br.Horberg i serien.

Sen är det upp till skåne och Fiver om dom vill vurpa bort sig helt men det verkar faktiskt inte så troligt...
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Humlan fick en tröstpoäng på Knudan men en gång är ingen gång. Jag ska vara snabbare än honom och vi ska vara före Fiver i mål. Ska dessutom komma före Br.Horberg i serien.

Sen är det upp till skåne och Fiver om dom vill vurpa bort sig helt men det verkar faktiskt inte så troligt...

Tycker inget av det du skriver är så troligt.:tungan
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Humlan fick en tröstpoäng på Knudan men en gång är ingen gång. Jag ska vara snabbare än honom och vi ska vara före Fiver i mål. Ska dessutom komma före Br.Horberg i serien.

Sen är det upp till skåne och Fiver om dom vill vurpa bort sig helt men det verkar faktiskt inte så troligt...

NIX!:arsele
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tycker inget av det du skriver är så troligt.:tungan

Haha... näh du har för en gångs skull rätt :D
Men snabbare än dig och före Hörberg är det iaf skapliga odds på. Det är ju iaf troligare att jag är snabbare än dig än tvärt om.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
#63 RRR kommer till start med FatFreddie5, Zölis och Skinnsälen, mekaniker blir Lunkan, Jim & Kicki.

Vi ska steka TKR #117 samt trycka av jävel-björn med surtrajjan efter långrakan, jag är givetvis inte på plats denna gången heller men deltalger via webben mentalt.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Haha... näh du har för en gångs skull rätt :D
Men snabbare än dig och före Hörberg är det iaf skapliga odds på. Det är ju iaf troligare att jag är snabbare än dig än tvärt om.

Biten om Hörberg kan jag kanske tro på, det andra hörde jag inte ens talas om.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Först och främst ska vi vinna. Utöver det ska jag självklart vara snabbare än Humlan, och efter en rutten säsong så ska jag till slut även vara snabbare än Robban. Är det ens lönt att säga att jag ska vara snabbare än DQ, eller tar alla det för givet? Som grädde på moset så ska jag nog sätta av traktorligan med...
Kanske att man skulle ta två pokaler med sig hem?! Stulet eller inte kvittar.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Biten om Hörberg kan jag kanske tro på, det andra hörde jag inte ens talas om.

Säger mannen som en gång i hela hans karriär (och min) under ett race lyckades vara en smula snabbare än undertecknad. Jo, faktiskt, det verkar ju helt omöjligt att du skulle kunna få stryk på torpet. ;)

(Dessutom har Oscar lovat mig att dom inte ska släppa ut dig på nya däck)
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
#63 RRR kommer till start med FatFreddie5, Zölis och Skinnsälen, mekaniker blir Lunkan, Jim & Kicki.

Vi ska steka TKR #117 samt trycka av jävel-björn med surtrajjan efter långrakan, jag är givetvis inte på plats denna gången heller men deltalger via webben mentalt.

Vår målsättning är att inte vara i vägen för GSXR1100R:s djärva piloter när de kommer ångandes på flygrakan. Ty vi lider med dessa tappra själar som återigen tycks stå utan sin befälhavare när slutstriden nu närmar sig. Ett liknande svek gentemot sina egna mannar har historien inte skådat sedan våren 1945, när Hitler låste in sig i sin bunker under ryssarnas offensiv mot Berlin!:rolleyes:

/:cdevil
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Vår målsättning är att inte vara i vägen för GSXR1100R:s djärva piloter när de kommer ångandes på flygrakan. Ty vi lider med dessa tappra själar som återigen tycks stå utan sin befälhavare när slutstriden nu närmar sig. Ett liknande svek gentemot sina egna mannar har historien inte skådat sedan våren 1945, när Hitler låste in sig i sin bunker under ryssarnas offensiv mot Berlin!:rolleyes:

/:cdevil


HAHAHAHA ,,, det var dagens bästa :yoparty
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vår målsättning är att inte vara i vägen för GSXR1100R:s djärva piloter när de kommer ångandes på flygrakan. Ty vi lider med dessa tappra själar som återigen tycks stå utan sin befälhavare när slutstriden nu närmar sig. Ett liknande svek gentemot sina egna mannar har historien inte skådat sedan våren 1945, när Hitler låste in sig i sin bunker under ryssarnas offensiv mot Berlin!:rolleyes:

/:cdevil
Grrr Jävel-Björn du kommer att simma i sanden :mad:
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Nu när Humlan har gjort helommvändning i frågan om A-förares vara eller inte vara i REC, ...eller iaf vissa A-förares, så får vi överväga vår möjlighet att ställa upp på Anderstorp.
Men vi avvaktar vidare besked från Humlan (Brånalt har ju som bekant inte längre något veto gällande ändringar eller tolkningar av regelverket) om var gränsen ska gå, ...just nu ser den ut & hamna någonstans mellan DonQ & Gsson.

Vidare kan vi även få problem att få genom vår motorcykel i besiktningen, då Humlan ryktas ha satt en gräns på max 5 år gamla cyklar, eftersom det gör för ont att få stryk av dom som är äldre än så. :D
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu när Humlan har gjort helommvändning i frågan om A-förares vara eller inte vara i REC, ...eller iaf vissa A-förares, så får vi överväga vår möjlighet att ställa upp på Anderstorp.
Men vi avvaktar vidare besked från Humlan (Brånalt har ju som bekant inte längre något veto gällande ändringar eller tolkningar av regelverket) om var gränsen ska gå, ...just nu ser den ut & hamna någonstans mellan DonQ & Gsson.

Vidare kan vi även få problem att få genom vår motorcykel i besiktningen, då Humlan ryktas ha satt en gräns på max 5 år gamla cyklar, eftersom det gör för ont att få stryk av dom som är äldre än så. :D

Du har min tillåtelse att ställa upp i vilket race som helst, det enda jag vill är att man följer regelverket. Tycker du det är orimligt?
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Fusk är en del av livet. #63 RRR feat. EMR uppmanar till mygel, bestickning, korruption och pokalstöld.

Vi vill även påpeka att vi kommer till Anderstorp som 8:a i mästerskapet, före amatörer som Lamflin, Åland diar, Halmstad Extra klen, Dajm-i-najt och PRO-slakt.
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Ja... Själv skall jag och Jocke från Jkpg köra ERF för första ggn.
Målet är att inte få mer än 3 st 2 min stop ang go :gnissla
Om det blir regn satsar vi på vinst. Annars satsar vi på att inte komma sist :D
 

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
Union Racing kommer om allt går som det ska ställa upp med två hojar i NEC. Ett toppat team som ska ställa till oreda i toppen :tungan och ett team som mest ska vara till förtret för övriga startfältet :gnissla
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top