Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Mitt val nedan. Se hur han reser sig snabbt och rättar till jackan som för att försöka reparera skadan som hans ego just har utsatts för. Helt vansinnigt.

[YOUTUBE-ID]my-k2-jvpi4[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Den här kaxige strandraggaren/konceptknutten är ju värre. Killen som ville prova på lagligt dragrace var det ju mest synd om tycker jag.

Egot avslöjas ju verkligen av att konceptknutten inte alls bryr sig om att kolla efter om ngn vart krossad av den skenande hojen. Finns bara "Me, myself and I" .

http://www.youtube.com/watch?v=gGNzI0wlK1E
 
Last edited:

Vaporize

#111 Supermoto
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Uppsala
Hoj
CRF450-09 SM edition XR600R -86 Triumph Tiger 955i
Det här klippet kan jag se hur många gånger som helst :D
[YOUTUBE-ID]tDClLxC0aGY[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
hahahahahha
Harley killen var ju bara för skön..:näsblod :yoparty
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Den här kaxige strandraggaren/konceptknutten är ju värre. Killen som ville prova på lagligt dragrace var det ju mest synd om tycker jag.

Egot avslöjas ju verkligen av att konceptknutten inte alls bryr sig om att kolla efter om ngn vart krossad av den skenande hojen. Finns bara "Me, myself and I" i hans lilla huvud.

http://www.youtube.com/watch?v=gGNzI0wlK1E
Visst är det synd om killen i min video. Men ändå kul som fan eftersom han inte gör illa sig. Killen i din video är en idiot av stora mått, men inte så värst kul väl?
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Visst är det synd om killen i min video. Men ändå kul som fan eftersom han inte gör illa sig. Idioten i din video är osannolikt dum, men inte så värst kul väl?

Alltså, jag tycker inte det är så kul med folk som gör ngt för dem pirrigt men sanktionerat (som att prova på att köra på strippen) men misslyckas och gör bort sig, det är ju mer mobbarhumor tycker jag. Som att skratta åt ngn som tappar ansiktet i dolda kameran.

Jag tycker det är roligare när dominanta killar som är övertygade om att de är världsmästare, med fara för andra, självsvåldigt ställer sig i centrum med cigg i mungipan och sedan gör bort sig.
 
  • Gilla
Reaktioner: eha

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Gävle
Hoj
Gammal Funduro
Visst är det synd om killen i min video. Men ändå kul som fan eftersom han inte gör illa sig. Killen i din video är en idiot av stora mått, men inte så värst kul väl?

Jag tyckte Harleykillen var roligare, och det beror ju på att man blir väldigt skadeglad när man ser en kaxig jävlel som gör bort sig redigt.
 

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Tumba
Hoj
Gsx1100es ++
Den här kaxige strandraggaren/konceptknutten är ju värre. Killen som ville prova på lagligt dragrace var det ju mest synd om tycker jag.

Egot avslöjas ju verkligen av att konceptknutten inte alls bryr sig om att kolla efter om ngn vart krossad av den skenande hojen. Finns bara "Me, myself and I" i hans lilla huvud.

http://www.youtube.com/watch?v=gGNzI0wlK1E

Synd om bilen bara. Fattas bara att snubben haft en sån där löjlig hjälm man ser på vissa isternackar här i Stockholm. Ni vet en sån där som ser ut som en svart badmössa och får ansiktet att se gigantiskt ut:D .

/Ingvar
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Den här kaxige strandraggaren/konceptknutten är ju värre. Killen som ville prova på lagligt dragrace var det ju mest synd om tycker jag.

Egot avslöjas ju verkligen av att konceptknutten inte alls bryr sig om att kolla efter om ngn vart krossad av den skenande hojen. Finns bara "Me, myself and I" i hans lilla huvud.

http://www.youtube.com/watch?v=gGNzI0wlK1E

Den va kul.
Har man liten snopp måste man ju synas och låta och dra till sig så mycket uppmärksamhet det bara går på andra sätt. Han lyckades.......delvis
 

Pizzabagarn

Guest
Jag har något fel i huvudet men den här sketchen kan jag inte sluta skratta åt :D

[YOUTUBE-ID]itEJdTBZ8ms&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top