Särskrivet, felstavat och helt rätt!

Holmberg84

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2006
Ort
landet
Hoj
2001 kawazaki zx12r
hihi träffade någon ikv kommer inte ihåg vem men nån va det som var på oleo

nu ska jag göra nått manligt....lr inte men så kan man sova sen, jävla sprit


ha det gött nu är det 3 månader kvar till våren
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
hihi träffade någon ikv kommer inte ihåg vem men nån va det som var på oleo

nu ska jag göra nått manligt....lr inte men så kan man sova sen, jävla sprit


ha det gött nu är det 3 månader kvar till våren

Jag minns en fickplunta iaf!!! :näsblod
 

RobRas

Guest
Jag (kanske) ska följa med till Lelle efter ha sett Bagges bakdel. Lägg märke till ordet KANSKE!

För övrigt så kan jag meddela att Joniz vill ligga med könet av det honliga könet, eller? Han är inte så noga med vad, bara det inte är av det manliga negerkönet.. Hoppsan, vågar jag skriva så? Ja, det är klart!

För övrigt så såg jag en mörkhyad man så det är därför jag är insnöad på det. Jag är snäll.. ganska söt.. inte rasist om ni trodde det!!
 
Last edited:

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
Hörni, jag kom på en grej. Detta är ju tänkte som någon typ av fylletråd, lr hur? Å när man e fylle, då är man ju hungrig, lr hur? Då kanske man kan göra nån typ av receptdatabas, för fyllekajor då alltså! lr hur? så jag tänkte som så, att varje gång man kommer hem kl 03:14 lr dyligt, lagar till käket och så vidare va. då går m an in här och skriver recepetet. sen kan vi andra läsa receptet å laga det vi oxå, lr hur? sen får man då rösta på ett betyg mellan 1-12. lr nåt sånt
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
det låter som en bra idé!! Gullan sitter säkert inne på en hel kokbok!


förresten... Gullan och jag gjorde as-god fläskfilé med pommes och bearnaisesås en gång.. mamsen hade gjort fläskafillen, Gullan gjorde pommes á la Gullan och jag gjorde såsen.. det var nog det bästaste fyllekäket ever!!
 
Last edited:

Kapten Kofot

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2008
Ort
Norrhult
Hoj
Triumph Speed Triple -04
det låter som en bra idé!! Gullan sitter säkert inne på en hel kokbok!


förresten... Gullan och jag gjorde as-god fläskfilé med pommes och bearnaisesås en gång.. mamsen hade gjort fläskafillen, Gullan gjorde pommes á la Gullan och jag gjorde såsen.. det var nog det bästaste fyllekäket ever!!

Fantastiskt gott!
 

RobRas

Guest
Jag är bakfull... blää! Inget snus, buu! Dagen kunde ha börjat bättre. Åå vad gör jag uppe 0728?? Hmm..

Fantastiskt gott!

Du får gärna slänga upp receptet på den dära djupfrysta kycklingen den verkade rätt nyttig! Undrar mest hur du lyckades få den så vällagad? Några bilder på spektaklet? :arsele
 
Last edited:

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
första gången jag kommer ihåg att skriva här full... q och jag va ute och fattigmanssöp... dricka massor hemma, dra in och utnyttja q's vip... slutnota ca 250 kr... acceptabelt
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
första gången jag kommer ihåg att skriva här full... q och jag va ute och fattigmanssöp... dricka massor hemma, dra in och utnyttja q's vip... slutnota ca 250 kr... acceptabelt

Jag vet inte va som dhände men jag är full,. skulle bara smaka på en öl o sen var de bara dimmigt, måste bvart kylan lioxm,.


Det kommer smaka bajs i min mun imon och bartendern var aldeles för gla för att de skulle gåt t åt lagom me pening,.


jjag sejer bara: fuck off :brinnerup

asså jag sejer bara de, finge jag tag i shepards fjong nu, de hade inte vart mycke kvar av han när jag vart klar! nu sitter jag här i kalmar o inte en petflaskor kan tillfredställa mey... SNOR ME


sluta nu här kommer man in o vill seya hey o sen aär de bara msassa snusks! ush
 
Last edited:

RobRas

Guest
Jag vet inte va som dhände men jag är full,. skulle bara smaka på en öl o sen var de bara dimmigt, måste bvart kylan lioxm,.


Det kommer smaka bajs i min mun imon och bartendern var aldeles för gla för att de skulle gåt t åt lagom me pening,.


jjag sejer bara: fuck off :brinnerup

Mmm, jag skulle bara ta ett glas vin (bögigt jag vet). Någon måste ha lagt rohypnol i skiten..? Rätt svart i minnet sen 23-24 igår. Hmm, men jag överlevde tydligen :fyllisar
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
smakade du på nåt mer än ölen? :hihi

Med en stooor risk att bli rejält fulqoutad så kan man bara hålla med dig i din stilla undran.
Det måste ha varit något mer än öl i firrens osedvanligt rumsrena inlägg:D
Men va fan detta är ju fylletråden nr1 nå vad får man räkna med:yoparty
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
jag saknar karl a och gotland,. hans söta lilla skarfs i grymnings ljuset! åhh, de är minnen de! pusss li puss pusss
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Passar på o lägga in den här smygfilmningen (redan innan det har hänt) av whissan när hon gör sej iordning inför partajet imorgon,.

hahaha

[YOUTUBE-ID]G7YXn-lfHXc[/YOUTUBE-ID]


Asså skämt o sido, avliva DET,.



kaptenkofot skakar loss i rummet intill!:D

[YOUTUBE-ID]DEtP9zQAOI4[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Passar på o lägga in den här smygfilmningen (redan innan det har hänt) av whissan när hon gör sej iordning inför partajet imorgon,.

hahaha

[YOUTUBE-ID]G7YXn-lfHXc[/YOUTUBE-ID]


Asså skämt o sido, avliva DET,.

JA VISSTE DET!!??!!

Wizzaz e en falsk blondin, bevisen e oemotsägliga:3freak
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
förlåt whissan jag vet uppriktigt inte varför de ska bli du varje gång=)
jag tycker om dej de vet du,.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
är det en liiiten tant eller en liten kille?:va
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag vet en som gillar öl!! imorrn kommer säkerligen fishi skriv a i denna tråd!!
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
skål på er, era torrisar!! :arsele
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top