Särskrivet, felstavat och helt rätt!

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Då de har pratats en del om inlägg i spontanåka tråden som är opassande så passar jag på att skapa en ny tråd så alla som så ofta" är ute o kör slipper bläddra sej igenom massa dynga, och för att missförstånd som att iron maiden skulle vara en ny hoj ifrån honda skall undvikas.
Detta är det absolut första och sista inlägg som görs i nyktert tillstånd.
Regler:
1: Inga tråkiga nyktra inlägg, och tänk inte ens tanken att försöka smyga in nån spontanåkning i den här tråden inte ens om de är en liten runda!
2: Ska du svara på ett inlägg får du helt enkelt vänta tills du är full nästa gång.
3: Promille gränns ca: 2.0++
4: Ta inte bort några inlägg de är tråkigt!

Rock on!:yoparty
 

M.D

De e bara rock`n`roll
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Växjö
Hoj
RSV-R Factory-04
Nu är jag ju inte full som det skrevs att man måste vara för att få skriva här, hoppas det går bra ändå.
Jag ville bara säga att det var ett bra initiativ att starta en riktig dyngsnackartråd, det var på tiden. Speciellt med en massa tuffa regler om att man måste vara jättefull för att få skriva. Blir nog en massa inlägg här eftersom att en del kanske super mer än de kör hoj.

För att alla ska få vara med så kanske det skulle startas en dyngsnackartråd där man inte nödvändigtvis behöver va dyngrak för att få skriva. Menar att om man e sugen på att skriva lite dyngsnack och det är tisdag så kanske det inte är helt passande att supa sig skitfull bara för att få skriva ett inlägg.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu är jag ju inte full som det skrevs att man måste vara för att få skriva här, hoppas det går bra ändå.
Jag ville bara säga att det var ett bra initiativ att starta en riktig dyngsnackartråd, det var på tiden. Speciellt med en massa tuffa regler om att man måste vara jättefull för att få skriva. Blir nog en massa inlägg här eftersom att en del kanske super mer än de kör hoj.

För att alla ska få vara med så kanske det skulle startas en dyngsnackartråd där man inte nödvändigtvis behöver va dyngrak för att få skriva. Menar att om man e sugen på att skriva lite dyngsnack och det är tisdag så kanske det inte är helt passande att supa sig skitfull bara för att få skriva ett inlägg.

Är du helt och hållet riktigt säker på det? Inte ens smuttat lite på matlagningsvinet?



:)
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
För att alla ska få vara med så kanske det skulle startas en dyngsnackartråd där man inte nödvändigtvis behöver va dyngrak för att få skriva. Menar att om man e sugen på att skriva lite dyngsnack och det är tisdag så kanske det inte är helt passande att supa sig skitfull bara för att få skriva ett inlägg.

finns ju redan en sådan tråd.. "snacka om allt-tråden"...
 

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
Nu är jag ju inte full som det skrevs att man måste vara för att få skriva här, hoppas det går bra ändå.
Jag ville bara säga att det var ett bra initiativ att starta en riktig dyngsnackartråd, det var på tiden. Speciellt med en massa tuffa regler om att man måste vara jättefull för att få skriva. Blir nog en massa inlägg här eftersom att en del kanske super mer än de kör hoj.

För att alla ska få vara med så kanske det skulle startas en dyngsnackartråd där man inte nödvändigtvis behöver va dyngrak för att få skriva. Menar att om man e sugen på att skriva lite dyngsnack och det är tisdag så kanske det inte är helt passande att supa sig skitfull bara för att få skriva ett inlägg.

som wissan sejer så finns redan snacka om allt o jag tyckte det var passande med en fylle tråd, o vadå 2 promille är la inte mycke?:D

och ja, de känns som att de flesta dricker mer öl än va de kör hoj, var lite körning på våren o då var vi rätt många, EN gång tror jag sen har de mest varit körning med luarna här ifrån känns det som, vet inte varför alla kör på varsit håll? tempo skillnade osv kanske. 350 mil har jag kört i sommar, skit dåligt, körde mer förra året o då regnade det hela tiden....
men denna diskussion kanske kan fortsätta i rätt tråd? snacka om allt!
inget mer nyktert här inte......:D
 

RobRas

Guest
Ges ju fler tillfällen att sänka ett par öl än att köra motorcykel i Sverige. Dricka öl kan man göra i vilket väder som hellst. Motorcykel kör iaf bara jag när vädret tillåter och det är ljust ute. Så jag tror aint evil har rätt.
 
Last edited:

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
fan va mkt folk som super på en måndag!

ojsan, det var visst jag med... =D
 

M.D

De e bara rock`n`roll
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Växjö
Hoj
RSV-R Factory-04
Fan, e inte full än (trots kraftfullt matlagningsvin) så jag fortsätter i "Snacka om allt tråden" så jag inte bryter mer mot reglerna i denna tråden.
 

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
Nu har jag tagit en öl, får jag skriva här då?
 

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg!
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
he ,ig en öl!!!1
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
vad ska man skirva om i den här tråden egentligen? ska man bara skriva när man är full?
 
Last edited:

RobRas

Guest
vad ska man skirva om i den här tråden egentligen? ska man bara skriva när man är full?

Meningslöst fylleskrivande ska ske här. Inte lika kul att fylleskriva längre, nu när det finns en tråd man får göra det i verkar det som. Var ju en bra lösning mot just fylleskrivande iaf.
 
Last edited:

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Ort
In pennys asssss
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
heh, sant..
de var bättre förr" när man kunde gå in o kladda lite i spåntan åka tråden lr nått.. fan me jag har sabbat allt!
 

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Ort
Göteborg
Hoj
990smr
första vurpan idag, yay! lite väl hög wheelie i ca 90 som gjorde att jag slog runt, hojjen gled mest på styret och gafflarna och jag åkte på röven efter... har fylleräknat skadorna till ca 6-8 tusen på hojjen (säkert mer) + ett par byxor... yay1
 

zponxy

Ny medlem
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Norrhult
Hoj
Suzuki SV650s -06
första vurpan idag, yay! lite väl hög wheelie i ca 90 som gjorde att jag slog runt, hojjen gled mest på styret och gafflarna och jag åkte på röven efter... har fylleräknat skadorna till ca 6-8 tusen på hojjen (säkert mer) + ett par byxor... yay1

Nä men va fan erre, men visst nångång måste man völ ta smälen. Hinner du men nån mera whille här nere i skogarna innan tha winter?
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
För o få den här tråden lite mer "seriös" måste vi korta ner inläggen. allt flyter ihop för mig nu vid halv 4.....:fyllisar
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top